Psychiatrie als dwangmiddel

@ pike, oh ze kijken dus echt niet naar de darmen. Geen enkele reguliere arts zal dit dan ook maar bedenken helaas.gewoon lekker pillen voorschrijven.

Ik zal hem in elk geval eerst proberen over te halen om glutenvrij te eten, ik denk dat stap voor stap het beste werkt.

Mijn man zei net dat hij mijn broertje echt niet in staat acht om zulke grote veranderingen aan te brengen in zijn voedingspatroon. Hij zegt dat hij daarvoor echt te erg schizo is.

Mijn moeder weet al veel over goede voeding door mij maar zelfs doet ze er niks mee dus vraag me af of ze dan wel aan de slag wil met mijn broertje. Ze kookt ook al apart voor mijn vader ivm zijn verminderde nierfunctie ze ziet me al aankomen.

Het is dat ik een gezin heb met jonge kinderen en mijn eigen gezondheid niet super is anders had ik mijn broertje gewoon in huis genomen!

 
http://m.gva.be/cnt/dmf20141127_01399164/nieuw-incident-tijdens-assisenproces-debackere hier ook weer een gruwel na psychiatrie en medicijnen.

 
Sampjes, zelf eet ik andere krackers, van de Ekoplaza,(10 gram koolhydraten per stuk) dat is met rogge en spelt, zijn lekkerder dan die Wasa.

Waar het mij om ging is om iemand eerst eens van het brood af te krijgen en te gaan veranderen. Ik zoek steeds naar quinoa crackers maar heb ze nog niet gevonden. Wel quinoa meel gekocht.

Vandaag had ik 2 crackers met 2 eieren, dat voedt echt wel. Als je broer dat ontdekt en hopelijk lekker vindt dan wil hij misschien ook wel wat anders proberen. pannekoeken van quinoa? vullen met groenten o.i.d.

Ik kom veel mensen tegen die echt vastgeroest zitten in brood.

Darmen reinigen kost helaas veel geld, gauw 100,- euro.

En als hij te dik is zou hij ook een trage schildklier kunnen hebben. Dan is afvallen erg lastig.

Gisterenavond op TV 1 - Pauw - er schijnt een film te zijn The sugar film - ze lieten een stukje zien. gemiddeld 40 gram suiker krijgt een mens per dag binnen met produkten van bv Alb.H, iemand at 3 weken 40 gram suiker per dag en kwam meer dan 3 kg aan. Bovendien werd hij moe en depresief. Ik was al blij dat het op TV kwam. hoop dat veel mensen het zien.

 
Quote:
Waar het mij om ging is om iemand eerst eens van het brood af te krijgen en te gaan veranderen. Ik zoek steeds naar quinoa crackers maar heb ze nog niet gevonden



Dat zou in andere gevallen wel een goede optie kunnen zijn maar in dit geval moet je m.i. gewoon direct stoppen met elke vorm van gluten en granen.

Net zoals je bij iemand die coeliakie heeft niet eerst drie maanden moet gaan lopen klooien met andere vormen van gluten en granen maar meteen moet stoppen om het genezingsproces een kans te geven.

Maar ik begrijp dat het moeilijk is voor de meeste mensen. Maar als je na drie maanden verandering van dieet geen enkele vooruitgang ziet in je symptomen (want je eet nog gluten alleen zitten ze nu in crackers) is de kans heel groot dat je ermee stopt voordat het echt begonnen is.

Toch vind ik het altijd verbijsterend dat zo goed als niemand dit wil proberen.

Je hebt niets te verliezen en alles te winnen! Er zijn zoals ik al schreef best veel onderzoeken gedaan naar de relatie gluten/darmen en schizofrenie maar ook andere psychische aandoeningen.

Ook al is de kans maar 20% op een bijna normaal leven zou je dat met beide handen moeten aangrijpen lijkt mij.

6 maanden vlees, vis, eieren, groenten, fruit, bottenbouillon en zelfs eventueel kaas, melk en kefir eten is geen straf hoor. Ik snap niet dat dat zo'n enorm probleem is voor de meeste mensen helemaal als de kans bestaat dat je verlost wordt van die gruwelijke aandoening.

 
Kun je nagaan hoe ontzettend verslavend granen zijn. Niet voor niets is LSD gebaseerd op ergot, een schimmel op rogge!

Mike

 
Zeker tarwe. Het hangt er een beetje vanaf hoe ze verpakt zijn, maar volgens mij doen die echt wat in je beloningscentrum!

Omdat de hele wereld om je heen in tarwe verpakt zit (zelfs de musketkransjes!!!!!!!!!!), vind ik het wel een hele grote stap Pike.

Wat ik zelf de laatste tijd vaak doe is een soort pannenkoek van boekweitmeel maken en die gebruiken als boterham. Dit vind ik persoonlijk een goed werkend alternatief.

 
Blijkbaar een te grote stap voor de meeste mensen Naief. Zelfs als de mogelijkheid bestaat dat het je leven redt. Misschien niet letterlijk maar dan toch zeker wel figuurlijk. Al heb ik onlangs weer iemand meegemaakt met schizofrenie die al dan niet onder invloed van de medicijnen zelfmoord heeft gepleegd omdat hij het gewoon niet meer aankon...

 
Quote:
Kun je nagaan hoe ontzettend verslavend granen zijn. Niet voor niets is LSD gebaseerd op ergot, een schimmel op rogge!



Precies, en tarwe, of (de meeste) granen in het algemeen, zijn eigenlijk nog erger:

Quote:
Modern wheat is an opiate.

And, of course, I don’t mean that wheat is an opiate in the sense that you like it so much that you feel you are addicted. Wheat is truly addictive.

Wheat is addictive in the sense that it comes to dominate thoughts and behaviors. Wheat is addictive in the sense that, if you don’t have any for several hours, you start to get nervous, foggy, tremulous, and start desperately seeking out another “hit” of crackers, bagels, or bread, even if it’s the few stale 3-month old crackers at the bottom of the box. Wheat is addictive in the sense that there is a distinct withdrawal syndrome characterized by overwhelming fatigue, mental “fog,” inability to exercise, even depression that lasts several days, occasionally several weeks. Wheat is addictive in the sense that the withdrawal process can be provoked by administering an opiate-blocking drug such as naloxone or naltrexone.

But the “high” of wheat is not like the high of heroine, morphine, or Oxycontin. This opiate, while it binds to the opiate receptors of the brain, doesn’t make us high. It makes us hungry.

This is the effect exerted by gliadin, the protein in wheat that was inadvertently altered by geneticists in the 1970s during efforts to increase yield. Just a few shifts in amino acids and gliadin in modern high-yield, semi-dwarf wheat became a potent appetite stimulant.

Wheat stimulates appetite. Wheat stimulates calorie consumption: 440 more calories per day, 365 days per year, for every man, woman, and child. (440 calories per person per day is the average.) We experience this, sense the weight gain that is coming and we push our plate away, settle for smaller portions, increase exercise more and more . . . yet continue to gain, and gain, and gain. Ask your friends and neighbors who try to include more “healthy whole grains” in their diet. They exercise, eat a “well-balanced diet” . . . yet gained 10, 20, 30, 70 pounds over the past several years. Accuse your friends of drinking too much Coca Cola by the liter bottle, or being gluttonous at the all-you-can-eat buffet and you will likely receive a black eye. Many of these people are actually trying quite hard to control impulse, appetite, portion control, and weight, but are losing the battle with this appetite-stimulating opiate in wheat.


Quote:
In the simple minded thinking of the gastroenterology and celiac world, if you don’t have celiac disease, you should eat all the wheat you want . . . and never mind about the appetite-stimulating effects of gliadin, not to mention the intestinal disruption and leakiness generated by wheat lectins, or the high blood sugars and insulin of the amylopectin A of wheat, or the new allergies being generated by the new alpha amylases of modern wheat.



http://www.wheatbellyblog.com/2012/04/wheat-is-an-opiate/

 
Ik heb snel even gezocht op ergot, ik had geen idee van die schimmels. Wel lees ik "komt bijna niet meer voor". Geen idee dat LSD ervan gemaakt wordt.

Is ergot dan het enige ingredient voor LSD?

Mijn crackers worden erg kort en heet gebakken (staat erop). het bijna niet gerezen roggen-speltdeeg wordt daarna gedroogd.

Goed ik ga dus maar pannekoeken bakken van quinoa.

Dit is misschien het moment om in de ochtend de yoghurt te nemen. (even uitproberen)

Ik eet nu permanent geitenyoghurt, maar dan na het avondeten en dat gaat goed.

 
LSD is niet verslavend. Het is gewoon een schimmel, familie van de paddenstoel.

 
Quote:
LSD is niet verslavend. Het is gewoon een schimmel, familie van de paddenstoel.


Marihuana is officieel ook niet verslavend. Waarom zijn er dan klinieken voor wietverslaafden? Seks kan eveneens verslavend zijn, maar lang niet iedereen is eraan verslaafd. Hetzelfde met werkverslaving.

Drugs die van nature op deze planeet voorkomen zijn geestverruimend en horen ons inzichten te verschaffen over ons hogere zelf. Vandaag de dag grijpen we echter in onze existentiele wanhoop alles aan om ons even aan de alledaagse realiteit te onttrekken. Het hogere doel van dergelijke middelen ontgaat ons en we grijpen naar van alles en nog wat omdat we een geestelijke en spirituele leegte proberen te vullen.

Definieer 'verslavend'. Lang niet alle verslavingen zijn puur fysiek van aard, maar emotioneel! Dit zou ook wel eens kunnen verklaren waarom mensen maar niet van de koolhydraten af kunnen blijven, of van de koffie. Pure (onbewuste) zelfmedicatie. Hoe vaak ik niet merk dat het niet de voeding is, maar de RELATIE met voeding die werkelijk het probleem is!

Mike

 
LSD en al die andere tripmiddelen blijven niet werken. Je kunt dat geen twee keer kort achter elkaar doen want dan werkt het simpelweg niet. Bovendien is trippen gewoon niet zo leuk, het kan wel interessant zijn maar leuk? Ik zou zeggen dat verslaving is waar je lichamelijk en/of geestelijk van afhankelijk bent. Ik denk dat het heel moeilijk wordt om afhankelijk te worden van lsd, ongetwijfeld zullen er mensen zijn die er gek genoeg voor zijn maar dat maakt lsd nog niet tot een verslavende stof.

 
Klopt, er moet tenminste een week of 3 tussen zitten dus lichamelijke verslaving is uitgesloten. En wat betreft geestelijke verslaving: met fungi kun je niet de realiteit ontvluchten, tegenovergestelde - je wordt met de neus op de feiten gedrukt. En dat is vaak lang niet zo leuk. Van psilocybine valt niks verslavends te maken, met marihuana (THC) valt wel te rommelen zodat je de werkelijkheid ontvlucht; net als met tabak. De exacte chemische combinatie van LSD is bij toeval ontdekt in een lab.

 
Jon Rappoport over psyche-haters als de moderne priesterklasse:

http://jonrappoport.wordpress.com/2014/12/08/psychiatry-the-modern-priest-class/

Quote:
THERE ARE NO DEFINITIVE LABORATORY TESTS FOR ANY SO-CALLED MENTAL DISORDER.

And along with that:

ALL SO-CALLED MENTAL DISORDERS ARE CONCOCTED, NAMED, LABELED, DESCRIBED, AND CATEGORIZED by a committee of psychiatrists, from menus of human behaviors.


Mike

 
Het filmpje in de commentaren bij bovengenoemd artikel geeft ook een duidelijk beeld hoe gevaarlijk psychiatrische medicijnen zijn:



 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.688
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan