resultaten met H202

Ben,

Het is ook een beetje lastig uit te leggen. Het zit wel in mijn hoofd maar het vertalen ervan lukt wat minder dus hoop dat ik het nu iets beter uit kan leggen. Tuurlijk stelde Medusa een goeie vraag. Alleen denk ik dat er verkeerd naar gekeken word.

Er zijn verschillende soorten bacteriën. Zo zijn er bacteriën die juist leven in een zuurstofrijk niveau en anderen in een zuurstofarme omgeving. De zuurgraad van je lichaam speelt ook een rol omdat bij de meeste mensen een onbalans is in het zuur basen evenwicht.
Dan is dat toch het eerste wat je aan zou moeten pakken wanneer de zuur basen balans verstoord is om je immuun weer in evenwicht te kunnen krijgen.

H2O2 is ook van invloed op de zuurgraad. Het kan helpen bij een basische maar ook verzuurde omgeving. Moedermelk bevat ook zuurstof. Dit is weer noodzakelijk voor het immuunsysteem. Maar wanneer in de loop der jaren door welke omstandigheden dan ook een onbalans ontstaat in het evenwicht, berooft dat je van zuurstof waardoor je immuun systeem plat gaat. En dus zuurstofroof op celniveau. Zelf maakt je lichaam toch ook zuurstof aan. Bacteriën en ziekte zijn in mijn beleving en wat ik ervan begrijp na veel lezen, niks meer en minder dan een probleem van het eigen lichaam door verstikking op celniveau. Dan hebben bacteriën een mooie leefomgeving. Dat is dan toch wat je aan pakt met H2O2? Bacteriën kunnen ook weer vermenigvuldigen. Het lijkt mij dat dat de goeie bacteriën zijn maar dan wel in een omgeving die beschikt over voldoende zuurstof. Je corrigeert dit dan toch weer door uiteindelijk wel de juiste voeding tot je te nemen?

Het is denk ik een beetje hetzelfde als dat ik de ontsteking in mijn been in eerste instantie verkeerd geïnterpreteerd heb. In eerste instantie wilde ik dit bestrijden met medicatie. In beginsel deed ik dat ook omdat de pijn serieus niet te harden was. Maar het kwam wel nadat ik een hoge dosis H2O2 had ingenomen. Het moet er dus gewoon uit. Die link had ik zelf iets te laat gelegd.

Voor wat betreft de ogen, ik zou het er niet in gooien. Maar ik heb zelf om de dag een watten schijfje gedrenkt in een verdunde versie van 3% op mijn oog gedaan zonder problemen.
 
En van deze website:
http://purehealthsystems.com/hydrogen-peroxide-2.html

Please note: Pure Health Systems does NOT recommend H2O2 internally for general health care, but just for cancers and other life-threatening health problems, for the following reasons:

It kills your friendly flora, and can cause intestinal problems. (Despite Lactobacillus bacteria producing their own H2O2 in minute amounts, as the article mentions, the large amounts of H2O2 ingested with various protocol WILL kill even oxygen loving bacteria... they love oxygen, NOT H2O2).

Ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen of ik er mee door zal gaan....
 
Please note: Pure Health Systems does NOT recommend H2O2 internally for general health care, but just for cancers and other life-threatening health problems, for the following reasons:

Dus je moet eerst aangetoond kanker hebben alvorens je H2O2 wel in kunt nemen?
Celverstikking is een voorbode voor kanker....dit begrijp ik echt even niet?
 
Zoveel mensen, zoveel meningen en hoe meer je leest hoe verwarrender het soms wordt.
Dit artikel is weer erg positief: https://www.drdavidwilliams.com/hydrogen-peroxide-curse-or-cure
Maar toch wordt hier wel aangeraden om naast de H202 ook vitamine E en probiotica te nemen:
If you're not already taking vitamin E and an acidophilus product, I recommend starting them before going on H2O2. Vitamin E can make more efficient use of any oxygen available and acidophilus will help re-establish the beneficial bacterial flora in the lower bowel and also help in the internal production of hydrogen peroxide.
 
Ik las eens in een artikel dat door vervuiling van de lucht, het zuurstof gehalte in de atmosfeer is afgenomen tot ongeveer 18-20%, daar het honderd jaar geleden nog ongeveer 36-40% zou zijn geweest.

Van het artikel wat ik hierboven noemde (voor Ben en Evertyankees):
If you weren't too occupied with trying to hide dissection specimens in the other student's desks, you might remember from elementary science courses that our atmosphere contains about 20 percent oxygen. That's under ideal circumstances. It's recently been reported that in many of our more polluted cities these levels have dropped to around 10 percent! (I've already mentioned how less hydrogen peroxide-containing rain is reaching the earth's surface. With increased pollution it is reacting with airborne toxins before it even reaches the ground.) And everyone, by now, knows the oxygen-generating rain forests are being destroyed worldwide, which further reduces available oxygen. Internal oxygen availability is also under attack.
Chlorination of drinking water removes oxygen. Cooking and over-processing of our foods lowers their oxygen content. Unrestrained antibiotic use destroys beneficial oxygen-creating bacteria in the intestinal tract.

 
-.Het zuurstofniveau daalt wereldwijd als gevolg van verbranding van fossiele brandstoffen. De veranderingen zijn te klein om een ​​impact te hebben op de menselijke gezondheid, maar zijn van belang voor de studie van klimaatverandering en koolstofdioxide. Deze grafieken tonen de atmosferische O 2 -concentratie ten opzichte van de waarde omstreeks 1985 waargenomen neerwaartse trend bedraagt 19 'per meg' per jaar. Dit komt overeen met het verliezen van 19 O 2 -moleculen uit elke 1 miljoen O 2 -moleculen in de atmosfeer elk jaar.-
http://scrippso2.ucsd.edu/index
 
Medusa,

Neem je dan geen levertraan? Daarom refereerde ik ook naar vetten in mijn eerdere bericht. Proibiotica kan ik mezelf voorstellen. Kefir is ook een probiotica. Ik zelf zat sowieso al in een probiotica kuur op het moment dat ik zo hoog in de H2O2 ging.

Maar nu je met de H2O2 bezig bent, ervaar je klachten? of merk je positieve resultaten? Of merk je nog steeds helemaal niks? Misschien dat je eigen lijf je beste raadgever is? Zelf heb ik alleen maar positieve effecten gehad van hoge dosis die voor mij acceptabel was. Jij zit wel hoger met je inname dan ik nam.
 
@Binc:
Natuurlijk neem ik levertraan en de goeie vetten. Daarnaast waterkefir als probiotica omdat ik geen melkkefir (en andere koemelkproducten) verdraag.
Het is alleen zo dat ik nu eindelijk het gevoel heb dat mijn darmen lekker in balans zijn en dat ik dit liever niet in disbalans wil brengen door H202....
vandaar de twijfel.
Het enige wat ik tot nu toe merk is dan mijn lichaamstemperatuur wat hoger wordt en dat ik makkelijker zweet. En ja, ik was zo iemand die er trots op was nooit ziek te zijn en nooit koorts te hebben. Laatste keer dat ik koorts had was in de vorige eeuw, volgens mij in 1987 of zo! :)
Maar je hebt gelijk: je lichaam is je beste raadgever! Ik ga dus goed luisteren naar mijn lichaam.

 
Maar dat je darmen beter voelen, is dat vanaf de h2o2? Of was het daarvoor al beter? Die lichaamswarmte die jij noemt herken ik. Ik kreeg het ook warmer maar ging niet extra zweten. Vooral mijn voeten werden warmer. Als je het mij vraagt heeft de h2o2 invloed op het functioneren van de schildklier. Dat zweten is wellicht ontgifting via de huid.

Wat je zegt over dat je melkproducten niet kunt verdragen zegt iets over de vertering en daarmee onbalans in de eerder genoemde zuurgraad.

Hoeveel neem je nu op een dag van de h2o2? Merk je niet dat je eerder moe bent en ontzettend vast slaapt? Sinds die h2o2 kan ik weer om regelmatige tijden naar bed en ben ik zo vertrokken. Behalve sinds afgelopen weekend vanwege de klok die verzet werd. Maar goed. Ik heb sinds lange tijd ook weer eetlust. Dat was echt verdwenen. Denk niet dat het kwaad kan probiotica te nemen tijdens de h2o2. Wel denk ik dat de h2o2 als eerste de weg zal vinden in het lichaam daar waar het het meest nodig is. Oa bij de slechte bacteriën.
 
Mijn darmen voelen beter sinds het gebruik van Great Lakes en HCL. Dat was dus voor ik aan de H202 begon.
In het begin was ik wel erg moe, maar dat wordt nu minder.
Ben overgestapt van de 3% naar de 12% en neem nu 3 keer dgs. 15 druppels.
Hoeveel neem jij nu?
 
Oké. Dat is fijn te horen. Gebruik je de hcl en great lakes al lang? Wellicht dat je binnenkort wel melkproducten kan hebben. Bij mij heeft dat ook even geduurd voordat ik het goed ging. Melk ging beter dan kefir in beginsel.

Ik neem nu even de onderhoud dosering. Ik wil wel weer flink op gaan hogen maar kan de effecten ervan even niet aan. Dan denk ik maar aan die ischias die ik kreeg in mijn been. Binnenkort ga ik weer langzaam ophogen. En oh ja, heb jij inmiddels ook niet een heel zacht babyhuidje gekregen van de waterstofperoxide? Ik wel ?
 
Dat zachte babyhuidje moet nog komen :)
De Great Lakes en Hcl gebruik ik nu ongeveer 3/4 jaar.
Koemelk en gluten heb ik sinds 2001 niet meer gebruikt.
Ergens in 2012 wel een keer rauwe melk geprobeerd maar dat ging toen hopeloos verkeerd. En ach, ik ben nog steeds erg blij met mijn schapenyoghurt en schapenkaas!
 
?? wanneer ik weer begin hou ik het alleen op de h2o2. Ik nam ook vitamine c erbij. Die laatste ga ik dan weg laten.
 
Omdat vitamine C ook iets doet met zuurstof. Ik nam beiden hoog gedoseerd tegelijk. Volgende keer even kijken wat de H2O2 alleen doet.
 
Ik neem ook vitamine C naast de H202. De C na de maaltijd en de H202 tussen de maaltijden door. Dan bijt of versterkt dit elkaar toch niet? Of redeneer ik nu te simpel?
 
Ik nam hoog gedoseerd vitamine C. Acerolabespoeder. Om het uur een glas. Naast de H2O2.
Dus vele malen hoger gedoseerd. je redeneert dus niet te simpel maar vanuit een lage dosering ?
 
Vanavond ontdek ik op mijn been een soort van ronde vlek. Het heeft heel veel weg van een teembeet. Maat ik kan niet recent een tekenbeet hebben gekregen. De plek zit op het been waar ik laatst die ischias kreeg na de therapeutische toepassing van de waterstofperoxide. Er is aangetoond in bloed dat ik gezellig een borellia bacterie met me mee draag. En nee, ik heb geen Lyme! Maar kan zo een plek tevoorschijn komen als je ooit in je leven gestoken bent door een teek? Want tot op de dag van vandaag kan ik mezelf geen tekenbeet herinneren. Ik vind dit heel erg gek?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.481
Berichten
507.594
Leden
8.639
Nieuwste lid
Carin Sipkens
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan