Parasietenkuren info

Test ook op Vitamine D. Deze moet minimaal 100nmol zijn.
Ik laat het ieder jaar mijn D en B12 testen. Ik zit nu met D op 100nmol en mijn partner op 135nmol.
Neem minimaal 4000ie D per dag. Ik neem 9000ie

Mijn bejaarde moeder (53kg) heeft 30jaar de ziekte van Crohn (darmontstekingen) gehad.
Na mijn advies iedere dag 2000ie D , 2000mg C en 50mgZink met Koper te nemen is de ziekte verdwenen.
Haar D is nu 160nmol.
 
Test ook op Vitamine D. Deze moet minimaal 100nmol zijn.
Ik laat het ieder jaar mijn D en B12 testen. Ik zit nu met D op 100nmol en mijn partner op 135nmol.
Neem minimaal 4000ie D per dag. Ik neem 9000ie

Mijn bejaarde moeder (53kg) heeft 30jaar de ziekte van Crohn (darmontstekingen) gehad.
Na mijn advies iedere dag 2000ie D , 2000mg C en 50mgZink met Koper te nemen is de ziekte verdwenen.
Haar D is nu 160nmol.

Wauw wat een mooi bericht 😍
Dank je ik neem t mee 🙌🏻
 
Weet niet hoe goed jouw vriend bekend is met de Weston Prince manier van voeden.
Maar bij mijn vrienden die doorsnee eten, werkt het het beste, wat Mike schreef, relatief kleine veranderingen die wel snel resultaat opleveren. Natascha Campbell is absoluut enorm goed!!, maar dan moet je wel gemotiveerd zijn om het te kunnen volhouden. En veel mensen zijn gewend om symptomen te onderdrukken in plaats van tijdelijke ongemakken voor lief te nemen. Ben daar jaren geleden ook al eens behoorlijk de mist mee in gegaan, door enthousiast iemand een voor diegene te grote verandering aan te raden. Tegenwoordig doe ik liever kleine stapjes die vrij snel succes opleveren.
Zelf getrokken bouillon is vaak ook goed te doen, net als de overstap van margarine naar roomboter. Daarnaast vinden veel mensen gebakken eieren lekker en dit is de tijd van de stoofpotten, goed veel vet erin. Heb je een voedzame maaltijd voor meerdere dagen
 
Weet niet hoe goed jouw vriend bekend is met de Weston Prince manier van voeden.
Maar bij mijn vrienden die doorsnee eten, werkt het het beste, wat Mike schreef, relatief kleine veranderingen die wel snel resultaat opleveren. Natascha Campbell is absoluut enorm goed!!, maar dan moet je wel gemotiveerd zijn om het te kunnen volhouden. En veel mensen zijn gewend om symptomen te onderdrukken in plaats van tijdelijke ongemakken voor lief te nemen. Ben daar jaren geleden ook al eens behoorlijk de mist mee in gegaan, door enthousiast iemand een voor diegene te grote verandering aan te raden. Tegenwoordig doe ik liever kleine stapjes die vrij snel succes opleveren.
Zelf getrokken bouillon is vaak ook goed te doen, net als de overstap van margarine naar roomboter. Daarnaast vinden veel mensen gebakken eieren lekker en dit is de tijd van de stoofpotten, goed veel vet erin. Heb je een voedzame maaltijd voor meerdere dagen
Bij de weg: Heb je wel eens van bio margarine gehoord? Kreeg een tip van een kennis, maar ja, de markt koopman was er ( door corona) niet.
Kan natuurlijk ook zelf op de eend gaan, maar vragen is makkelijker
 
Bedankt voor het reageren en opzetten 👏👏.
Het gaat om mijn man.
Ik heb hem afgelopen week laten starten met ivm en parasieten kuur.
Vitamine C slikt het nu ook op zijn tax.
Het ziekenhuis had ook geconstateerd dat zijn B12 laag was. Dus proberen we deze nu ook op pijl te houden.

Dus eigenlijk kan / is het beter om bijna geen eiwitten te eten.

Zijn die gelatine blaadjes het enige wat de darmwand bevordert of heb je eventueel nog meer tips om dit sterk te maken ?

Nogmaals bedankt voor al deze mooie info !! Mijn dank is zeer zeer groot !
 
Bij de weg: Heb je wel eens van bio margarine gehoord? Kreeg een tip van een kennis, maar ja, de markt koopman was er ( door corona) niet.
Kan natuurlijk ook zelf op de eend gaan, maar vragen is makkelijker
Nee ? Bio margarine, het is hem wel echt aangeraden om veel in olie te bakken, maken eten. En zelfs af en toe eens een lepel af te likken van de oliën. Bakken of branden in boter/roomboter is ons wel echt afgeraden....
 
Even wat mythes ophelderen. Margarine is rotzooi, punt - OOK BIOMARGARINE! Het is ooit bedacht als plantaardig alternatief voor roomboter, daarom lopen die alternatieve vegi's en vega's er ook meer weg. Gebruik echte boter, met als absolute aanrader Kerrygold, te koop bij de AH.

Eiwitten vermijden is GEEN goed idee. Eiwitten behoren samen met vetten tot belangrijke bouwstoffen uit voeding. Er is echter veel vet en vocht nodig om eiwitten goed te kunnen verteren, eet dus niet droog en mager maar drink je voedsel in de vorm van soepen en stoofschotels. Of werk met veel romige sauzen.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.414
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan