Parasietenkuren info

Ik heb me vannacht nog wat geinformeerd over de albendazol.

Voor een stevige aanpak wordt aanbevolen 2 x p dag 400 mg.

1 potje bevat 50 pillen van a 25mg.

Dat betekend dus..2 x 8 =16 pillen per dag. Dat is nogal wat

Minimaal 8 dagen ..16 pillen.
8x16 is 128.

Maximaal 30 dagen..Dit is het recept om neurocysticercosis, veroorzaakt door lintworm te behandelen.
Bij ons gaat het om de spike eiwitten weg te branden. Dan hebben we een richtlijn.



Ook intressant..
Wat is neurocysticercosis?

 
Zie je een voordeel t.o.v. fen- of mebendazol?
Of met andere woorden, hoe kom je op dit specifieke middel terecht?
 
Zie je een voordeel t.o.v. fen- of mebendazol?
Of met andere woorden, hoe kom je op dit specifieke middel terecht?
Werd me aangeboden en kende het op voorhand niet.

Ik weet niet of het voordelen heeft op S eiwitten maar las wel dat het een bredere werking heeft op verschillende wormen dan mebendazol.
 
Ik heb me vannacht nog wat geinformeerd over de albendazol.

Voor een stevige aanpak wordt aanbevolen 2 x p dag 400 mg.

1 potje bevat 50 pillen van a 25mg.

Dat betekend dus..2 x 8 =16 pillen per dag. Dat is nogal wat

Minimaal 8 dagen ..16 pillen.
8x16 is 128.

Maximaal 30 dagen..Dit is het recept om neurocysticercosis, veroorzaakt door lintworm te behandelen.
Bij ons gaat het om de spike eiwitten weg te branden. Dan hebben we een richtlijn.



Ook intressant..
Wat is neurocysticercosis?

Aha je dat boeiende verhaal leest is er dus wellicht risico bij het gebruik als je bij toeval al van die cysten in je hoofd hebt.
Iets om in gedachte te houden wellicht als je situatie opeens verslechterd
 
Hoe gaat het met jouw kuren Mike, heb je nog rare, goeie, bijzondere effecten de laatste dagen?
Ik heb m'n hele leven al kuren. 😉

Ik slik nog steeds dagelijks avermectine, maar had me vandaag bedacht om dit weekend eens pauze te nemen. Dus morgen, overmorgenben zondag niet. Musschien dat ik daarna weer eens een 'hondenkuurtje' ga doen.

Mike
 
Ik ben sinds gisteren weer begonnen met Panacur aangezien de Ivermectine bij mij nog even op zich laat wachten.
Heb gisteren de volle mep weer genomen ( 1 per 10 kilo) en moet zeggen dat mijn maag en darmen het niet zo kunnen waarderen dus doe ik het vandaag anders. Verdeel het over de dag, 's morgens een gedeelte en 's avonds de rest, kijken hoe dat gaat
 
Bij mij gaf dit middel geen klachten terwijl ik een serieus darmproleem heb. Dus allemaal persoons-afhankelijk.
 
Bij mij gaf dit middel geen klachten terwijl ik een serieus darmproleem heb. Dus allemaal persoons-afhankelijk.
Ja klopt, kan ook moment opname zijn, de vorige keer had ik daar ook geen last van met Panacur, maar had toen wel meerdere kuren achter elkaar gedaan wat ook niet lekker viel. Neem nu meer pauzes ertussen
 
Fijn Angelface, de ‘buit‘ is binnen. Ga je gelijk na je huidige Panacur aan de Ivermectine beginnen, of neem je rustdagen. En hoeveel ga je nemen?
 
Fijn Angelface, de ‘buit‘ is binnen. Ga je gelijk na je huidige Panacur aan de Ivermectine beginnen, of neem je rustdagen. En hoeveel ga je nemen?
Dat weet ik nog niet, eens zien hoe het na de derde dag Panacur gaat, als ik verder niks bijzonders merk ga ik gewoon aan de Ivermectine beginnen...
 
Vraagje aan iedereen die de Ivermectine via Ali heeft besteld... Hoe kunnen jullie zien welk pakketje er van welke bestelling is binnen gekomen? Ik zie door de bomen het bos niet meer en kan via de pakketcode ook niets wijs worden
 
Vraagje aan iedereen die de Ivermectine via Ali heeft besteld... Hoe kunnen jullie zien welk pakketje er van welke bestelling is binnen gekomen? Ik zie door de bomen het bos niet meer en kan via de pakketcode ook niets wijs worden
Volgens mij is dat niet te zien.....
 
Ben benieuwd naar je ervaringen. Ik heb net Panacur achter de rug en ga nu Mansonwil nemen. Daarna hoop ik dat ook mijn Ivermectine binnen is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.308
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan