Parasietenkuren info

vorige week begonnen met Endogard plus 2,5 tablet daarna drie dagen gewacht en daarna de kuur met Livsane wormkuur 2 x p.d.100gr voor drie dagen gedaan. (advies voor grote honden is 5 dagen 2 x200gr p.d.).

Vandaag begonnen met de drie daagse kuur van 8 tabletten Panacur KH 500 en dan maar weer eens verder zien.

Het duurt volgens AlieExpress nog een 7 dagen voor mijn bestelling met Ivermectine verzonden wordt. Ik zit nog steeds met de Equimax ontwormer of Eraquelle in mijn hoofd als alternatief voor de Ivermectine mocht die tegengehouden worden.
 
Hier info over de dosis en inderdaad, je kunt er veel van nemen:
Infecties met lintwormen:

tweemaal per dag 3 tabletten gedurende 3 dagen.

De tabletten moeten met een ruime hoeveelheid water (half glas) worden ingenomen.

Dorothé
 
Net als bij dieren zullen we dan 2 x per jaar een kuur moeten doen. Of ontlastingsonderzoek. Er zullen dan echter eerst tests moeten worden ontwikkeld om s-eiwitten op te kunnen sporen, wellicht dat bloedonderzoek ook mogelijk is. We zijn nu aan het pionieren en ik heb gekozen voor een bommentapijt van 4 opeenvolgende middelen, ook om te kijken wat de evt,. bijwerkingen bij mij zijn. Behalve diarree en een wat opgeblazen gevoel met winderigheid eigenlijk helemaal niets.

Mike
Ja precies, 2x jaarlijks een kuur dus. Ik had wat jeuk op m’n hoofdhuid maar verder geen verschil in ontlasting (helaas want hoopte op diaree).
 
Zo, ook de vierde kuur zit er op. Vandaag gooi ik er nog even een Norit-kuurtje tegenaan om alles nog wat 'schoon te blazen'. Op de verpakking staat max. 12 capsules per dag en max. 4 per keer. Ik heb er zojuist 6 ingenomen en straks weer 6. Zo ben ik dan ook wel weer, grote stappen snel thuis!

Mike
 
Vandaag had ik na een dagje pauze weer twee pillen Endogard genomen. Verder geen bijwerkingen meer gehad.
 
Hier info over de dosis en inderdaad, je kunt er veel van nemen:
Infecties met lintwormen:

tweemaal per dag 3 tabletten gedurende 3 dagen.

De tabletten moeten met een ruime hoeveelheid water (half glas) worden ingenomen.

Dorothé
Voorzichtigheid is contraproductief. Spike-eiwitten zijn agressief, kunnen zelfs kanker veroorzaken. Je moet er dus grof geschut tegenaan gooien. Een lintworm kan wel 2 meter lang worden, dus je hebt een hoge dosis nodig. Dit pakt ook de s-eiwitten aan.

Mike
 
Q post 735:
q, how long will we have to wait for the cure of cancer and other sickness?

chatter amongst those in control has begun.
they know we know with means the public will know. Release prior to cover up. public informed and collapse.
Which option/
Q


iemand een idee over welk trojan horse ze het hebben? ontwormen?

Als dit toch waar is is de wereld nog zieker dan ik dacht
 
vorige week begonnen met Endogard plus 2,5 tablet daarna drie dagen gewacht en daarna de kuur met Livsane wormkuur 2 x p.d.100gr voor drie dagen gedaan. (advies voor grote honden is 5 dagen 2 x200gr p.d.).

Vandaag begonnen met de drie daagse kuur van 8 tabletten Panacur KH 500 en dan maar weer eens verder zien.

Het duurt volgens AlieExpress nog een 7 dagen voor mijn bestelling met Ivermectine verzonden wordt. Ik zit nog steeds met de Equimax ontwormer of Eraquelle in mijn hoofd als alternatief voor de Ivermectine mocht die tegengehouden worden.
Die endogard plus mag je toch meer van nemen, die zijn 1 tablet per 10kg lichaamsgewicht? Of bedoelde je de XL variant?
 
Q post 735:
q, how long will we have to wait for the cure of cancer and other sickness?

chatter amongst those in control has begun.
they know we know with means the public will know. Release prior to cover up. public informed and collapse.
Which option/
Q


iemand een idee over welk trojan horse ze het hebben? ontwormen?

Als dit toch waar is is de wereld nog zieker dan ik dacht
Wat denk je zelf? Het 'Trojaanse paard' zal ontwormers blijken te zijn idd. Ga maar na:

HCQ (anti-parasitair) geneest niet alleen C19 maar ook kanker.
Suramine (anti-parasitair) geneest niet alleen C19 maar ook autisme (en ws ook kanker).
Ivermectine (ontwormer) geneest niet alleen C19 maar ws ook kanker.
Panacur (ontwormer) geneest kanker.

Het duurt niet lang meer of we gaan ontdekken dat ALLE anti-parasitaire middelen en ontwormers gezien moeten worden als eiwitoplossers en dat s-eiwitten het onderliggende probleem zijn van ALLE moderne 'ziektes', van een 'onschuldige' verkoudheid of griep tot aan levensgevaarlijke en chronische aandoeningen! Wij weten dit al en lopen op de muziek vooruit.

Mike
 
Wat denk je zelf? Het 'Trojaanse paard' zal ontwormers blijken te zijn idd. Ga maar na:

HCQ (anti-parasitair) geneest niet alleen C19 maar ook kanker.
Suramine (anti-parasitair) geneest niet alleen C19 maar ook autisme (en ws ook kanker).
Ivermectine (ontwormer) geneest niet alleen C19 maar ws ook kanker.
Panacur (ontwormer) geneest kanker.

Het duurt niet lang meer of we gaan ontdekken dat ALLE anti-parasitaire middelen en ontwormers gezien moeten worden als eiwitoplossers en dat s-eiwitten het onderliggende probleem zijn van ALLE moderne 'ziektes', van een 'onschuldige' verkoudheid of griep tot aan levensgevaarlijke en chronische aandoeningen! Wij weten dit al en lopen op de muziek vooruit.

Mike
Waar kan ik suramine bestellen met een debit card?
 
Wat denk je zelf? Het 'Trojaanse paard' zal ontwormers blijken te zijn idd. Ga maar na:

HCQ (anti-parasitair) geneest niet alleen C19 maar ook kanker.
Suramine (anti-parasitair) geneest niet alleen C19 maar ook autisme (en ws ook kanker).
Ivermectine (ontwormer) geneest niet alleen C19 maar ws ook kanker.
Panacur (ontwormer) geneest kanker.

Het duurt niet lang meer of we gaan ontdekken dat ALLE anti-parasitaire middelen en ontwormers gezien moeten worden als eiwitoplossers en dat s-eiwitten het onderliggende probleem zijn van ALLE moderne 'ziektes', van een 'onschuldige' verkoudheid of griep tot aan levensgevaarlijke en chronische aandoeningen! Wij weten dit al en lopen op de muziek vooruit.

Mike

Ik ben benieuwd wat er met in het lichaam aanwezige zware metalen gebeurt als spike-eiwitten zijn opgeruimd. Komt dat er dan makkelijker uit of zijn die dan een minder groot probleem?
 
Ik ben benieuwd wat er met in het lichaam aanwezige zware metalen gebeurt als spike-eiwitten zijn opgeruimd. Komt dat er dan makkelijker uit of zijn die dan een minder groot probleem?
Dit is een beetje koffiedik kijken, maar laat ik het zo zeggen: het zou mij niet verbazen dat zodra de ondermijnende s-eiwitten je lichaam hebben verlaten het de kracht herwint om zware metalen idd effectiever te kunnen lozen via ontlasting en urine.

Mike
 
Waar kan ik suramine bestellen met een debit card?
Suramine - geblokkeerd
HCQ - geblokkeerd
Ivermectine - niet helemaal geblokkeerd, maar bemoeilijkt

Panacur - vrij verkijgbaar (nog wel)
Diverse andere ontwormers - vrij verkrijgbaar (nog wel)

Staar je dus niet blind op de bovenste 3 maar ga voor waar je wel aan kunt komen en kies voor middelen en doseringen voor grote honden, want die hebben het gewicht van een volwassen man of vrouw. Bedenk ook dat dierengeneesmiddelen vaak beter getest zijn, omdat de dood van een proefdier niet wordt gezien als onethisch. Zo kunnen toxische doseringen dus makkelijker worden bepaald dan bij mensen. Ik ben het nog steeds levende bewijs: ik heb nu 4 achtereenvolgende kuren gedaan, waaronder een MEGADOSIS Panacur van 4,5 gr. (!) per dag gedurende 3 dagen.

Mike
 
Ik ga als ik mijn Ivermectine binnen krijg en heb een maand lang elke week 5 pillen nemen. Gedurende deze maand zal ik besluiten of ik ook nog andere middelen zal gebruiken.
Ik wil zien hoe het op mijn lichaam uitwerkt, al verwacht ik niks significants afgaande op de verslagen die ik hier lees. Maar elk lichaam is anders ingesteld.
 
De XL-variant. 1 tablet is dan voor 35 kg lichaamsgewicht. Ik heb overgedoseerd en 4 geslikt.

Mike
Zo wauw en je leeft nog;)

mijn zus wil er ook aan, zij is reuma patiënt en sinds ze dus mexicaanse griepprik had gehad in 2009, heeft ze jaja je raadt het misschien al? Vasculaire problematiek! Ook vaatoperatie gehad. Ze kreeg daarna het HELP-syndroom tijdens haar bevalling. Hier is nu antwoord op want de spike-eiwitten hebben die kennelijk veroorzaakt. Ze wil beginnen met de mebendazol. Ik denk alleen dat het te mild is. Wat zou jij haar adviseren Mike ook gezien haar ‘aandoeningen’?
 
Idd te mild. Ik zou gaan voor Panacur, Mansonil of Endogard Plus XL, liefst alle drie. Nuke 'em!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.525
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan