Parasietenkuren info

Haha ja maar ik ben extreem achterdochtig bij Chinezen. Straks zit er iets in wat ons langzaam kapot maakt van binnen of morgellons ofzo..eerst jullie maar:p:LOL:
Dat snap ik, maar tientallen euro's extra, enkel voor verzendkosten vind ik ook absurd en voor de meeste links die zijn gepost hier kom ik bij bedrijven waarbij een credit card nodig is en die heb ik niet. Dus dan maar testcase via Ali.
 
Nou, ik leef nog hoor Sampjes 😇
Heb maandag 5 tabletten ivermectine op nuchtere maag genomen en nergens last van gehad.
Ik doe al langer 'zaken' met Ali, gewoon omdat ik niet veel te besteden heb. Wat mij is opgevallen is dat ze als de dood zijn voor een slechte score en slechte reviews. Dat geeft mij dan nog wel enigszins het vertrouwen dat ze hun best doen om goed spul te leveren of althans geen gif of zo....
 
Ik heb ook goede ervaringen met Ali, geen enkel probleem. Ik ga het ook bestellen! De kuur van No Worm Pro van gisteren leverde nul bijwerkingen en relatief weinig ellende in de pot op vanochtend. Vandaag begin ik met de laatste uit de serie, Endogard Plus.

Mike
 
Nou, ik leef nog hoor Sampjes 😇
Heb maandag 5 tabletten ivermectine op nuchtere maag genomen en nergens last van gehad.
Ik doe al langer 'zaken' met Ali, gewoon omdat ik niet veel te besteden heb. Wat mij is opgevallen is dat ze als de dood zijn voor een slechte score en slechte reviews. Dat geeft mij dan nog wel enigszins het vertrouwen dat ze hun best doen om goed spul te leveren of althans geen gif of zo....
Haha oké goed om te horen! Misschien ga ik nog wel overstag. Een ander dingetje is die trage galstroom, dus even de vraag hoe ik dan op Ivermectine zal reageren. Tja kwestie van uitproberen maar.
darmen worden goed geleegd deze dagen sinds gestopt met mebendazol, sinds ik wakker ben al 2x ontlasting gehad:sneaky:
 
Haha oké goed om te horen! Misschien ga ik nog wel overstag. Een ander dingetje is die trage galstroom, dus even de vraag hoe ik dan op Ivermectine zal reageren. Tja kwestie van uitproberen maar.
darmen worden goed geleegd deze dagen sinds gestopt met mebendazol, sinds ik wakker ben al 2x ontlasting gehad:sneaky:
Waarschijnlijk heeft de kuur dan wel effect, hetzij vertraagd. Als dit niet teveel ongemak voor je geeft zou je alsnog deze kuurtjes kunnen doen, je weet dan alleen dat je pas enkele dagen later als je ermee gestopt bent het resultaat pas ziet.

Mike
 
Toch nog even een vraag en ik heb die misschien al wel gesteld.
Als ik nu een kuur mebendazol doe, gewoon 3 dagen 2x100mg, en dan over 3 maanden weer, en zo steeds weer, bereik ik daar ook iets mee, of blijven de spike-eiwitten dan gewoon bestaan en is het beter om te bombarderen met overdoseringen? Als ik het bereik op de rustigere manier, dan verkies ik dit, maar als het niets brengt, dan natuurlijk niet.
Doen jullie het trouwens innemen na een vetrijke maaltijd, bv. een boterham met spiegelei, of gewoon op nuchtere maag?

Dorothé
 
Ik ga voor hoge doseringen, nuke 'em! Vandaar dat ik doseringen voor grote honden aanhoud, dus 2 x 200 mg mebendazol gedurende 5 dagen. Overigens is dit een kuur die ikzelf nog niet heb gedaan, ik ben meteen gegaan voor ontwormers voor grote honden, tot nu toe Panacur, Mansonil, No Worm Pro en nu dus Endogard Plus.

Mike
 
Ja, ik weet dat jij dit zo doet, maar ik ben helaas toch een bangeschijter. Ik vind dit zelf best wel vreemd dat ik, ondanks jullie positieve bijdragen, zo bang ben. Ik heb dit wel op meer vlakken, eerst zeer goed wikken en wegen en dan de beslissing nemen. Ja, of dit altijd de goede weg is....?

Dorothé
 
De Endogard is eveneens een eendaagse kuur. Morgen ben ik klaar en houd ik het even voor gezien!

Mike
 
Moed is het overwinnen van angst, weet je nog?

Mike
Ja, klopt. Ik ben al heel trots dat ik in Berlijn en Den Haag was en dat ik zo standvastig ben in geen mondkapje dragen en tegen de pijlen inloop.
Ja, daar had ik ook moed voor nodig.
Hmmm, even wat moed verzamelen.
:rolleyes:

Dorothé
 
Ik leef nog steeds en heb zojuist weer een megadosis ontwormers geslikt, 4 tabletten Endogard goed voor 35 kg lichaamsgewicht per stuk, kill 'em all!

Mike
 
ik ben meteen gegaan voor ontwormers voor grote honden, tot nu toe Panacur, Mansonil, No Worm Pro en nu dus Endogard Plus.

Waarom zoveel kuren? Misschien al uitleg over geweest en heb ik dit gemist?
Bij mij is het zo (dat weet je) dat ik niet weet waar mijn klachten vandaan komen, zou zomaar (ook) de pancreas/gal kunnen zijn en dat lijkt me een reden om extra voorzichtig te zijn. Geen idee of deze middelen ook organen kunnen beschadigen of uit balans kunnen brengen. Voelt een beetje dubbel want tegelijkertijd zouden ze de het systeem een boost kunnen geven.
 
Ja, afgelopen maandag reeds beantwoord:

We zijn nog aan het pionieren. Daarom ga ik ook uit van 'tapijtbommen'. Elk middel doet iets op een andere manier, maar samen doen ze voor mijn gevoel meer dan alleen.

Mike
 
Bijwerkingen van deze middelen blijven beperkt tot hooguit wat diarree. Er worden dus geen organen beschadigd.

Mike
 
Ik heb ook goede ervaringen met Ali, geen enkel probleem. Ik ga het ook bestellen! De kuur van No Worm Pro van gisteren leverde nul bijwerkingen en relatief weinig ellende in de pot op vanochtend. Vandaag begin ik met de laatste uit de serie, Endogard Plus.

Mike
Helaas is de ivermectine bij Aliexpres uitverkocht. Hopelijk vullen ze gauw aan.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.769
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan