Parasietenkuren info

Kanker is een schimmel, zei Dr. Simoncini. Molenburg dacht dat het een parasiet was. Ze zaten allebei fout. Het is geen levend 'beestje', maar een SYNTHETISCH EIWIT.

Mike
 
Kanker is een schimmel, zei Dr. Simoncini. Molenburg dacht dat het een parasiet was. Ze zaten allebei fout. Het is geen levend 'beestje', maar een SYNTHETISCH EIWIT.

Mike

Ok ja dat volg ik. Maar middelen die kanker dus (zouden kunnen) bestrijden klopt mbt molenburg zijn inzicht. Want wat gebeurd er met het bloed? (net als met de geprikten)
Er verschijnen parasieten in.
Dus te behandelen met antiparasitaire middelen
Dus Mike you are spot on!
 
Nee, er verschijnen ook geen parasieten in, geen levende beestjes. De kans op een parasitaire infectie hier in het westen is bijzonder klein. Het synthetische eiwit is de 'parasiet', alleen deze leeft niet. De reden waarom anti-parasitaire middelen werken is omdat ze eiwitten oplossen, dood of levend.

Mike
 
Dus dan praten we uiteindelijk toch over hetzelfde. 😉
S-eiwitten cq parasieten.

Zie mijn bericht.👇🏻


Zij analyseert al 20 jaar bloed, met name van ‘zieke’ mensen, dus ik ga er vanuit dat zij hier het bij het rechte eind heeft
 
ik ben benieuwd, onze dochter (bijna 60 kg) krijgt nu 1 tablet ivm samen met selenium en NAC. (wel op verschillende momenten. Volgens Martijn moet er tussen NAC en ivm een aantal uren zitten.) Ik hoop de dosering op te kunnen voeren naar 2 maar eerst maar eens rustig aan. Ze reageert altijd erg gevoelig overal op, dus kleine stapjes.
Ik ben benieuwd hoe het dan nu met je dochter is.....
 
Ik kom in dit forum ook Zwarte zaad olie tegen ,Nigella Sativa, ik heb het van Zwartzaad.eu en dat is pikzwarte dikke olie,koud geperst. Laatst bij andere webshop gekocht en kreeg ik BRUINE olie,ook koud geperst. Hoe kan dat van zwarte zaadjes? Ik heb het hen gevraagd en zij zeggen dat die andere olie dan wel van gebrande zaadjes zal zijn,maar dat geloof ik niet. Iemand idee wat de BESTE olie is????
Babbe.
 
Goedemorgen forumleden

Ik weet even niet waar ik dit moet plaatsen.

Zelf denk ik dat alle antaparisitaire middelen (anthelmintica) op volgende casus het antwoord is, vandaar dat ik het hier plaats.

Ik volg de draadjes Ivermectine, parasietenkuur info, de logica van anthelmintica

Graag jullie input over wat wijsheid zou zijn

Een goede vriend en strijder van defend IJmuiden, heeft sinds 2 jaar diabetes type 1, sinds vorig jaar ziekte van Crohn. Afgelopen jaar een ontsteking van dunne darm en dikke darm weggehaald van 40 cm. De verwachtingen waren dat dit beter zou gaan worden. Na vele middelen zoals Keiffir, Wietolie, Vitamines C etcetera. Toch enorme hoge ontsteking waardes. Na ontsteking pillen ook weer hoge waardes. Na een 2e kijkoperatie zagen ze na 3 maanden na zijn operatie alweer overal witte aanslag zitten op zijn darmen en aderen. Nu heeft hij weer last van veel plassen (terwijl zijn suiker goed zit) zijn urine moet nu 7 dagen op kweek.
De arts adviseert nu 2 jaar (!) chemopillen omdat ze bang zijn dat zijn aderen of darmen dicht groeien door de hoeveelheid witte bloedcellen en dus ontstekingen.

Hij wilde bijna toegeven aan de protocollen van big pharma, maar na een bombardement aan info van mij en van jullie hier op het forum, wil hij nu Ivermectine en Panacur gaan slikken.


Wat kan nog meer? En wat qua kuur tijd? 5 dagen 3 rust en dan wat anders nemen? Of blijven nuken?

Jullie zijn geen artsen, maar de kennis en onderzoekers hier hecht ik veel meer waarde aan.

@fatsnotbad heb jij nog meerdere middelen uitgeprobeerd niclosamide ed?

Dank alvast voor jullie meedenken en reactie ❤️

Ha lieve forumleden!

Ik heb echt goed nieuws!!!!
Zie bovenstaand bericht.

Met al het onderzoek wat ik heb gedaan en met alle info en kennis die hier en op andere platforms wordt gegeven en gedeeld, is mijn goede vriend van de week gezond verklaard.
Zijn bloedwaarden waren zodanig dat de arts hem vergeleek met een “gezond mens”
Van bijna aan de chemopillen naar niks aan t handje!
Wauw! Echt zo verbazingwekkend!

Uiteindelijk slikt hij nu wekelijks vanaf eind januari
4 dagen Ivermectine en dan 3 niet (rust en ontgiften)
Liposomale vitamine C
Hoge dosering vitamine D
Zink
Vitamine b complex
Wietolie


Gelatine geprobeerd maar viel niet lekker
Evenals adrena complex

Zo zie je maar....

Hij wacht nog op 1 uitslag maar vooralsnog is dit echt een overwinning 🥳

Dank voor al jullie input! Met name @fatsnotbad 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
 
Ha lieve forumleden!

Ik heb echt goed nieuws!!!!
Zie bovenstaand bericht.

Met al het onderzoek wat ik heb gedaan en met alle info en kennis die hier en op andere platforms wordt gegeven en gedeeld, is mijn goede vriend van de week gezond verklaard.
Zijn bloedwaarden waren zodanig dat de arts hem vergeleek met een “gezond mens”
Van bijna aan de chemopillen naar niks aan t handje!
Wauw! Echt zo verbazingwekkend!

Uiteindelijk slikt hij nu wekelijks vanaf eind januari
4 dagen Ivermectine en dan 3 niet (rust en ontgiften)
Liposomale vitamine C
Hoge dosering vitamine D
Zink
Vitamine b complex
Wietolie


Gelatine geprobeerd maar viel niet lekker
Evenals adrena complex

Zo zie je maar....

Hij wacht nog op 1 uitslag maar vooralsnog is dit echt een overwinning 🥳

Dank voor al jullie input! Met name @fatsnotbad 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Fijn om te lezen dit bericht. Zelf slik ik al een tijdje met tussenposen IVM en ben een paar maanden geleden met Chloordioxide in aanraking gekomen. CLO2. Nu op de zwaardere versie MMS overgestapt. Dit heeft mij in een paar weken van een chronische rugpijn af geholpen. Het help op allerlei vlakken, ook kanker. Veel Amerikaanse Telegram groepen en enkele Nederlandse. CLO2.nl https://t.me/clo2_nl
 
I bought Ivermectin 12mg (1000 Pills) & HCQ 200mg (300 Pills) Without prescription and pay with PayPal. here is link Buy Ivermectin for humans . it's arrive in US within 3 weeks. I Found two more website but they do not take payment through PayPal.
 
Kanker is een schimmel, zei Dr. Simoncini. Molenburg dacht dat het een parasiet was. Ze zaten allebei fout. Het is geen levend 'beestje', maar een SYNTHETISCH EIWIT.

Mike
kanker is een helingsfase van een biologisch conflct; soms is het lichaam niet in staat om het zelfstandig op te ruimen, een hoopje overbodige eiwitten, daarom werken de anthelmintica????
 
我在没有处方的情况下购买了伊维菌素 12 毫克(1000 片)和 HCQ 200 毫克(300 片)并使用 PayPal 付款。这是为人类购买伊维菌素的链接。它会在 3 周内到达美国。我又找到了两个网站,但他们不通过 PayPal 付款。
Hello everyone, I'm ROLI. I haven't logged in to the forum for a long time. I found that many people said that I can't enter my store. I am now re-creating the second store ROLI NO 2. This is the latest link

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.775
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan