Red de schapen!

Ja ik vind dat echt heel eng! Ik snap niet dat iemand zich zo 'verminkt' en als een soort monster/heks door het leven wilt gaan.
 
Dit is de staat van de mensheid helaas. Aan de extremen kun je herkennen waar we ons nu bevinden in de evolutie.

Mike
 
Inderdaad voor velen geëvalueerd van eencellige tot intellectuele mens in 2019 en terug naar eencellige in 1,5 jaar door een zogenaamd corona virus

Ongeacht hoe je over Jensen denkt, aflevering van bv vandaag slaat hij de spijker weer op zijn kop.

Hij legt keurig bloot, de manipulatie waar de mensen (schapen) aan blootgesteld worden. Misschien gaat het nog dieper maar ik denk echt dat wat hij zegt wijsheid is voor een groot publiek.

Jensen heeft denk ik een groot publiek waarbij hij probeert de ééncellige wat op te voeden naar meercellige zelfnadenkende wezens :)

Gaat vandaag fel tegen Hugo de Cokesnuivende graftak in, anti vac, anti telegraaf, anti propagande, anti alles waar de niet schapen het mee eens zijn.

Ik hoop dat hij 17 miljoen luisteraars krijgt!!!

Tis beter as luisteren naar de NPO/MSM/etc
 
Ongeacht hoe je over Jensen denkt, aflevering van bv vandaag slaat hij de spijker weer op zijn kop.

Hij legt keurig bloot, de manipulatie waar de mensen (schapen) aan blootgesteld worden. Misschien gaat het nog dieper maar ik denk echt dat wat hij zegt wijsheid is voor een groot publiek.

Jensen heeft denk ik een groot publiek waarbij hij probeert de ééncellige wat op te voeden naar meercellige zelfnadenkende wezens :)

Gaat vandaag fel tegen Hugo de Cokesnuivende graftak in, anti vac, anti telegraaf, anti propagande, anti alles waar de niet schapen het mee eens zijn.

Ik hoop dat hij 17 miljoen luisteraars krijgt!!!

Tis beter as luisteren naar de NPO/MSM/etc
Hugo de coke snuivende graftak :ROFLMAO:
 
dat dus, als de mRNA injecties echt zouden werken en nuttig zouden zijn zou die hufter als eerste zijn familie laten prikken!!
1625512067174.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan