Parasietenkuren info

Nog even mijn eindevaluatie van drie dagen fenbenazol (panacur) 500mg/10kg. Tussenevaluatie dag 2 staat hier.

Minder kramp in schouders, minder gespannen ogen en een fractie helderder zicht. Energieniveau normaal en voel me ontspannen.

Maar wat me nog het meeste opviel: zondag heb ik (per ongeluk) veel te lang in de zon gezeten...
Normaal zou ik plaatselijk verbrand zijn, met name mijn neus en schouders.
Er was niets te zien of te merken!! Mijn huid kleurde ineens egaal bruin.
Ook tijdens het douchen niets gemerkt van een branderig gevoel.

Het lijkt wel of mijn lichaam ineens beter om kon gaan met een overdosis UV stralen.
Uiteraard is bovenstaand puur observatie en kan ik niet met 100% zekerheid zeggen dat een verband bestaat.

Volgende keer ga ik denk ik een fenbenazol kuur doen met dubbele dosis 1g/10kg, ik houd jullie ook weer op de hoogte.

PS: leuk om alle ervaringen zo mee te lezen.
 
Mike, als je dit leest, heb jij wellicht een aanknopingspunt m.bt. hoe deze middelen zouden kunnen werken tegen spike-eiwitten? De hypothese klinkt best aannemelijk, maar ik heb er nog niets over tegengekomen in diverse studies. Wel gaat het vrijwel altijd over het "blokkeren" van een cel, waardoor er geen celdeling meer plaats kan vinden. De cel sterft een gecontroleerde dood, middels autofagie. Ben heel erg benieuwd naar een aanknopingspunt met die spike-eiwitten. Wellicht is iemand anders iets op het spoor gekomen in deze richting? B.V.D.
 
Ik had een uur geleden hier ook 9 doosjes besteld maar ik krijg net een mailtje dat er geen voorraad meer is en ik mijn geld terug gestort krijg.
Gevalletje achter het net vissen 😉
Wendy
Ik heb net bij Trekpleister gezien dat het schap weer vol lag met anti-worm (Mebendazol) De kassière wist helaas niet of het oude of nieuwe voorraad is.
Helly.
 
Ik heb ivermectine besteld via HappyFamilyStore (HFS). Het lijkt goed te gaan en ik heb zojuist een melding gekregen dat het is verstuurd met een track and trace code. Het proces hoe dit gaat vind ik wel bijzonder.

Op 3 juni heb ik 1 * Stromectol 20 pills x 3mg besteld via:

https://pillsrx-24.com/catalog/view?slug=Stromectol

Bij de bestelling heb ik zowel mijn credit card als telefoon nummer opgegeven.

Vrijwel direct kreeg ik een mailtje dat er een account voor me is aangemaakt en dat ik een telefoontje zal krijgen binnen 10 minuten om adres gegevens te checken. Dat telefoontje is nooit gekomen, dus heb ik een ticket aangemaakt op de support site dat ik geen telefoontje heb gekregen. Ik heb ook naar het NL nummer op de site gebeld, maar is een bandje.

Op 5 juni kreeg ik een mailtje van paypal dat er een factuur voor me klaar stond. Naam anders, bedrag identiek aan mijn bestelling en in de opmerkingen stond mijn ordernummer bij HFS.

Die factuur heb ik betaald op zondag 6 juni. Vrijwel direct kreeg ik ook een mailtje met een status update van mijn order.

Vandaag dus een status update dat het is verstuurd met verwachte levertijd 2-3 weken.

To be continued....
 
Twee weken geleden Beaphar wormtabletten all-in-one gegeven, geen noemenswaardige bijwerkingen, alleen wat vaker uitgelaten :poop:
Zojuist 2 tabletten Endogard Plus XL gegeven dus ben benieuwd.
 
Dan zou ik voor kwaliteit gaan. Ik heb physalis geprobeerd in begin van mijn olieavontuur, 🙄En in etherische olie zit voor zover bekend geen suramine. Alhoewel het heel apart was dat als ik mijn schoonpa scande met mijn itovi apparaat, er diverse keren de den als gebruiks advies uitkwam. Hij had narcolepsie.
Flesje 15 ml kost 18 euro 😉
Welk merk zou jij dan doen? Ik dacht dat dit wel oké was. Youngliving?
 
Even een update van mij. Ik ben nu 2 dagen bezig, heb 4 tabl. mebendazol genomen. Ik merk nog niets, ook geen andere ontlasting. Dus ik ga vrolijk verder.
Hier komen nu wel veel andere alternatieven voorbij. Men weet bijna niet meer wat nu nog goed of niet goed is. Ik wil na de 5 dagen een dag Norit nemen en ik denk dan dat het in orde is. Misschien dat ik de zaak over een 3 maanden weer herhaal.

Dorothé
 
Endogard leveren ze niet aan Spanje wegens andere BTW-tarief, pech, was trouwens niet meer leverbaar in doosjes van 12, wel in doos van 100 voor 161euro.
 
Mike, als je dit leest, heb jij wellicht een aanknopingspunt m.bt. hoe deze middelen zouden kunnen werken tegen spike-eiwitten? De hypothese klinkt best aannemelijk, maar ik heb er nog niets over tegengekomen in diverse studies. Wel gaat het vrijwel altijd over het "blokkeren" van een cel, waardoor er geen celdeling meer plaats kan vinden. De cel sterft een gecontroleerde dood, middels autofagie. Ben heel erg benieuwd naar een aanknopingspunt met die spike-eiwitten. Wellicht is iemand anders iets op het spoor gekomen in deze richting? B.V.D.
De reden waarom je nog geen studie vindt is simpel: niemand heeft bij mijn weten eerder dit verband gelegd en dus is het ook nog niet bestudeerd. Althans, niet officieel, want de powers-that-be weten dit wel en dus moet hier onderzoek naar gedaan zijn dat buiten beeld is gehouden.

Welke biochemische mechanismes spelen bij de inzet van anthelmintica (wormdodende middelen) tegen s-eiwitten weet ik niet, ik ben geen biochemicus. Ik heb slechts een verband gelegd tussen anti-parasitaire middelen (HCQ, Suramine) en ontwormers (Ivermectine, Panacur) en s-eiwitten.

We zijn aan het pionieren, er is nog veel wat we niet weten en nog onderzocht moet worden. Ondertussen kom je met gezond verstand wel al een heel eind.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu 3 dagen Panacur genomen. de 2e dag heb ik gespoeld omdat ik aandrang voelde. Zeer waarschijnlijk wel door de panacur Maar 1e dag ging dus goed en nu de 3e dag gaat ook goed. Ik nam ze ,s-avonds rond 20.00 uur.
 
Welk merk zou jij dan doen? Ik dacht dat dit wel oké was. Youngliving?
Zijn heel veel olietjes van physalis waar zelfs rode balk op staat. Niet innemen betekent dat. Dan zou ik dat ook niet willen smeren of inhaleren. Ja zelf kies ik voor YL.
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Ik heb slechts een verband gelegd tussen anti-parasitaire middelen (HCQ, Suramine) en ontwormers (Ivermectine, Panacur) en s-eiwitten.

Voor mij nu de vraag of een spike eiwit rechtstreeks ontbonden kan worden (enzym-achtige werking), of juist gebonden kan worden, waardoor het lichaam het eruit werkt, of............
Daarbij vraag ik me af wat s-eiwitten precies zijn, vooralsnog begrijp ik dat het functioneert als een soort klittenband om fusie tussen een cel en lichaamsvreemd genetisch materiaal mogelijk te maken.
Ook vraag ik me af waarom - en hoe lang - een dergelijk "virus"deeltje rond kan blijven zwerven... Je zou toch verwachten dat het óf wordt opgeruimd door het immuunsysteem (sterke weerstand), óf inmiddels geïnfiltreerd is in een cel (zwakke weerstand). Of zie ik hier iets over het hoofd?

Mijn andere denkrichting, is dat een s-eiwit reeds aan de gastheercel gehecht is en deze cel wordt aangepakt/opgeofferd. Ook zwakkere cellen, kankercellen en parasieten leggen het loodje. Dit mes zou dan aan twee kanten snijden: geïnfecteerde en beschadigde cellen worden opgeruimd, het lichaam heeft een lagere belasting van stress en dus meer energie om andere processen voorrang te geven zoals een boost van het immuunsysteem. En daarmee indirect meer power om eventuele s-eiwitten en andere toxische rommel op te ruimen.

Hcq wijst wat ik ervan begrijp in zo'n zelfde richting. Zink wordt essentiëel geacht bij het Zelenko protocol. Zink zou er voor zorgen dat een "geinfecteerde" cel zich niet kan repliceren. Ook deze (versimpelde) uitleg wijst weer in de richting van autofagie. Letterlijk in de kiem smoren. Hcq is hierin de transporteur om het zinkdeeltje de cel in te krijgen.

We zijn aan het pionieren, er is nog veel wat we niet weten en nog onderzocht moet worden. Ondertussen kom je met gezond verstand wel al een heel eind.

Dat s-eiwitten een groot probleem zijn en dat de mens er aan knutselt, staat wat mij betreft buiten kijf.
Ik ga verder zoeken, ben ook niet geschoold in deze materie, maar wel ontzettend benieuwd ;)
Heb totaal niet de wijsheid in pacht, dus bij deze de uitnodiging aan iedereen die dit leest om mijn verhaal onderuit te halen of aan te scherpen.

Wellicht dat het op een gegeven moment prettig is om het meer technische/biochemische verhaal onder een nieuw topic onder te brengen.
 
Voor mij nu de vraag of een spike eiwit rechtstreeks ontbonden kan worden (enzym-achtige werking), of juist gebonden kan worden, waardoor het lichaam het eruit werkt, of............

Of eerst ontbonden en daarna weggewerkt. Ik vermoed dit, eerlijk gezegd.

Daarbij vraag ik me af wat s-eiwitten precies zijn, vooralsnog begrijp ik dat het functioneert als een soort klittenband om fusie tussen een cel en lichaamsvreemd genetisch materiaal mogelijk te maken.

Het idee van 'klittenband' is volgens mij wel accuraat, aangezien s-eiwitten glycatie bevorderen, iets wat we via de voedingswetenschap kennen als AGEs (Advanced Glycation End Products). Toen ik me nog alleen richtte op voeding en geen weet had van s-eiwitten had ik het regelmatig over koolhydraat- en suikerrijke voeding, die ervoor zorgt dat eiwitten in het bloed aan elkaar gaan plakken door versuikering (hoge glucosespiegel) van het bloed,. Hiermee heb je de beruchte eiwitplakkaten van een diabetisch brein (Alzheuimer) verklaard, maar ook bloedproppen die hart- en herseninfarcten veroorzaken. We zien bij deze 'vaccins' echter razendsnelle vorming van bloedstolsels en -proppen ontstaan die onmogelijk kunnen worden toegeschreven aan suikers in voeding. Kortom, s-eiwtten bevorderen glycatie. Met ontwormers zou je dus in potentie ook dementie en hart- en vaatproblematiek kunnen oplossen! Naast een voedingspatroon dat meer gericht is op vetten dan op suikers natuurlijk.

Ook vraag ik me af waarom - en hoe lang - een dergelijk "virus"deeltje rond kan blijven zwerven... Je zou toch verwachten dat het óf wordt opgeruimd door het immuunsysteem (sterke weerstand), óf inmiddels geïnfiltreerd is in een cel (zwakke weerstand). Of zie ik hier iets over het hoofd?

In principe wel, maar niet als het lichaam voortdurend achter de feiten aan loopt. Vandaar ook het constante bombardement van chemicalien, zware metalen, hormoonverstorende stoffen, stress, angst, slechte voeding (eveneens knutselwerk) en reeds vanaf onze geboorte in omloop gebrachte s-eiwitten via aerosolen, vaccins en voeding en dranken. Hierdoor lopen we allemaal rond met chronische laaggradige ontstekingen die ons beroven van levensenergie en zelfs levensjaren.

Hcq wijst wat ik ervan begrijp in zo'n zelfde richting. Zink wordt essentiëel geacht bij het Zelenko protocol. Zink zou er voor zorgen dat een "geinfecteerde" cel zich niet kan repliceren. Ook deze (versimpelde) uitleg wijst weer in de richting van autofagie. Letterlijk in de kiem smoren. Hcq is hierin de transporteur om het zinkdeeltje de cel in te krijgen.

Omgekeerd zijn s-eiwitten boodschappereiwitten die zich hechten aan celreceptoren om gifstoffen in de cel te krijgen. Werken ze als een soort poortwachter waardoor belangrijke voedingsstoffen als bijv. zink en vit. C, maar misschien zelfs wel zuurstof niet of onvoldoende in de cel komen?

Mike
 
Laatst bewerkt:
Exciting...
Er ontbreken nog wat puzzelstukjes, maar hier is wel een steeds coherenter verhaal aan het het ontstaan!
Bedankt weer voor je gedachten, Mike!

Wellicht dat het op een gegeven moment prettig is om het meer technische/biochemische verhaal onder een nieuw topic onder te brengen.

Ik heb zojuist de daad bij het woord gevoegd en een nieuw topic aangemaakt om het hier wat rustiger te houden. Zo kunnen we hier gebruikservaringen en praktische tips uitwisselen
 
Wat een dikke pillen zijn die Endogard XL, ik heb ze tussen 2 lepels fijngewreven en met beker kefir weggewerkt.
Deze zijn dus 1 pil per 35 kg. Dit is een 2 daagse kuur toch?
Panacure achter de rug, 1 rustdag en nu de Endogard. Geen gekke dingen gemerkt van Panacure, niet verstopt, geen wormen gezien, geen diarree, hooguit wat lichter gekleurde ontlasting en moe overdag maar dat wijt ik niet speciaal aan de Panacure.
 
Wat een dikke pillen zijn die Endogard XL, ik heb ze tussen 2 lepels fijngewreven en met beker kefir weggewerkt.
Deze zijn dus 1 pil per 35 kg. Dit is een 2 daagse kuur toch?
Panacure achter de rug, 1 rustdag en nu de Endogard. Geen gekke dingen gemerkt van Panacure, niet verstopt, geen wormen gezien, geen diarree, hooguit wat lichter gekleurde ontlasting en moe overdag maar dat wijt ik niet speciaal aan de Panacure.
Ja toen ik die pillen voor het eerst zag dacht ik ook al van jeetje... wat een hondenpillen!
Ik heb er gewoon happen uit genomen, erop gekauwd en met water doorgeslikt😂
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.824
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan