Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
History repeats itself, de Joden kregen het ook beter in de kampen dachten ze.
Sociale druk ofzo?En dan zakt mijn broek af, iemand die maandenlang anti-vaccinatie berichten plaatst gaat dan toch voor de bijl... weekdieren zijn het lijkt het wel
Bekijk bijlage 1083
Een goede vriend van mij met Joodse achtergrond waarmee ik altijd hele fijne, interessante en open-minded gesprekken mee voer op de sportschool heeft tot mijn verbazing het Moderna vaccin genomen... En dat terwijl hij pro-Trump was, en op de hoogte is van Satanisch kindermisbruik, hij erkent ook dat Cojona niet gevaarlijk is en dat de overheid mensen onnodig bang maakt om rare maatregelen door te voeren... En dan TOCH dat prikje, en weet je waarom? Zodat hij met z'n vrouw makkelijker kan reizen... En hij zei er nog bij dat het niet nodig is om een prik te nemen, want cojona is niet gevaarlijk... pffff jeetje man. Hoe kan iemand die voor een groot deel 'wakker' is deze beslissing nemen...
En het ergste van al is dat hij als Jood het Moderna vaccin heeft genomen, en Moderna stond vroeger bekend als IG Farben die verantwoordelijk was voor de vergassing van de Joden? Pffff...
En dat terwijl hij ook op de hoogte is dat de Nazi's naar Zuid-Amerika zijn gevlucht en ook hun intrede hebben gedaan in de EU, VN etc...
herkenbaar. in mijn omgeving heb ik ook een aantal waarvan ik dacht dat die wakker waren, helaas toch het vaccin genomen. triest.Een goede vriend van mij met Joodse achtergrond waarmee ik altijd hele fijne, interessante en open-minded gesprekken mee voer op de sportschool heeft tot mijn verbazing het Moderna vaccin genomen... En dat terwijl hij pro-Trump was, en op de hoogte is van Satanisch kindermisbruik, hij erkent ook dat Cojona niet gevaarlijk is en dat de overheid mensen onnodig bang maakt om rare maatregelen door te voeren... En dan TOCH dat prikje, en weet je waarom? Zodat hij met z'n vrouw makkelijker kan reizen... En hij zei er nog bij dat het niet nodig is om een prik te nemen, want cojona is niet gevaarlijk... pffff jeetje man. Hoe kan iemand die voor een groot deel 'wakker' is deze beslissing nemen...
En het ergste van al is dat hij als Jood het Moderna vaccin heeft genomen, en Moderna stond vroeger bekend als IG Farben die verantwoordelijk was voor de vergassing van de Joden? Pffff...
En dat terwijl hij ook op de hoogte is dat de Nazi's naar Zuid-Amerika zijn gevlucht en ook hun intrede hebben gedaan in de EU, VN etc...
Bizar he? Je blijft je verbazen met wat voor redenen mensen komen om toch maar bij het gevaxxtclubje te kunnen horen en vooral "gewoon op vakantie" te kunnen.Een goede vriend van mij met Joodse achtergrond waarmee ik altijd hele fijne, interessante en open-minded gesprekken mee voer op de sportschool heeft tot mijn verbazing het Moderna vaccin genomen... En dat terwijl hij pro-Trump was, en op de hoogte is van Satanisch kindermisbruik, hij erkent ook dat Cojona niet gevaarlijk is en dat de overheid mensen onnodig bang maakt om rare maatregelen door te voeren... En dan TOCH dat prikje, en weet je waarom? Zodat hij met z'n vrouw makkelijker kan reizen... En hij zei er nog bij dat het niet nodig is om een prik te nemen, want cojona is niet gevaarlijk... pffff jeetje man. Hoe kan iemand die voor een groot deel 'wakker' is deze beslissing nemen...
Gatverdamme... Autistische kinderen injecteren, wat een misdaad...Bizar he? Je blijft je verbazen met wat voor redenen mensen komen om toch maar bij het gevaxxtclubje te kunnen horen en vooral "gewoon op vakantie" te kunnen.
Ik ken nu twee mensen die hun kinderen hebben laten prikken, waarvan eentje autistisch is. Ik hou mijn hart vast. Mijn maag draait er van om hoe trots ze er nog op zijn ook, bah
dat laten ouders zo maar doen, ik denk 85% op het huis van dochterlief autisme (niet ziek verder) maar veel wel 1 of 2 spuiten gehad.Gatverdamme... Autistische kinderen injecteren, wat een misdaad...