Red de schapen!

Yup. Ik merk zo nu en dan bij mijzelf een soort shuldgevoel, omdat het mij maar niet lukt om medelijden te hebben met mensen die zich hebben laten vaccineren. Zelfs niet echt met de mensen nabije omgeving. Is dit een 'coping mechanism' van mijzelf? Om te dealen met de gedachte dat er mensen (ernstig) ziek zullen worden of zullen komen te overlijden? Ik weet het zelf eigenlijk niet ...

Arie
 
Laatst bewerkt:
Ik beschouw mezelf als een 'warrior'. Ik kan het me niet veroorloven om medelijden te hebben, dat leidt mij af van belangrijkere, veel grotere dingen. Zie jezelf alsof je de stranden van Normandie aan het bestormen bent. Het is prijsschieten, links en rechts vallen je strijdmakkers bij bosjes neer. Jouw enige focus is die missie, het heelhuids bereiken van je doel...

Mike
 
Laatst bewerkt:
Yup. Ik merk zo nu en dan bij mijzelf een soort shuldgevoel, omdat het mij maar niet lukt om medelijden te hebben met mensen die zich hebben laten vaccineren. Zelfs niet echt met de mensen nabije omgeving. Is dit een 'coping mechanism' van mijzelf? Om te dealen met de gedachte dat er mensen (ernstig) ziek zullen worden of zullen komen te overlijden? Ik weet het zelf eigenlijk niet ...

Arie
Heeeeeel herkenbaar
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan