Red de schapen!

Vele wakkeren zijn dus niet echt wakker is de conclusie. Iets met kaf en koren. Let's see what God thinks about turning your back on Him and putting your faith in the hands of a couple of farmaceutical bastards. Die gasten lachen zich drie slagen in de rondte. Q: You are merely cattle to them. Nou, velen gedragen zich inderdaad als dom vee. Sorry, maar rot dan maar op en moge God genade hebben over uw ziel.

Arie
Dom vee heeft niemand wat aan, ik zie het binnen alle gelederen, hoogopgeleiden die altijd over ieder bericht twijfelen wat de regering uit stuurt, nu weten ze wat ze doen vaccins zijn goedgekeurd zegt de MSM en dan te bedenken dat met 1 minuut zoeken je ziet dat ze toegestaan zijn voor nood gebruik zonder goedkeuring
Ik doe geen moeite meer voor die dombo's ze zijn ziende blind en horende doof
 
Precies dat! Soortgelijke woorden heb ik ook op de Forum Dag zondag geuit. dat zijn dus de hippies, de gele parapluutjes. En het zijn vrijwel allemaal VROUWEN!

Mike
 
Schapen zijn niet te redden. En ze zijn nog onredelijk ook.

Bekijk bijlage 1105
Dit is, toch al tijden bekend, de schaapjes zijn in 1,5 jaar bijna al hun hersencellen verloren, ze hebben er nu 1 meer dan een koe... Zodat ze niet schijten in de keuken.
En daar komt bij het NSB gedrag van die vaxinazis komt me mn strot uit, komen ze tegen mij ouwehoeren omdat ik anders denk hoest ik gewoon gelijk opgeruimd.
We leven tegenwoordig in nsbderland
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Precies dat! Soortgelijke woorden heb ik ook op de Forum Dag zondag geuit. dat zijn dus de hippies, de gele parapluutjes. En het zijn vrijwel allemaal VROUWEN!

Mike
Yup. Was even leuk zo dat verbinden maar tis oorlog en zelfs de wakkeren zien dat niet eens allemaal 🤔🙈. We zullen als 1 front op moeten staan en niet meer met een geel pluutje. Alleen lijkt t alsof de tijd daar nog niet rijp voor is 🤷🏼‍♀️
 
Ik zie weinig wakkeren bij demo's, ik zie vooral blowers, zuipers, heksen en andere gedragsgestoorde lui..Het merendeel hangt ws aan de overheidstiet met een uitkering en heeft daardoor alke tijd om 'wappie' te zijn.

Mike
 
Dit dus; demonstreren en er een feestje van maken is klaar! Hij verwoord t super duidelijk!

https://t.me/klokkenluiders/14284
Ik snap dit. Maar dit is ook precies waar men op uit is. Met de nieuwe wet waarin burgers meer in de gaten gehouden worden en het nctv rapport dat inhaakt op extremisme geeft ze de ultieme gelegenheid om straks snel oproerkraaiers op te pakken en weg te zetten als extremisten. Ja ik ben voor verbinden maar wel op een ander niveau dan.
 
Ik snap dit. Maar dit is ook precies waar men op uit is. Met de nieuwe wet waarin burgers meer in de gaten gehouden worden en het nctv rapport dat inhaakt op extremisme geeft ze de ultieme gelegenheid om straks snel oproerkraaiers op te pakken en weg te zetten als extremisten. Ja ik ben voor verbinden maar wel op een ander niveau dan.
Verbinden is nodig. Brood nodig. Maar idd wel allemaal samen. Zonder verdeel en heers. En met t zelfde doel voor ogen. Hoe dat t beste te doen is iig niet dansend door een park te gaan waar je drie eenden en twee hond uitlaaters tegen komt. Het is tijd om door te pakken maar dan wel dus met zijn allen. En de groep is helaas nog steeds te klein......
Die nieuwe wetten maken steeds meer duidelijk dat we in China 2.0 wonen en leven. Maar zolang de ‘rest’ dat nog niet ziet of er op de huidige manier mee omgaat.....🤷🏼‍♀️
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.638
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan