Politie

Marokkanen zijn altijd heel erg begaan met iedereen.

Een paar jaar geleden waren er bij mij in de staat werkzaamheden aan het riool. De straat lag open. Alleen de stoep was begaanbaar. Ik kwam de straat in fietsen en reed ongeveer 20 meter over de stoep naar de deur. Er kwam een Marokkaan aanlopen en hij begon agressief te doen.
"Waarom fiets je hier?"
"Waar ga je naartoe?"
"Misschien loopt er wel iemand en dan is er een ongeluk."

Hij zag er echt eng uit en zei dat op een bedreigende manier.
Ik zei: "Ik fiets hier 20 meter over de stoep en er loopt niemand. Niks aan de hand".

Hij: "Wat nou kankerlijer."
Ik deed mijn rechter hand in een zak om een busje verfspray eruit te pakken. Als hij een beweging mijn kant op had gemaakt had ik dat ding helemaal leeggespoten in zijn ogen en daarna nog een flinke klap gegeven."

Hij: "Wat nou kankerlijer, ga je de politie bellen?"
En toen liep hij weg. Ik heb hem ook nooit meer gezien.
Goed volk hoor, ze weten hoe het hoort en hebben hart voor hun medemens. Wat mogen we blij zijn met dit volk als verrijking van ons land.
 
Uit het artikel van NFN:

Alice, die zelf 13 jaar bij de politie heeft gewerkt, is ‘nogal mondig’ en daar zat de agent niet op te wachten.

Ik ga politiegeweld niet techtvaardigen, zeker niet na de schandalige wijze waarop politie bij demonstraties tegen de heersende macht de afgelopen 2+ jaren heeft opgetreden, maar mogen we ook even zien op welke wijze deze vrouw 'mondig' is geweest? Laten we dan ook het hele verhaal bekijken van begin tot eind. Het zou maar zo.kunnen dat we van een Marokkaan moeten leren dat je als man niets moet pikken van die 'empowered' moderne vrouwen! Is dat een reden om iemand bij de keel te pakken en te (dreigen met) slaan? Dat dan ook weer niet, maar als zij hem keihard heeft staan provoceren is deze reactie wel op z'n minst begrijpelijk. Een Nederlandse agent zou zich hebben laten afbekken door zo'n wijf met een vuile mond, nu heeft ze iig geleerd dat je daar bij een Marokkaan niet mee aan moet komen!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Uit het artikel van NFN:



Ik ga politiegeweld niet techtvaardigen, zeker niet na de schandalige wijze waarop politie bij demonstraties tegen de heersende macht de afgelopen 2+ jaren heeft opgetreden, maar mogen we ook even zien op welke wijze deze vrouw 'mondig' is geweest? Laten we dan ook het hele verhaal bekijken van begin tot eind. Het zou maar zo.kunnen dat we van een Marokkaan moeten leren dat je als man niets moet pikken van die 'empowered' moderne vrouwen! Is dat een reden om iemand bij de keel te pakken en te (dreigen met) slaan? Dat dan ook weer niet, maar als zij hem keihard heeft staan provoceren is deze reactie wel op z'n minst begrijpelijk. Een Nederlandse agent zou zich hebben laten afbekken door zo'n wijf met een vuile mond, nu heeft ze iig geleerd dat je daar bij een Marokkaan niet mee aan moet komen!

Mike
Hoe kom je erbij dat het een Marokkaanse agent was? Het was gewoon een Nederlandse agent als ik het filmpje zo zie.
 
Ik ben visueel gehandicapt, weet je nog? Jullie hadden het over een Marokkaan en dus nam ik aan dat dat de agent was.

Mike
 
Ik had het filmpje nog niet helemaal bekeken. Die mocro komt aan het eind en neemt het op voor de agent. De agent ziet er zelf toch wel allichtoon uit, hoor. Is dat de reden waarom de mocro het voor hem opneemt?
 
Ik had het filmpje nog niet helemaal bekeken. Die mocro komt aan het eind en neemt het op voor de agent. De agent ziet er zelf toch wel allichtoon uit, hoor. Is dat de reden waarom de mocro het voor hem opneemt?
Er komt later idd een Marokkaan aangelopen, geen idee waarom hij opkomt voor de agent. We missen wat voor het filmen is gebeurt.
 
Er komt later idd een Marokkaan aangelopen, geen idee waarom hij opkomt voor de agent. We missen wat voor het filmen is gebeurt.
Daar heb je gelijk in, het is maar een half filmpje dus moeten we oppassen met allerlei speculaties. Voor hetzelfde geldt schold zij hem uit of haalde ze naar hem uit als eerste, tja wie zal het zeggen?
 
Dat is zelfs zeer waarschijnlijk. In het NFN-artikel wordt het woord 'mondig' tussen aanhalingstekens gezet. Al die moderne vrouwen lijken wel aan vuilbekkerij (of erger) te doen, zie ook dat recente filmpje van die vrouw die actie voert op een viaduct en onevenredig tekeer gaat tegen een mannelijke BOA.

Mike
 

Korpschef politie krijgt bakken kritiek na uitspraken over genderidentiteit: ‘Jullie schenden de mensenrechten’​

Ook onafhankelijk onderzoeker Frank Hoogerbeets reageert kritisch. “Jezelf kunnen zijn, behalve als je vredig demonstreert tegen coronamaatregelen. Dan gaat de politie plotseling over op illegale praktijken waarbij aangiftes niet in behandeling worden genomen.”
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.906
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan