Privacy (op computer, telefoon en meer)

Is toch mooi, kan je het gezeik niet alleen horen maar ook nog zien :ROFLMAO:
Zou mogelijk mooi kunnen zijn, maar meestal als zo'n buitenste deur open staat is zo'n ruimte gevuld met vetrollen in legging en feminazis, dus als je het zo open wil, wil ik schoonheidsgaranties zodat mijn ogen bruikbaar blijven, dat wil trouwens niet zeggen alleen slank jong, gevuld met mooie passende kleding mag gewoon 🤣🤣🤣
 
 
 

Het enige wat hier tegen helpt is, omdat ze sowieso met alles meelezen, is een brute force attack onzerzijds.

Als iedereen, of iig >10% van de gebruikens, standaard woorden zoals bom aanslag snelkookpan allah morgen puinhoop ramp etc in zijn berichten zet. Is de stortvloed aan meldingen zo groot dat dat absoluut niet na te zoeken is.
 
Het enige wat hier tegen helpt is, omdat ze sowieso met alles meelezen, is een brute force attack onzerzijds.

Als iedereen, of iig >10% van de gebruikens, standaard woorden zoals bom aanslag snelkookpan allah morgen puinhoop ramp etc in zijn berichten zet. Is de stortvloed aan meldingen zo groot dat dat absoluut niet na te zoeken is.
Toch een goede stap geweest om WA een paar maand geleden in de ban te doen.
 
CMZ;
Apple is now saying that they want you to quickly install an update that fixes the pegasus vulnerability.


Don't forget that Apple is preparing to start scanning your phones.





Is this iOS Pegasus hotfix update going to be the update that enables Apple to scan your phones?
 
Ach ja, we wisten het al.....ben nog steeds zooo blij met mijn oude smartfoontje waarmee ik alles kan doen zonder ingelogd te zijn bij G**gle. Laten we hopen dat hij het eeuwige leven heeft ;)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.525
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan