Parasietenkuren info

Ik ga als ik mijn Ivermectine binnen krijg en heb een maand lang elke week 5 pillen nemen. Gedurende deze maand zal ik besluiten of ik ook nog andere middelen zal gebruiken.
Ik wil zien hoe het op mijn lichaam uitwerkt, al verwacht ik niks significants afgaande op de verslagen die ik hier lees. Maar elk lichaam is anders ingesteld.
Verwacht weinig of niets. Dat lees je hier constant terug.

Mike
 
Ik ben al 12 jaar mijn eigen dokter.
De vraag komt onderaan.
Gisteren had ik plotseling behoorlijke buikpijn, minstens 3 uur, ook een beetje last van mijn maag. Ik heb nooit last van mijn maag en zelden buikpijn. Ik zat behoorlijk "VOL" qua ontl. want wilde het in laten dikken. Ik zat op de 3e dag dat ik niet had gespoeld. Smorgens voelde ik dus niet dat ik vol zat anders had ik in de ochtend al gespoeld.
Dus om 19.00 gaan spoelen om buikpijn kwijt te raken. Gelukkig geholpen, was redelijk ingedikt maar "ik voelde me niet leeg".
Sinas, ei/olie genomen en niet meer gegeten. nog een klein beetje ontl (zeer dun) gehad.

Maar nu vanochtend voel ik nog druk op mijn darmen/maag. Heb ik nooit.
Nog niets gegeten, misschien ga ik nogmaals spoelen.

Het is niet ondenkbaar dat er zich extra verbindingen hebben gevormd/groeien want dat gebeurt na een operatie. (Ik weet even het juiste woord niet). Ik voel zowiezo de stoma plek altijd

Zal ik een gokje wagen en beginnen met de panacur. Als dat goed tegen kanker zou kunnen zijn dan misschien ook voor klachten na een operatie.
Jullie hebben weinig of geen klachten dus dat geeft me moed. Niemand anders dan ikzelf kan de beslissing nemen wanneer te beginnen.
 
Misschien een domme vraag Mike, maar als je het vaccin niet heb genomen of geen kanker symptomen heb enz, dan ga je toch niet aan een parasiet kuur ?
Kunnen jullie mij uitleggen wat het voordeel is ?
Of denken jullie dat de mensen die het vaccin hebben genomen het kunnen overdragen ?
 
Heb je dit hele draadje niet gelezen? Ze hebben al heel lang lopen klooien met die s-eiwitten en deze via aerosolen en andere vaccins in omloop gebracht. Wie weet ook wel via commerciele voedselproducten en dranken. We weten dat een bepaalde 'smaakversterker' is gemaakt van geaborteerd foetusweefsel en in McDonald's vlees is menselijk DNA aangetroffen. De ziekte zit niet alleen om ons heen, maar ook in ons!

Mike
 
Na 3 kuren heb ik tot nu toe alleen maar dunne ontlasting of diarree gehad als bijwerking, verder helemaal niks. En met één dag pauze tussendoor had ik weer normale ontlasting.

En idd tis best spannend om deze middelen in te nemen, vooral als je niet gewend bent chemische pillen. Maar ik denk dat het ook een kwestie is van vertrouwen hebben en er ook echt achter staan met wat je doet en probeert.

Kevin
 
2e dag panacur hier,
ik merk geen vervelende bijverschijnselen.
Geen veranderde darmactiviteit/stoelgang.

Wel merk ik dat het middel 'iets' doet. Innemen op nuchtere maag resulteert in een lichte loopneus voor 5 min. Er ontstaat vrijwel direct een smaak in mijn mond die vergelijkbaar is met ketose, zoals bij een of meerdere dagen vasten.

Lichamelijk merk ik activiteit in mijn niergebied, hersenen, ogen... Allen niet onprettig. Mijn energieniveau is ongeveer gelijk, misschien zelfs iets beter (te subjectief om dit nu te zeggen). Ook voel ik mijn enkel, een oude blessure. Ook dit is ook vergelijkbaar met het gevoel van een meerdaagse vastenperiode. Dit terwijl ik normaal eet, zeker ook met wat koolhydraten.

Intuïtief heb ik het idee dat het veilig is om een (behoorlijk) hogere dosis te nemen dan 1tabl(500mg) per 10kg lichaamsgewicht. Dag drie maak ik af op de reguliere manier, wellicht iets voor later moment.
 
Heb je dit hele draadje niet gelezen? Ze hebben al heel lang lopen klooien met die s-eiwitten en deze via aerosolen en andere vaccins in omloop gebracht. Wie weet ook wel via commerciele voedselproducten en dranken. We weten dat een bepaalde 'smaakversterker' is gemaakt van geaborteerd foetusweefsel en in McDonald's vlees is menselijk DNA aangetroffen. De ziekte zit niet alleen om ons heen, maar ook in ons!

Mike
Ja en tel daarbij nog even de vaccins op die we als kind hebben gehad!Is eigenlijk al reden genoeg om aan die wormenkuren te gaan.
 
Ja en tel daarbij nog even de vaccins op die we als kind hebben gehad!Is eigenlijk al reden genoeg om aan die wormenkuren te gaan.
hoeveel mensen hebben geen problemen met balans in darmen. Onze dochter heeft autisme en haar leven lang al problemen met ontlasting, altijd veel te hard/geconstipeerd en bij anderen met autisme en aanverwante ziektebeelden is het juist diarree of overloop diarree.
Suramine - geblokkeerd
HCQ - geblokkeerd
Ivermectine - niet helemaal geblokkeerd, maar bemoeilijkt

Panacur - vrij verkijgbaar (nog wel)
Diverse andere ontwormers - vrij verkrijgbaar (nog wel)

Staar je dus niet blind op de bovenste 3 maar ga voor waar je wel aan kunt komen en kies voor middelen en doseringen voor grote honden, want die hebben het gewicht van een volwassen man of vrouw. Bedenk ook dat dierengeneesmiddelen vaak beter getest zijn, omdat de dood van een proefdier niet wordt gezien als onethisch. Zo kunnen toxische doseringen dus makkelijker worden bepaald dan bij mensen. Ik ben het nog steeds levende bewijs: ik heb nu 4 achtereenvolgende kuren gedaan, waaronder een MEGADOSIS Panacur van 4,5 gr. (!) per dag gedurende 3 dagen.

Mike
via via ken ik iemand die bezig is met een tinctuur te ontwikkelen van de dennenboom/Suramine, is er helaas nog niet, ik kan niet wachten..
 
Maar goed, aangezien de spike eiwitten makkelijk ook verspreid kunnen worden door speeksel, voeding, drinkwater enz enz, hoe vaak moet je dan een kuur gaan volgen is de vraag ?
En welk zwaar geschut raden jullie aan, verkoopbaar via het internet?
 
Je had het hele draadje toch gelezen, zei je? Panacur 500, Mansonil, Endogard Plus XL, No Worm Pro Large Dog.

Mike
 
hoeveel mensen hebben geen problemen met balans in darmen. Onze dochter heeft autisme en haar leven lang al problemen met ontlasting, altijd veel te hard/geconstipeerd en bij anderen met autisme en aanverwante ziektebeelden is het juist diarree of overloop diarree.

via via ken ik iemand die bezig is met een tinctuur te ontwikkelen van de dennenboom/Suramine, is er helaas nog niet, ik kan niet wachten..
https://superfoodies.nl/products/pr...MIjde8ho7-8AIV8QsGAB1_rAI8EAQYAiABEgJpOvD_BwE
 
Uit een oud interview kom ik op flavoquin wat ook een anti malaria middel is.

Ik kan er niet iets duidelijker over vinden dan dit.

Flavoquin provides a specially effective therapy of all severe cases of malaria, it has a rapid schizonticidal action and is effective against the gametocytes of plasmodium malaria.
Treatment of malaria. Treatment of amoebiasis.


Het verhaal van Dr. Stella Immanuel. (Zomer 2020)

 
Interessant. Blijkt een van meerdere varianten te zijn met quinine, zoals amodiaquine en uiteraard ook chloroquine. Zal best wel doen wat het moet doen.

Mike
 
Zo zeg, dat is flink aan de prijs! Bijna €50 voor 10 ml.
Vanmiddag net een pot van ±300 ml gevuld met naalden, dennenappels en alcohol. Nu nog even een week of 3 à 4 geduld en klaar is kees!
Goed bezig, als je nog wat over heb wil ik wel wat van je kopen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.754
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan