Parasietenkuren info

Vandaag heeft mijn man bloed laten prikken na de 3 dagen panacur juiste dosering en leverwaarden zijn iets verhoogd dus zou wel wat tussenpozen nemen tussen de verschillende kuren
 
Ik denk belangrijk voor degene die de kuurtjes willen doen, wees wel zeker van dat je goed kan ontgiften en dus je lever goed werkt. Als je van jezelf al weet dat je niet zo een goede ontgifter ben dan dit eerst aanpakken en/of lagere dosering vd kuurtjes en dan langer misschien dat dit wel goed te doen is?
 
Zojuist de No Worm Pro ingenomen, is eveneens een eenmalige kuur. Morgen het resultaat!

Mike
 
Mijn 3 daagse kuur Panacur zit erop. En ik heb zojuist 2 tabletten Endogard XL naar binnen gewerkt. Ik had dunne ontlasting en voel me beetje duf met heel klein beetje gevoelige keel (maar kan komen omdat ik slecht sliep wegens de warmte)
 
Ik heb via bovenstaande link ( dankzij link van Medusa op 18 mei) drie potjes overnachting 5 mg gekocht. Deze zijn vandaag aangekomen.dus het is ook mogelijk om ivermectine te kopen
 
ongeveer 250 ml vers sap. 2 verse rauwe eigeel (bio) 2 lepels goede olijfolie.

aanvankelijk gaf mij dat binnen een paar uur WC gang (maar ik wil dat niet vanwege incontinentie problemen) maar nu verdraag ik het beter.
Ik heb ook een tijdje bijna dagelijks of om de dag dit genomen, leek te vaak te zijn (pancreas) maar neem nu in ieder geval 1 of 2x per week. Gewoon omdat het lekker en gezond is.
Ik neem het wel nog steeds laat in de middag vanwege die inc. maar het zou voor anderen net zo goed in de ochtend kunnen lijkt me.
Gewoon uitproberen.
 
Ik heb via bovenstaande link ( dankzij link van Medusa op 18 mei) drie potjes overnachting 5 mg gekocht. Deze zijn vandaag aangekomen.dus het is ook mogelijk om ivermectine te kopen
En nu al binnen? Dat is wel heel erg snel! Bij mij duurde het toen ruim 2 maanden waarvan héél lang bij de NL- douane.
Inmiddels heb ik bij Ali ook nog 2 potjes besteld. Ben benieuwd hoe lang deze onderweg zullen zijn.
 
Vertrouwen jullie Alie expres? Misschien is het wel nep of zit er ander troep in? Ik durf dat niet zo aan via hun. Vertrouw die Chinezen niet:oops:
 
Hier ook vorige week drie potjes ivermectine besteld. Niet binnen nog hoor.

Ik had per vergissing nog 2 potjes besteld en kreeg mijn geld keurig teruggestort. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring met de ivermectine Pike en Medusa.
 
Vertrouwen jullie Alie expres? Misschien is het wel nep of zit er ander troep in? Ik durf dat niet zo aan via hun. Vertrouw die Chinezen niet:oops:
Ja ik heb wel enige reserves inderdaad. Maar ja het is een geseald potje met beschrijving etc. En ivermectine is zo goedkoop dat het eigenlijk duurder is om er wat anders in te doen 😂
 
Ja ik heb wel enige reserves inderdaad. Maar ja het is een geseald potje met beschrijving etc. En ivermectine is zo goedkoop dat het eigenlijk duurder is om er wat anders in te doen 😂
Haha ja maar ik ben extreem achterdochtig bij Chinezen. Straks zit er iets in wat ons langzaam kapot maakt van binnen of morgellons ofzo..eerst jullie maar:p:LOL:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan