Parasietenkuren info

Welke combi? Ben benieuwd of dat hier werkt voor degene met ernstige hooikoorts in ons gezin.
Lavendel, lemon, pepermunt en evt copaiba aangevuld, werkt hier goed met de olie die ik gebruik. Zelfs vriendin die op alles reageert, pollen, huisstof, dieren,. Ze was eens op koffie bij mij en zat binnen 10 min helemaal dicht, snotteren, rode ogen, niesen. Ik geef haar een flesje om te ruiken en na 10 min was totaal klaar. Ik heb 2 katten en 2 honden 😉
 
Ik plaats het maar hier het eBoek van Hulda Clark

Bedenk echter dat de echte uitdaging niet is om onze indringers te doden, maar om onze gezondheid en immuniteit te herwinnen.

Meer dan alleen parasieten maken ons ziek! Vervuiling ook. Selectieve elektrocutie maakt mensen zelden helemaal gezond. Zieke mensen hebben altijd een omgevingsfactor die ook gecorrigeerd moet worden.

Elke positief gecompenseerde frequentie doodt alle bacteriën, virussen en parasieten tegelijk

gegeven voldoende spanning (5 tot 10 volt), duur (zeven minuten) en frequentie (alles van 10 Hz tot 500.000 Hz).

Het genereren van positieve offset-frequenties is de beste manier om alle ziekteverwekkers snel te doden. Maar er zijn meer dan één behandeling voor nodig.


Er zijn drie behandelingen nodig om alles te doden. Waarom? Het eerste zappen doodt virussen, bacteriën en parasieten. Maar een paar minuten later komen bacteriën en virussen (verschillende) vaak terug. Ik concludeer dat ze de parasieten hadden geïnfecteerd en dat ze door het doden van de parasieten waren vrijgelaten. De tweede zapping doodt de vrijgekomen virussen en bacteriën, maar al snel duiken er weer een paar virussen op. Ze moeten enkele van de laatste bacteriën hebben geïnfecteerd. Na een derde keer zappen vind ik zelfs geen uren later virussen, bacteriën of parasieten.

Waarom stierf het virus in de parasiet niet bij de eerste keer zappen? Het kan zijn omdat elektriciteit langs de buitenkant van dingen reist.

Zappen doodt geen afgeschermde organismen zoals die zich in het midden van uw maag of darmen kunnen bevinden. De elektriciteit gaat langs de maag- of darmwand, niet door de inhoud ervan.

Het hele boek heb ik nog niet nagelezen zoals ruim 10 jaar geleden, deel wat je tegenkomt

Da's een dikke pil in het Engels😃
 
Ik ben het met je eens. Een vuurwapen bestrijdt je ook niet met vuisten of een honkbalknuppel.
Houd daarom ook niet menselijke doseringen aan van bijv. mebendazol, maar doseringen voor grote honden. Deze middelen zijn beter getest voor dieren dan voor mensen en ik ben nu het levende bewijs dat dergelijke hoge doseringen prima getolereerd worden door mensen. Ik lees bij Warrior of Light over obstipatie, ik denk dat zij gebaat is bij lever- en galreiningen, dit heeft te maken met een trage galstroom en dus slechte ontgifting.

Mike
 
Ik plaats het maar hier het eBoek van Hulda Clark

Bedenk echter dat de echte uitdaging niet is om onze indringers te doden, maar om onze gezondheid en immuniteit te herwinnen.

Meer dan alleen parasieten maken ons ziek! Vervuiling ook. Selectieve elektrocutie maakt mensen zelden helemaal gezond. Zieke mensen hebben altijd een omgevingsfactor die ook gecorrigeerd moet worden.

Elke positief gecompenseerde frequentie doodt alle bacteriën, virussen en parasieten tegelijk

gegeven voldoende spanning (5 tot 10 volt), duur (zeven minuten) en frequentie (alles van 10 Hz tot 500.000 Hz).

Het genereren van positieve offset-frequenties is de beste manier om alle ziekteverwekkers snel te doden. Maar er zijn meer dan één behandeling voor nodig.


Er zijn drie behandelingen nodig om alles te doden. Waarom? Het eerste zappen doodt virussen, bacteriën en parasieten. Maar een paar minuten later komen bacteriën en virussen (verschillende) vaak terug. Ik concludeer dat ze de parasieten hadden geïnfecteerd en dat ze door het doden van de parasieten waren vrijgelaten. De tweede zapping doodt de vrijgekomen virussen en bacteriën, maar al snel duiken er weer een paar virussen op. Ze moeten enkele van de laatste bacteriën hebben geïnfecteerd. Na een derde keer zappen vind ik zelfs geen uren later virussen, bacteriën of parasieten.

Waarom stierf het virus in de parasiet niet bij de eerste keer zappen? Het kan zijn omdat elektriciteit langs de buitenkant van dingen reist.

Zappen doodt geen afgeschermde organismen zoals die zich in het midden van uw maag of darmen kunnen bevinden. De elektriciteit gaat langs de maag- of darmwand, niet door de inhoud ervan.

Het hele boek heb ik nog niet nagelezen zoals ruim 10 jaar geleden, deel wat je tegenkomt

Da's een dikke pil in het Engels
Nog een speciale verhouding?
Nee, gelijke hoeveelheden. Je kan heel makkelijk een neusinhaler gebruiken met van ieder 2 dr
 
goede uitleg over spike-eiwit


remedies voor de kwalen die zich na de vaccinatie kunnen ontwikkelen:

  • Hydroxychloroquine en Ivermectine behandelingen
  • Lage dosis antiretrovirale therapie om uw immuunsysteem opnieuw op te bouwen
  • Interferonen in lage doses, zoals Paximune, ontwikkeld door interferononderzoeker Dr. Joe Cummins, om uw immuunsysteem te stimuleren
  • Peptide T (een hiv-ingangsremmer die is afgeleid van het hiv-enveloppeiwit gp120; het blokkeert de binding en infectie van virussen die de CCR5-receptor gebruiken om cellen te infecteren)
  • Cannabis, om interferon type I-banen te versterken
  • Dimethylglycine of betaïne (trimethylglycine) om de methylering te verbeteren en zo latente virussen te onderdrukken
  • Silymarine of mariadistel om de lever te helpen reinigen
lees het hele stuk: https://www.frontnieuws.com/de-vele-manieren-waarop-covid-vaccins-uw-gezondheid-kunnen-schaden/

( ik krijg alweer de link niet goed geplakt, sorry. verd....)
 
De link werkt prima, hoor. De hierboven genoemde remedies zijn te ingewikkeld en duren te lang. Go nuclear!

77374810001_2069176980001_901868133-186-1357163069423.jpg
Mike
 
Zo, vanochtend een prachtige ontlasting mogen droppen en wie zal het zeggen heeft het met een betere leverfunctie te maken.

Na de kuur met Livsane wormkuur 2 x p.d.100gr voor drie dagen(vanochtend de laatste pil) ga ik nu de darmreiniger heilaarde tot me nemen voor een aantal daagjes. Daarna begin ik met de Panacur.


Gooien jullie in 1 x die dagelijkse doses van 8 of 9 tabletten naar binnen?

We nemen nu verschillende middelen wat voor verschillende beestjes is bedoeld maar is dat ook echt nodig voor de Spike eiwitten of is dat gewoonweg niet keihard te zeggen?
 
Na de kuur met Livsane wormkuur 2 x p.d.100gr voor drie dagen

Voor grote honden de dubbele dosis gedurende 5 dagen, dan weet je dat voor de volgende keer.

Gooien jullie in 1 x die dagelijkse doses van 8 of 9 tabletten naar binnen?

Ik wel, is opnieuw dosering voor grote honden (1 tablet van 500 mg per 10 kg lichaamsgewicht).
We nemen nu verschillende middelen wat voor verschillende beestjes is bedoeld maar is dat ook echt nodig voor de Spike eiwitten of is dat gewoonweg niet keihard te zeggen?

We zijn nog aan het pionieren. Daarom ga ik ook uit van 'tapijtbommen'. Elk middel doet iets op een andere manier, maar samen doen ze voor mijn gevoel meer dan alleen.

Mike
 
Ik heb gewoon een boek in het nederlands. Hulda Clark.
zie ook haar methode om de lever te reinigen. sindsdien drink ik sinas met eigeel en olijfolie. Klinkt misschien niet lekker maar is lekkerderder dan zonder eigeel en olie.
 
Vers geperst sinasappelsap. Vele winkels hebben tegenwoordig een machine staan waar je zelf je flesje kunt pakken en vullen. (250 ml) Inmiddels heb ik een niet zo dure pers gekocht bij Volmar. Komt daar regelmatig in de aanbieding.
 
Ik plaats het maar hier het eBoek van Hulda Clark

Bedenk echter dat de echte uitdaging niet is om onze indringers te doden, maar om onze gezondheid en immuniteit te herwinnen.

Meer dan alleen parasieten maken ons ziek! Vervuiling ook. Selectieve elektrocutie maakt mensen zelden helemaal gezond. Zieke mensen hebben altijd een omgevingsfactor die ook gecorrigeerd moet worden.

Elke positief gecompenseerde frequentie doodt alle bacteriën, virussen en parasieten tegelijk

gegeven voldoende spanning (5 tot 10 volt), duur (zeven minuten) en frequentie (alles van 10 Hz tot 500.000 Hz).

Het genereren van positieve offset-frequenties is de beste manier om alle ziekteverwekkers snel te doden. Maar er zijn meer dan één behandeling voor nodig.


Er zijn drie behandelingen nodig om alles te doden. Waarom? Het eerste zappen doodt virussen, bacteriën en parasieten. Maar een paar minuten later komen bacteriën en virussen (verschillende) vaak terug. Ik concludeer dat ze de parasieten hadden geïnfecteerd en dat ze door het doden van de parasieten waren vrijgelaten. De tweede zapping doodt de vrijgekomen virussen en bacteriën, maar al snel duiken er weer een paar virussen op. Ze moeten enkele van de laatste bacteriën hebben geïnfecteerd. Na een derde keer zappen vind ik zelfs geen uren later virussen, bacteriën of parasieten.

Waarom stierf het virus in de parasiet niet bij de eerste keer zappen? Het kan zijn omdat elektriciteit langs de buitenkant van dingen reist.

Zappen doodt geen afgeschermde organismen zoals die zich in het midden van uw maag of darmen kunnen bevinden. De elektriciteit gaat langs de maag- of darmwand, niet door de inhoud ervan.

Het hele boek heb ik nog niet nagelezen zoals ruim 10 jaar geleden, deel wat je tegenkomt

Ik zie net dat de FTC een waarschuwing uitgeeft tegen de zapper, dat is in mijn voordeel

 
Via startpage waren er gelimiteerde zoekresultaten
Qwant gaf deze studie naar de Hulda Clark zapper

Ik kom via DuckDuckGo bij deze pagina:

Daarnaast vond ik een onderzoek met de volgende conclusie:
Thus, it appears that combining bio-electrical stimulation with nutritional interventions may have efficacy and deserves further study.
 
Ik heb de basic zapper van Don Croft, vele jaren geleden reeds aangeschaft. Daarnaast nog 1 vanuit Hulda Clark NL. Ik ben dus niet tegen zappers. Ik ga de discussie met Henk niet nogmaals voeren. Ik ben nu voor de 'nucleaire optie' om er zeker van te zijn dat ik s-eiwittenvrij ben. Vandaag effe een dagje rust en morgen weer een nieuw kuurtje.

Mike
 
Houd daarom ook niet menselijke doseringen aan van bijv. mebendazol, maar doseringen voor grote honden. Deze middelen zijn beter getest voor dieren dan voor mensen en ik ben nu het levende bewijs dat dergelijke hoge doseringen prima getolereerd worden door mensen. Ik lees bij Warrior of Light over obstipatie, ik denk dat zij gebaat is bij lever- en galreiningen, dit heeft te maken met een trage galstroom en dus slechte ontgifting.

Mike
Aha dus dat zou de oorzaak kunnen? Doe toevallig nu een simpele lever flush. Gister geen mebendazol gehad en vanochtend meteen weer ontlasting! Dus ja is wel een verband maar was even zoeken welke dan.
Thanks!
 
Welke leverflush deed je en hoe laat?
De leverflush kan gezorgd hebben voor een stoelgang. niet omdat je mebendazol hebt laten staan. Is altijd moeilijk om uit te zoeken wat een oorzaak is. Maar stoelgang is natuurlijk het belangrijkste
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.861
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan