Parasietenkuren info

Bekijk dit vanaf het punt waar ik de video heb klaargezet tot 5:50:



Ik ben iig 'intelligent' en een 'wat jongere knaap'. ;)

De vraag is: wist Robbert dat ik hiermee bezig was (de video is van 14 juli) of is dit een oprechte voorspelling?

Mike

Hoi Mike,

(Voor wat het waard is 😉)
Ik denk dat het een oprechte voorspelling is. Ik ken Robert als een zeer eerlijk mens. Ik woon bij hem in de buurt en ken Robert o.a. van de graan circels.
Groetjes Marion.
(Ik was vanmiddag bij jouw lezing in Driebergen)
 
Al tijden had ik een hard bultje/knobbeltje in mijn linker oksel. Je kon het bultje niet zien alleen voelen. Nooit na laten kijken wat het was, onder het motto als het niet in de weg zit of geen pijn doet mooi laten zitten. Nu ben ik na deze panacur kuur het knobbeltje kwijt. Zojuist begonnen aan de ivermectine
 
goede uitleg over spike-eiwit


remedies voor de kwalen die zich na de vaccinatie kunnen ontwikkelen:

  • Hydroxychloroquine en Ivermectine behandelingen
  • Lage dosis antiretrovirale therapie om uw immuunsysteem opnieuw op te bouwen
  • Interferonen in lage doses, zoals Paximune, ontwikkeld door interferononderzoeker Dr. Joe Cummins, om uw immuunsysteem te stimuleren
  • Peptide T (een hiv-ingangsremmer die is afgeleid van het hiv-enveloppeiwit gp120; het blokkeert de binding en infectie van virussen die de CCR5-receptor gebruiken om cellen te infecteren)
  • Cannabis, om interferon type I-banen te versterken
  • Dimethylglycine of betaïne (trimethylglycine) om de methylering te verbeteren en zo latente virussen te onderdrukken
  • Silymarine of mariadistel om de lever te helpen reinigen
lees het hele stuk: https://www.frontnieuws.com/de-vele-manieren-waarop-covid-vaccins-uw-gezondheid-kunnen-schaden/

( ik krijg alweer de link niet goed geplakt, sorry. verd....)
Dimethylglycine wat het mRNA kan laten stoppen het spike proteïne te produceren.

Dr. Judy Mikovits about Dimethylglycine

 
Jim Humble - MMS Health Recovery Guidebook
Wie heeft toevallig uit hoofdstuk 6 (pag.99) het protokol:
- Mold/Fungus Protocol

Ik kon geen actief MMS/CDS topic vinden. Ik zit in buitenland en mijn natte neuzenmiddel Panacur en hopelijk eerdaags Ivermec10 liggen in Nederland. Wat ik meegenomen heb is MMS/CDS (geen DMSO). Daarmee kan ik met dat protokol werken aan een gezond gestel tot ik weer in Golland ben om kuren te beginnen.

Via video van Andreas Kalckar een aanmaakmethode gezien met borrelglaasje in een wekpot (voor minder kans op bijwerkingen). Ik kan dus zuurstof gaan toevoegen aan lichaam... kijken of dat effect heeft op spikes (??) als ook op eczeem (voeten, oorjeuk). Hopelijk slaan die jankend op de vlucht.

 
Ik moet ook steeds aan CBD denken.. mij benieuwen of dat iets doet.
Ik heb CBD en CBG geprobeerd van Medihemp maar bij mij werkt het niet helaas.
Wiet of hasj werkt bij mij ook niet zoals het zou moeten. 2 hijsjes en het wordt zwart voor mijn ogen en krijg ik paniekaanvallen en denk ik dat ik dood ga🤣 niks voor mij dus
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Ik heb CBD en CBG geprobeerd van Medihemp maar bij mij werkt het niet helaas.
Wiet of hasj werkt bij mij ook niet zoals het zou moeten. 2 hijsjes en het wordt zwart voor mijn ogen en krijg ik paniekaanvallen en denk ik dat ik dood ga🤣 niks voor mij dus
wel eens thc olie geprobeerd? dat werkt een beetje anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bull
Wellicht een beetje off topic maar kennen jullie Milk Thistle of Maria distel
Het werkt reinigend voor het lichaam en zuivert met name de gifstoffen uit je lever en bevordert het herstel hiervan. Het leek mijn
een goed idee als je toch met de parasietenbestrijder le lichaam schoont gelijk aandacht aan je lever te schenken. Wat is jullie reactie?
 
Van Maria Distel tot paardenbloemwortel en kinabastthee tot gemberthee van alles heb ik genomen om de lever te ondersteunen maar wat ik dan kreeg is een zeurend gevoel in de leverstreek wat dan dagen aanhoudt.

Maarrrrr sinds de 3 verschillende antiparasiet en wormkuren en nu ivermectine heb ik daar geen last meer van. Zou dat op de eerdere aanwezigheid van een parasiet/worm kunnen duiden??
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.739
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan