resultaten met H202

Bij unlimitedhealth op 6 april is er een gratis lezing over zuurstof als bron van leven.

Het gaat hier natuurlijk met name om de promotie van onderstaand product.

Een product met O4 zuurstofmoleculen, (ik lees op heelbewust) lang geleden al geschapen door de NASA.
https://www.heelbewust.com/detox/zuurstof/aso-ogygen

Maar liefst 45 euro voor 60ml en 109,95 euro voor 240ml.

https://unlimitedhealth.nl/oxigenes...3&mc_cid=f395dee220&mc_eid=0af32e27b3

https://unlimitedhealth.nl/evenemen...3&mc_cid=f395dee220&mc_eid=0af32e27b3

Wie weet of denkt dat dit een broodje aap of kat in de zak product is?

https://scheikundejongens.nl/2010/01/vloeibaar-zuurstof/
 
Ik wilde net hetzelfde hier neer zetten van die lezing. Die O4 ben ik ook heel benieuwd naar idd. Het is altijd O2? Misschien een verdubbeling van het O2 percentage zodat het O4 genoemd mag worden?
 
Ik blijf nog een vreemd gevoel houden over dit O4 (tetraoxygen) zuurstofmolecuul.

Allotroop tetraoxygen (O4)
De metastabiele molecuul (O4) werd ontdekt in 2001. Aangetoond werd in 2006 dat deze structuur onder druk tot 20 GPa een rhombohedral cluster is. Dit cluster is een veel krachtiger oxidator dan O2 of O3 en waarschijnlijk gebruikt kan worden in raketbrandstof.

Erg krachtig zo te lezen.

Voor H2O2 wordt je gewaarschuwd om dit vooral bij je ogen weg te houden en een oplossing van 5% zou zelfs in de ogen een blijvende oog letsel kunnen veroorzaken.

Maar op onderstaande site wordt zelfs gezegd dat ASO35% toepasbaar is op de ogen!? En zoals ik het lees ook nog eens puur?

ASO35% is zuurstof in waterdruppels. Toepasbaar op droge ogen, geïrriteerde ogen, allergische reacties, pijnlijke ogen, hoornvliesaandoeningen, oogziekten, oogontstekingen en meer.
100% natuurlijk en non-toxic

INCL. Recensie.

Oogproblemen nemen hand over hand toe. Bij jongeren gaat het nog sneller.

Hier een mooie ervaring die ik graag deel. Effect ASO op Glaucoom
----
Een half jaar geleden kreeg ik van mijn oogarts te horen dat mijn ogen achteruit waren gegaan! Hogere glaucoom, slechter zicht en een beschadiging aan het hoornvlies!

Dat was schrikken maar gelukkig had ik al gehoord vd zuurstofdruppels en had ik via een vriend een flesje in huis. Ik ben gelijk begonnen met 5 x per dag 2 druppels in elk oog te druppelen!

Je kunt gelijk merken dat de ogen minder droog zijn en wat bleek: na een half jaar waren mijn ogen weer een stuk beter geworden! Beter zicht en glaucoom was minder hoog! Ik blijf natuurlijk elke dag druppelen en ik hoop dat over een half jaar mijn ogen nog beter zijn geworden!

Groetjes - José Janssen

https://www.genezenvan-diabetestype2.nl/o2-de-kracht-van-zuurstof
 
Ik had heel vaak ooglidontstekingen en in alle wanhoop heb ik regelmatig met een wattenstaafje gedrenkt in h2o2 35% de ooglidranden schoongemaakt. Of dit aan te raden is weet ik niet. Het brand best wel. Ik heb overigens na al die ontstekingen last van floaters, ik denk niet door de h2o2, want de oorzaak van floaters zit in het glasachtiglichaam van de oogbol zelf (eiwitklontering).

Ik zou dit spul wel willen proberen, maar ga eerst meer onderzoek doen. Als het niet alleen ontstekingen tegengaat maar ook helpt bij floaters, zou dit voor mij DE uitkomst zijn.
 
Hoi Muis, ik weet of je bekend bent met onderstaande site vrolijkweerzien, maar ze geven veel tips.
Ook voeg ik een video bij van Tony Pantalleresco over een 'eyewash'. Tip: lees vooral ook de reacties.

http://vrolijkweerzien.nl/oogproblemen/mouches-volantes/

http://vrolijkweerzien.nl/oogproblemen/mouches-volantes/floaters-weg/

 
Inmiddels denk ik dat ik erachter ben waarom ik de laatste tijd zoveel last heb van mijn ogen. Vanmorgen moest ik langs de huisarts oa vanwege de voortdurende last ervan en een bliedformulier.
Ze heeft bloeddruk gemeten en deze is aam de lage kant. 100 over 64.
Wat kan ik hier nu aan doen? Het zand gevoel is erger geworden na therapeutische inname h2o2. Wellicht ben ik te hard gegaan ook al was de dosis niet hoog. Eetlust is wel meer geworden dan daarvoor. Meer keltisch zeezout, zoethout en adrenal cortex?
Het kan misschien door te snel gaan dat mijn bijnieren het niet aan konden?
 
Hoi Binc,
Mijn onderste oogleden zijn la langdurig rood en ik heb droge ogen. Via huisarts zou ik druppels krijgen = een soort anti-biotica maar die heb ik niet genomen (gekocht).
Inmiddels druppel ik iedere dag in de ochtend met zilverwater en dat gaat al langdurig goed. In de avond na TV kijken heb ik weer last maar meestal druppel ik dan niet meer en ga gewoon slapen.
De klacht is dus niet weg maar gaat verder heel goed.
zojuist kreeg ik info van Goedgezond over Kamille en dat staat me heel erg aan. Kost niks, simpel om te proberen. Ik ga beginnen met thee.
Die Kamille zou dus v oor meerdere dingen goed zijn, niet speciaal voor ogen maar dan van binnen uit.
 
Liesje,

Ik heb al zoveel geprobeerd voor mijn ogen. Ook voor de h2o2 had ik vaak last van mijn ogen. Maar de laatste tijd is extremer. Ik weet niet wat jou bloeddruk is? Maar die van mij moet omhoog. Ik had voordat ik binnen stapte bij de huisarts al een stuk gelopen. Ik parkeer mijn auto soms expres verder weg iplv voor de deur voor wat extra beweging. De meting valt dus best laag uit voor iemand die vlak ervoor nog even flink gewandeld heeft.
 
Ik heb zelf een bloeddrukmeter en heb laatst langdurig gecontroleerd. Dat moet op verschillende tijden gedurende de dag.
Dus bv b ij het opstaan, dan om 12 uur, 3 uur o.i.d. zodat je goed kunt vergelijken.
Eerlijk gezegd was er geen touw aan vast te knopen. Maar de algemene indruk was wel dat ik in ieder geval geen hoge bloeddruk heb. Bij mij op mijn leeftijd zou het mogen zijn 140/90. ideaal is 120/80.
Mijn acup.arts zegt dat de bloeddruk met stress te maken heeft. Waarschijnlijk heb ik wel een gestressed lichaam door alle andere klachten. (schildklier, darmen).
Ik doe wat ik kan en verder houdt het tegenwoordig voor mij op.
Ergens is er ook een grens. Voor jouw ogen idem dito. Weer een probleem erbij en dan maar hopen dat je het alsnog onder controle krijgt. Ik neem aan dat je naar het verband hebt gezocht tussen ogen en lage bloeddruk?
 
Zowel bij hoge als lage bloeddruk kun je last hebben van ogen. Klachten lijken veel op elkaar. Alleen de afgelopen tijd extreme honger,veel slapen, vertraagdheid in sommige acties. Beetje raar allemaal.
 
Wat is de meting bij jou muis? Klachten ervan?

Ik had eerlijk gezegd gedacht dat mijn bloeddruk te hoog zou kunnen zijn. Maar tegendeel is waar.
 
Snel duizelig en oorsuizen, maar verder niet last van ofzo.

Volgens mij was het de laatste keer 87-60, ze schrokken er van en wilden opnieuw meten wat ze dachten dat het apparaat het niet goed deed.
 
Dat is idd wel heel laag. Is het dan ook opnieuw gemeten? Mogelijkheid is ook een 24 uur meting.

Ik heb wel iets meer klachten dan dat. Van de week knalde ik bijna op mijn voorganger. Vergat bijna te remmen. Soort vertraagde reflexen. Vergeetachtig. Beetje zelfde soort klachten als voordat ik wapf deed. Ik ga eerdaags maar weer eens flink op alleen rauwe melk teren. Heeft toen ook goed gewerkt in combi met bouillon en eieren.
 
Hoi Binc
begrijp ik dat je nu de adrenal cortex weer neemt? Hoe bevalt dit?
Vervelend van je klachten. Ik hoop dat het snel beter wordt!
 
Hoi Binc

een van de supplementen die ik slik is Acetyl-L-Carnitine in combinatie met R-Alpha Liponzuur
Zou dit misschien wat voor jou zijn? Het kan ook je geheugen helpen.

Uit het lijstje van glutathion optimaliseren uit het "plan van aanpak bij schildklierproblemen" (geschreven door Mike) slik ik ook nog N-acetyl Cysteine (en ik slik er vitamine E bij).

Misschien is dit ook wat voor jou.
 
Ik ga morgen de adrenal nemen. De variant met adrenaline. Ga alleen de helft van die capsule nemen aangezien ik eerder steeds pijnen kreeg door de variant met adrenal. Enige wat ik nu neem de afgelopen weken is levertraan. En veel voedsel. Ik heb continue honger. En dat is precies het omgekeerde van wat ik eerder had. Want toen had ik nauwelijks eetlust. Pas ergens in de middag ging ik dan eten. Bloedsuiker ook gemeten bij mezelf. Die is wel goed denk ik. 6 in niet nuchtere toestand.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.159
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan