Raw food

Dank je Dorien.

Ik maakte echter uit het antwoord van Tanja op dat het niet goed is.
Klopt dat, Tanja en waarom?
Dorothé
 
Hoi Tanja,
Sorry. Ik zit op het werk en zag dit heel snel. Dus avocado is wel goed. Bedankt.
Thuis zal ik het goed doorlezen.
Dorothé
 
Ik had alleen dit gelezen en niet op de links geklikt, vandaar....
Er zijn meer mensen die WAPF voeding niet verdragen, ik denk niet dat heel veel rauwe groenten dan de oplossing is, al zijn er groenten die niet zo schadelijk zijn zoals idd avocado.

Vandaar dat ik even niet wist wat ik ervan moest denken.
Dorothé
 
Vitamine D2 + Superfoods Consommé van Amanprana is 100% biologisch.

53,7% Agaricus*, 46,3% superfoodmix (28,7% Khoisan fleur de sel°, 22,9% amandelmeel*, 17,5% ORAC Botanico-mix* (53% Orac-mix*(10% salie*, 7% oregano*, 7% rozemarijn*, 7% tijm*, 5% Szechuanpeper*, 4% kurkuma*, 3% sumac*, 3% kruidnagel*, 3% kaneel*, 3% vanille*°), 27% Khoisan fleur de sel°, 5% zeewier mix* (nori*, zeesla*, kombu*, dulse*), 5% mosterdzaad*, 3% zoete paprika*, 3% korianderzaad*, 3% lavendel*, 0,5% goudsbloem*, 0,5% korenbloem*), 11,4% kokosbloesemsuiker*°, 4,5% zwarte peper*, 4,5% baobab*, 3,5% panax ginseng*, 3,5% ginkgo biloba*, 3,5% guarana*).

Allergenen: mosterdzaad*, korianderzaad*, amandelmeel*. *=BE-BIO-02, °=Fairtrade.

Wat bevat de Amanprana vitamine D2 + Superfoods Consommé niet?
GEEN vulstoffen (cellulose, maïszetmeel, maltodextrine), anti-klontermiddelen (stearinezuur, siliciumdioxide, magnesiumstearaat, carboxymethylcellulose), glansmiddelen (hydroxypropylmethyl, glycerine), natuurlijke of andere kleurstoffen, zoetstoffen (mannitol, xylitol, stevioglycociden), smaakstoffen of aroma’s.


Een halve theelepel (1g) Vitamine D Consommé volstaat om in je dagelijkse behoefte vitamine D te voldoen.

(1g = 2500 IE (internationale eenheden) of 62,5 µg (microgram) vitamine D2)

Meng een halve theelepel Vitamine D Consommé in (half kopje) warm water. Afhankelijk van je smaakbehoefte kan je meer of minder water toevoegen.

Meng een halve theelepel Vitamine D Consommé met olijfolie en gebruik het als dip.
 
Vit D2 muis? De plantaardige variant? Die niet goed opneembare vorm, zonder de vit A? Zit je weer in de verkeerde cursus te neuzen? ;-)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.414
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan