Parasietenkuren info

Ik had wel ‘last’ van de Mebendazol, als in hoofdpijn en andere smaak en ook last van longen. Ik ben een slechte ontgifter (loslaten..) dus ben even gestopt daarmee. Wel begonnen met oxypowder nadat Melkmeisje dit noemde. Holy crap 💩 dat spul had ik jaren eerder moeten hebben 😂. Als ik daar mee klaar ben ga ik nog een kuurtje doen maar dan Febendazol denk ik.
 
Dag na afloop kuur: huiduitslag (ook door de zon) zere ogen en jeuk op mn hoofd.. maar is vandaag allemaal weg gelukkig, echt ontgiften.
 
Door middel van de darmperistaltiek wordt het uitdrijven van de parasiet mogelijk.

Ik heb zojuist 6 tabletten Panacur genomen. 19.30
Die darmperistaltiek is natuurlijk een probleem. Ik ga ervan uit dat de perist. in de dunne darm oke is maar ergens halverwege dikke darm stagneert.
Waarschijnlijk overgang dun/dik.
Dan zou ik ergens bij 1,5 dag tenminste een darmspoeling moeten doen.
Ik zie wel.
 

5. Can I use Oxy-Powder while pregnant or nursing?

Please do not use Oxy-Powder® during the first trimester. After the first trimester, please consult with your health care practitioner before using Oxy-Powder® during pregnancy or while nursing. Most doctors feel comfortable recommending Oxy-Powder® to their pregnant and nursing patients, but in a reduced dosage they will help you determine.

Generally, the recommended dose is half of the suggested dose.In some cases, taking Oxy-Powder® while breastfeeding may have caused the baby’s stool to become loose, if this happens, the mother should reduce her dosage until the baby’s stool return to normal.


Mike
 

Mike
Ja maar ik heb echt 3 dubbele dosis nodig want anders heb ik er niks aan. Dan gebeurt er niks.
 
Maar even wat serieus:

Zelf neem ik meestal 'activated charcoal' pillen bij iedere vorm van vasten/ontgifting. Dit poeder bindt zich aan toxische rommel... Het voorkomt dat afvalstoffen weer door het darmkanaal in het lichaam terecht komen. Na het binden verlaat het vanzelf via de reguliere weg het lichaam.

Allicht een tip voor mensen met juist dunne of onrustige ontlasting. Zelf vind ik het fijn om het lichaam te ondersteunen met het afvoeren van e.e.a.

NIET BIJ OBSTIPATIE GEBRUIKEN

Zo kwam ik er op om dit te delen, dit staat in de Mebendazol bijsluiter:

IMG_20210605_220116__01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik had wel ‘last’ van de Mebendazol, als in hoofdpijn en andere smaak en ook last van longen. Ik ben een slechte ontgifter (loslaten..) dus ben even gestopt daarmee. Wel begonnen met oxypowder nadat Melkmeisje dit noemde. Holy crap 💩 dat spul had ik jaren eerder moeten hebben 😂. Als ik daar mee klaar ben ga ik nog een kuurtje doen maar dan Febendazol denk ik.
En zonder buikpijn. Loopt er gewoon vanzelf uit 🤪
 
Hangt ervan af hoeveel senna erin zit. En hoe lang je de thee laat trekken. En of je ja of nee regelmatig naar de WC kunt. Senna wordt wel aangeraden niet al te lang te gebruiken vanwege een verslaving. soelgangthee bv heeft meerdere ruiden en slechts een gedeelte senna.
Mij heeft het goed geholpen om diaree kwijt te raken.
 
Hier nog magnesiumoxide gebruikt. B-magnum van de apotheek. Eentje smorgens en savonds om de ontlasting soepel te houden...
 
Hangt ervan af hoeveel senna erin zit. En hoe lang je de thee laat trekken. En of je ja of nee regelmatig naar de WC kunt. Senna wordt wel aangeraden niet al te lang te gebruiken vanwege een verslaving. soelgangthee bv heeft meerdere ruiden en slechts een gedeelte senna.
Mij heeft het goed geholpen om diaree kwijt te raken.
fijn dat dat zo is, maar oxy powder lijkt mij echt een betere optie, of heb je dat al geprobeerd. Mijn zus gebruikte vroeger veel Sennenpeulen, toen ben ik er over gaan lezen maar is al zo lang geleden, ik herinner me dat het niet echt pluis was.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.525
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan