Parasietenkuren info

Dat is idd een heel oud goedje dat ik alleen maar ken uit de teksten van blues-liedjes. Maar waarom per se de natuurlijke weg willen bewandelen als er spotgoedkope chemische alternatieven zijn voor dieren?

Mike
Het maakt het aanbod van keuzes wat groter.
Als de chemische alternatieven niet meer beschikbaar zijn omdat ze verboden worden (ik zeg maar wat) dan kan men nog altijd de 'natuurlijke weg bewandelen'.
 
Niet uitverkocht, maar verzending naar NL niet langer meer mogelijk. Ik heb de AliExpress app en dat is wat ik lees. Het is nu dus dichtgetimmerd en jullie hebben geluk gehad. Nu maar wachten op Viruswaarheid, want die gaan dit distribueren!

Mike
Nee hoor, 5 min. geleden 3x besteld, betaling via PayPal geaccepteerd! Nog geen €20. We zullen wel zien of en wanneer 't aankomt!
 
Ik ben aan het zoeken geweest voor nog meer tabletten mebendazol. Ik heb gekeken op Nederlandse websites, Duitse en Belgische. Oftewel waanzinnig duur op de Duitse sites, of te wel niet te verkrijgen op de Nederlandse en de Belgische leveren niet naar Nederland. Ik ben blij dat ik die 3 pakjes nog heb liggen, maar dat zijn dus 18 tabletten en daar haal ik geen 5 dagen 4 tabletten mee. Maar goed, dan maar zo.
Er is wat gaande dat het niet meer te leveren is:
Wat meer is: Impax Laboratories is het bedrijf dat in 2015 zijn geneesmiddel Daraprim verkocht aan Martin Shkreli, de gewiekste ondernemer die de prijs voor het medicijn optrok van 13,50 naar 750 dollar voor een pil. Het middel is van levensbelang voor aids- en kankerpatiënten
Dus nu weten we waarom.


Dorothé
 
Ik ben aan het zoeken geweest voor nog meer tabletten mebendazol. Ik heb gekeken op Nederlandse websites, Duitse en Belgische. Oftewel waanzinnig duur op de Duitse sites, of te wel niet te verkrijgen op de Nederlandse en de Belgische leveren niet naar Nederland. Ik ben blij datnik die 3 pakjes nog heb liggen, maar dat zijn dus 18 tabletten en daar haal ik geen 5 dagen 4 tabletten mee. Maar goed, dan maar zo.
Er is wat gaande dat het niet meer te leveren is:
Wat meer is: Impax Laboratories is het bedrijf dat in 2015 zijn geneesmiddel Daraprim verkocht aan Martin Shkreli, de gewiekste ondernemer die de prijs voor het medicijn optrok van 13,50 naar 750 dollar voor een pil. Het middel is van levensbelang voor aids- en kankerpatiënten
Dus nu weten we waarom.


Dorothé
Gewoon te koop bij Benu-apotheken, Kruidvat en diverse supermarkten.

Mike
 
Niet uitverkocht, maar verzending naar NL niet langer meer mogelijk. Ik heb de AliExpress app en dat is wat ik lees. Het is nu dus dichtgetimmerd en jullie hebben geluk gehad. Nu maar wachten op Viruswaarheid, want die gaan dit distribueren!

Mike
Wie weet is er ook een lief forumlid die ons wel een potje wil verkopen:giggle:
 
Ik heb gisteren 2 pillen Endogard genomen. Ik kreeg het uur daarna een beetje een opgejaagd gevoel alsof er iets door m'n lichaam stroomde... En ik kreeg behoorlijke diarree. Na dat uurtje voelde ik me weer normaal. Vandaag neem ik effe niks in, en morgen ga ik wss No Worm Pro innemen.
 
Ik vraag me af.. wanneer is het “genoeg”? Hoe merk je dat.
Net als bij dieren zullen we dan 2 x per jaar een kuur moeten doen. Of ontlastingsonderzoek. Er zullen dan echter eerst tests moeten worden ontwikkeld om s-eiwitten op te kunnen sporen, wellicht dat bloedonderzoek ook mogelijk is. We zijn nu aan het pionieren en ik heb gekozen voor een bommentapijt van 4 opeenvolgende middelen, ook om te kijken wat de evt,. bijwerkingen bij mij zijn. Behalve diarree en een wat opgeblazen gevoel met winderigheid eigenlijk helemaal niets.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: muis

oude medicijn Daraprim op, een medicijn voor mensen met ernstige parasitaire infecties en ziektes die het immuunsysteem verzwakken, zoals HIV en bepaalde vormen van kanker.

En weer een bewijs.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.521
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan