Red de schapen!




Een "must read" draadje van een rapper die ik niet ken maar die wel de spijker op zijn kop slaat!!!
 
En dan zakt mijn broek af, iemand die maandenlang anti-vaccinatie berichten plaatst gaat dan toch voor de bijl... weekdieren zijn het lijkt het wel 😳

9E043F05-D1A9-4D85-9A99-D3A6DA56E35F.jpeg
 
Een goede vriend van mij met Joodse achtergrond waarmee ik altijd hele fijne, interessante en open-minded gesprekken mee voer op de sportschool heeft tot mijn verbazing het Moderna vaccin genomen... En dat terwijl hij pro-Trump was, en op de hoogte is van Satanisch kindermisbruik, hij erkent ook dat Cojona niet gevaarlijk is en dat de overheid mensen onnodig bang maakt om rare maatregelen door te voeren... En dan TOCH dat prikje, en weet je waarom? Zodat hij met z'n vrouw makkelijker kan reizen... En hij zei er nog bij dat het niet nodig is om een prik te nemen, want cojona is niet gevaarlijk... pffff jeetje man. Hoe kan iemand die voor een groot deel 'wakker' is deze beslissing nemen...

En het ergste van al is dat hij als Jood het Moderna vaccin heeft genomen, en Moderna stond vroeger bekend als IG Farben die verantwoordelijk was voor de vergassing van de Joden? Pffff...
En dat terwijl hij ook op de hoogte is dat de Nazi's naar Zuid-Amerika zijn gevlucht en ook hun intrede hebben gedaan in de EU, VN etc...
🤨😧🤯
 
Had vandaag een ´je moet je wel aan de regels houden´-dombo in mijn buurt die iemand ontraadde om als ongevaccineerde naar Ibiza te gaan. ´Dat kan toch helemaal niet als ongevaccineerde? Dan neem je al die varianten mee terug.´ Ik vertelde dat je de kans kennelijk tegenwoordig loopt om een BOA aan je deur te krijgen als je op vakantie geweest bent i.v.m. de quarantaine. En toen kwam de opmerking van: ´ja je moet je wel aan de regels houden´. Ik kon het niet laten er gelijk bovenop te springen met te vragen wat te doen als de regels onzinnig zijn? Maar dat heeft 0,0 zin. Maar Sietske Bergsma heeft het in haar video over deze ´je moet je wel aan de regels houden´-dombo´s:
 
Laatst bewerkt:
Een goede vriend van mij met Joodse achtergrond waarmee ik altijd hele fijne, interessante en open-minded gesprekken mee voer op de sportschool heeft tot mijn verbazing het Moderna vaccin genomen... En dat terwijl hij pro-Trump was, en op de hoogte is van Satanisch kindermisbruik, hij erkent ook dat Cojona niet gevaarlijk is en dat de overheid mensen onnodig bang maakt om rare maatregelen door te voeren... En dan TOCH dat prikje, en weet je waarom? Zodat hij met z'n vrouw makkelijker kan reizen... En hij zei er nog bij dat het niet nodig is om een prik te nemen, want cojona is niet gevaarlijk... pffff jeetje man. Hoe kan iemand die voor een groot deel 'wakker' is deze beslissing nemen...

En het ergste van al is dat hij als Jood het Moderna vaccin heeft genomen, en Moderna stond vroeger bekend als IG Farben die verantwoordelijk was voor de vergassing van de Joden? Pffff...
En dat terwijl hij ook op de hoogte is dat de Nazi's naar Zuid-Amerika zijn gevlucht en ook hun intrede hebben gedaan in de EU, VN etc...
🤨😧🤯

Zulke dingen zijn niet te begrijpen.
 
Een goede vriend van mij met Joodse achtergrond waarmee ik altijd hele fijne, interessante en open-minded gesprekken mee voer op de sportschool heeft tot mijn verbazing het Moderna vaccin genomen... En dat terwijl hij pro-Trump was, en op de hoogte is van Satanisch kindermisbruik, hij erkent ook dat Cojona niet gevaarlijk is en dat de overheid mensen onnodig bang maakt om rare maatregelen door te voeren... En dan TOCH dat prikje, en weet je waarom? Zodat hij met z'n vrouw makkelijker kan reizen... En hij zei er nog bij dat het niet nodig is om een prik te nemen, want cojona is niet gevaarlijk... pffff jeetje man. Hoe kan iemand die voor een groot deel 'wakker' is deze beslissing nemen...

En het ergste van al is dat hij als Jood het Moderna vaccin heeft genomen, en Moderna stond vroeger bekend als IG Farben die verantwoordelijk was voor de vergassing van de Joden? Pffff...
En dat terwijl hij ook op de hoogte is dat de Nazi's naar Zuid-Amerika zijn gevlucht en ook hun intrede hebben gedaan in de EU, VN etc...
🤨😧🤯
herkenbaar. in mijn omgeving heb ik ook een aantal waarvan ik dacht dat die wakker waren, helaas toch het vaccin genomen. triest.
 
Een goede vriend van mij met Joodse achtergrond waarmee ik altijd hele fijne, interessante en open-minded gesprekken mee voer op de sportschool heeft tot mijn verbazing het Moderna vaccin genomen... En dat terwijl hij pro-Trump was, en op de hoogte is van Satanisch kindermisbruik, hij erkent ook dat Cojona niet gevaarlijk is en dat de overheid mensen onnodig bang maakt om rare maatregelen door te voeren... En dan TOCH dat prikje, en weet je waarom? Zodat hij met z'n vrouw makkelijker kan reizen... En hij zei er nog bij dat het niet nodig is om een prik te nemen, want cojona is niet gevaarlijk... pffff jeetje man. Hoe kan iemand die voor een groot deel 'wakker' is deze beslissing nemen...

En het ergste van al is dat hij als Jood het Moderna vaccin heeft genomen, en Moderna stond vroeger bekend als IG Farben die verantwoordelijk was voor de vergassing van de Joden? Pffff...
En dat terwijl hij ook op de hoogte is dat de Nazi's naar Zuid-Amerika zijn gevlucht en ook hun intrede hebben gedaan in de EU, VN etc...
🤨😧🤯
Bizar he? Je blijft je verbazen met wat voor redenen mensen komen om toch maar bij het gevaxxtclubje te kunnen horen en vooral "gewoon op vakantie" te kunnen.
Ik ken nu twee mensen die hun kinderen hebben laten prikken, waarvan eentje autistisch is. Ik hou mijn hart vast. Mijn maag draait er van om hoe trots ze er nog op zijn ook, bah
 
Vele wakkeren zijn dus niet echt wakker is de conclusie. Iets met kaf en koren. Let's see what God thinks about turning your back on Him and putting your faith in the hands of a couple of farmaceutical bastards. Die gasten lachen zich drie slagen in de rondte. Q: You are merely cattle to them. Nou, velen gedragen zich inderdaad als dom vee. Sorry, maar rot dan maar op en moge God genade hebben over uw ziel.

Arie
 
Laatst bewerkt:
Bizar he? Je blijft je verbazen met wat voor redenen mensen komen om toch maar bij het gevaxxtclubje te kunnen horen en vooral "gewoon op vakantie" te kunnen.
Ik ken nu twee mensen die hun kinderen hebben laten prikken, waarvan eentje autistisch is. Ik hou mijn hart vast. Mijn maag draait er van om hoe trots ze er nog op zijn ook, bah
Gatverdamme... Autistische kinderen injecteren, wat een misdaad...:oops:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.634
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan