Politie

Wat betreft het optreden van de politie bij de demonstraties van de boeren, ze hadden DIT net te horen gekregen destijds. Ter herinnering.
 
Zorgvuldig getoetst.....ach ja.

Kabinet komt na aandringen van FVD toch met ‘reactie’ op ontluisterend rapport over politiegeweld​



Laten we beginnen met agent Peter van Harten die op Jouke schoot zorgvuldig te toetsen.

Dit is hem trouwens ook nog, met getrokken wapen bij een andere trekker, nog voor de poging tot doodslag op Jouke;

 
Laten we beginnen met agent Peter van Harten die op Jouke schoot zorgvuldig te toetsen.

Dit is hem trouwens ook nog, met getrokken wapen bij een andere trekker, nog voor de poging tot doodslag op Jouke;


Ik vermoed dat zijn vrouw niet van hem durft te scheiden.

Dick
 
Jan Bonte over zijn arrestatie

 
Met die Romeo's ... ze indentificeren zich niet als politie, ze zijn 'onherkenbaar' als zodanig, je wordt ook niet eerst door ze aangehouden... maar ze beginnen er gewoon op los te slaan. Ben je dan als burger niet 100% gerechtvaardigd terug te slaan ? En ik zeg niks maar zo'n groepje van 6 man zijn altijd in de minderheid lijkt me.
 
Waar bemoeit die mocro zich eigenlijk mee?
Oh wacht even voor hem is het natuurlijk héél normaal dat een vrouw zo wordt toegetakeld.

Marokkanen zijn altijd heel erg begaan met iedereen.

Een paar jaar geleden waren er bij mij in de staat werkzaamheden aan het riool. De straat lag open. Alleen de stoep was begaanbaar. Ik kwam de straat in fietsen en reed ongeveer 20 meter over de stoep naar de deur. Er kwam een Marokkaan aanlopen en hij begon agressief te doen.
"Waarom fiets je hier?"
"Waar ga je naartoe?"
"Misschien loopt er wel iemand en dan is er een ongeluk."

Hij zag er echt eng uit en zei dat op een bedreigende manier.
Ik zei: "Ik fiets hier 20 meter over de stoep en er loopt niemand. Niks aan de hand".

Hij: "Wat nou kankerlijer."
Ik deed mijn rechter hand in een zak om een busje verfspray eruit te pakken. Als hij een beweging mijn kant op had gemaakt had ik dat ding helemaal leeggespoten in zijn ogen en daarna nog een flinke klap gegeven."

Hij: "Wat nou kankerlijer, ga je de politie bellen?"
En toen liep hij weg. Ik heb hem ook nooit meer gezien.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.755
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan