Parasietenkuren info

Fenbendazole info (in het Engels, maar gebruik deepl.com voor het vertalen), met science info (bron David Wolfe nieuwsbrief):
Fenbendazole.jpg

Since Covid and the injections began, like ivermectin, another parasite killer has been mentioned as part of Covid treatment and injection shedding by various professionals in the health field. That parasite killer is: Fenbendazole (200 mg a day with food). Sometimes known as “fenben” this type of benzimidazole is a pharmaceutical used to treat parasites and worms (roundworms, hookworms, whipworms and some tapeworms) in animals (common brand names are Pancur and Safe-Guard). Fenben has even been suggested as a cancer treatment in humans (https://www.nature.com/articles/s41598-018-30158-6 and https://www.scitechnol.com/peer-rev...ffect-a-case-series-2Kms.php?article_id=14307). Benzimidazoles have been in use —primarily in animals — for about 60 years.

Recently, a surge of health professionals are recommending that patients take fenben for Covid injection side effects and injuries. The recommended dosage of fenbendazole is 200mg per day with food.

Only 2 published studies on FenBen and human use have turned up on the Internet:

Bruch K, Haas J.
Ann Trop Med Parasitol. 1976 Jun;70(2):205-11. Effectiveness of single doses of Fenbendazole Hoe 88I against Ascaris, hookworm and Trichuris in man.

Bruch K, Haas J.
Fenbendazole in doses of 1.0 g and 1.5 g per person were effective against Ascaris and gave substantial egg count reductions against hookworm (mainly Necator americanus). PMID: 779682).

Though little research has been done on the effects of fenbendazole on humans, thus far, experience from health professionals has shown that this parasite killer is not dangerous to humans. I cannot state that fenbendazole is safe for humans due to the paucity of research, yet thus far, no major problems have emerged.

Cancer and Fenbendazole: Pubmed research showing efficacy of Fendbendazole for cancer:
https://search.nih.gov/search?affiliate=nih&query=Fenbendazole+Cancer
 
Dag allemaal,
Ik heb mij net geregistreerd omdat ik van iemand hoorde over het positieve effect van ontworming middelen bij Covid. Ik heb nl. in maart een besmetting opgelopen op het werk (het ziekteproces was redelijk mild) maar heb nog steeds symptomen. Ook mild, maar toch vervelend....
Ik heb alle 79 pagina's van dit forum doorgenomen, maar zit toch met een vraag.
Ik wil graag zowel Fenbendazol (als eerste) als Ivermectine (als tweede) gebruiken. Fenbendazol kan dus eenvoudig via amazon.nl besteld worden, maar wie kan mij een betrouwbare bron voor Ivermectine geven? Er zijn veel aanbieders maar, zoals ik heb begrepen, daar zitten veel neppers bij.....

Goeie tips zijn zeer welkom!
 
Dag allemaal,
Ik heb mij net geregistreerd omdat ik van iemand hoorde over het positieve effect van ontworming middelen bij Covid. Ik heb nl. in maart een besmetting opgelopen op het werk (het ziekteproces was redelijk mild) maar heb nog steeds symptomen. Ook mild, maar toch vervelend....
Ik heb alle 79 pagina's van dit forum doorgenomen, maar zit toch met een vraag.
Ik wil graag zowel Fenbendazol (als eerste) als Ivermectine (als tweede) gebruiken. Fenbendazol kan dus eenvoudig via amazon.nl besteld worden, maar wie kan mij een betrouwbare bron voor Ivermectine geven? Er zijn veel aanbieders maar, zoals ik heb begrepen, daar zitten veel neppers bij.....

Goeie tips zijn zeer welkom!
Panacur (Fenbendazole) is als ik het goed heb onthouden gewoon voor "je hond" te halen in Nederland. Dus geen Amazon nodig.
 
Dag allemaal,
Ik heb mij net geregistreerd omdat ik van iemand hoorde over het positieve effect van ontworming middelen bij Covid. Ik heb nl. in maart een besmetting opgelopen op het werk (het ziekteproces was redelijk mild) maar heb nog steeds symptomen. Ook mild, maar toch vervelend....
Ik heb alle 79 pagina's van dit forum doorgenomen, maar zit toch met een vraag.
Ik wil graag zowel Fenbendazol (als eerste) als Ivermectine (als tweede) gebruiken. Fenbendazol kan dus eenvoudig via amazon.nl besteld worden, maar wie kan mij een betrouwbare bron voor Ivermectine geven? Er zijn veel aanbieders maar, zoals ik heb begrepen, daar zitten veel neppers bij.....

Goeie tips zijn zeer welkom!
Dit is de meest recente bestellink:
 
Via deze link kan ik hele mooie draadloze oortjes kopen...
Als ik op ivermectine zoek krijg ik heel interessante producten te zien, maar geen ivermectine pilletjes .....
Dan heb je de 79 pagina's net iets te snel doorgenomen. Want het klopt wat je ziet en niet vindt....
Je moet de juiste kleur "oortje" bestellen.
 
Dan heb je de 79 pagina's net iets te snel doorgenomen. Want het klopt wat je ziet en niet vindt....
Je moet de juiste kleur "oortje" bestellen.
Aha, het was ook wel veul info...... ik ga morgen uitzoeken welke kleur het beste bij mijn grijze haren past!
 
Enne...besmetting kan niet. Lees dit eens:


Mike
 
Goed artikel KefirKev
Waar heb je dit gevonden?

Onderstaand is ook interessant.
Allemaal sites waar we kunnen zoeken, alhoewel ik zelf het zoeken lastig vind.
 
Goed artikel KefirKev
Waar heb je dit gevonden?

Onderstaand is ook interessant.
Allemaal sites waar we kunnen zoeken, alhoewel ik zelf het zoeken lastig vind.
Gevonden op Twitter
 
Enne...besmetting kan niet. Lees dit eens:


Mike
Hier, maar korter, word het zelfde gezegd
https://www.niburu.co/lezersbrieven/17580-het-gaat-je-niet-lukken-om-iemand-anders-te-besmetten
 
Hoe denken jullie over honden vaker ontwormen dan het reguliere schema? 1x per kwartaal zeggen de meesten. Sommige zeggen zelfs alleen doen als je test hebt gedaan waaruit blijkt dat ze wormen hebben….

Waar komt deze angst tegen ontwormen vandaan?

Nu ik begrijp dat we hier voorstander zijn van ontwormers/ivm. Door oplossen van spike eiwitten.

Hebben honden dit ook?

Zelf nu aantal dagen aan de ivm en iets afgevallen en normale ontlasting.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.135
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan