Parasietenkuren info

Vandaag zaten er gewoon LEVENDE spoelwormen in mijn ontlasting

Kan het zijn dat je die wormen zag juist omdat je een hond hebt? Dus via de hond ooit gekregen?
Verder heeft nog niemand wormen gemeld.
Mensen met een kat misschien?
Tegenwoordig heb je WC waar ontl. direct in water terecht komt kun je dus niets zien.
Mijn WC is vlak.
Eventueel opvangen.
 
Ik heb een kat, maar geen worm gezien. Ik denk al vele jaren hier heel erg 'magisch' over. Ik denk dat levensvormen spontaan kunnen ontstaan op basis van frequenties. Draag je dus te veel negatieve frequenties in je, hetzij door verkeerde voeding, hetzij door negatieve gedachten en stress, hetzij door blootstelling aan chemicalien, dan ontstaan er spontaan dergelijke opruimers in de natuur. In mijn visie hoeven dergelijke wormen dus niet overgedragen te zijn via een huisdier, maar vormen ze zich gewoon binnen in je op basis van bepaalde lage frequenties.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Wida
Vandaag zaten er gewoon LEVENDE spoelwormen in mijn ontlasting

Kan het zijn dat je die wormen zag juist omdat je een hond hebt? Dus via de hond ooit gekregen?
Verder heeft nog niemand wormen gemeld.
Mensen met een kat misschien?
Tegenwoordig heb je WC waar ontl. direct in water terecht komt kun je dus niets zien.
Mijn WC is vlak.
Eventueel opvangen.
Nee ik heb (nog)geen huisdieren, behalve mijn kinderen dan, bedoel natuurlijk dat ik het mogelijk via hun heb gekregen:LOL:

ik heb ook een vlakke toilet, waren dezelfde witte bewegende wormpjes waarvoor ik mijn kids weleens voor behandelde met die anti wormen kuur.
 
Ik ken die wormpjes van vroeger.
Toen had ik er erg veel last van. Waarschijnlijk via de zandbak (katten).
Wat ik bedoel met veel last? Snachts kruipen ze via je anus naar buiten en geeft heel veel jeuk. Heb je ze nooit eerder gezien of gevoeld?
Ik ben ze niet kwijt geraakt met ontwormers want die heb ik ooit gebruikt via de huisarts, maar uiteindelijk vanzelf via ooit diaree. Nooit meer 1 gezien of gevoeld.
 
Vandaag zaten er gewoon LEVENDE spoelwormen in mijn ontlasting

Kan het zijn dat je die wormen zag juist omdat je een hond hebt? Dus via de hond ooit gekregen?
Verder heeft nog niemand wormen gemeld.
Mensen met een kat misschien?
Tegenwoordig heb je WC waar ontl. direct in water terecht komt kun je dus niets zien.
Mijn WC is vlak.
Eventueel opvangen.
Ik heb een hond, maar tot nu toe heb ik geen wormen gezien in mijn ontlasting... Mijn wc is ook vlak, dus ontlasting is duidelijk te zien... Maar ja ik weet niet in hoeverre wormen mss verstopt zitten IN de ontlasting?
 
Ik heb een kat, maar geen worm gezien. Ik denk al vele jaren hier heel erg 'magisch' over. Ik denk dat levensvormen spontaan kunnen ontstaan op basis van frequenties. Draag je dus te veel negatieve frequenties in je, hetzij door verkeerde voeding, hetzij door negatieve gedachten en stress, hetzij door blootstelling aan chemicalien, dan ontstaan er spontaan dergelijke opruimers in de natuur. In mijn visie hoeven dergelijke wormen dus niet overgedragen te zijn via een huisdier, maar vormen ze zich gewoon binnen in je op basis van bepaalde lage frequenties.

Mike
Net zo iets als varkensevlees + cola ? uit het niets komen er na deze combinatie made tevoorschijn.
 
Ik ken die wormpjes van vroeger.
Toen had ik er erg veel last van. Waarschijnlijk via de zandbak (katten).
Wat ik bedoel met veel last? Snachts kruipen ze via je anus naar buiten en geeft heel veel jeuk. Heb je ze nooit eerder gezien of gevoeld?
Ik ben ze niet kwijt geraakt met ontwormers want die heb ik ooit gebruikt via de huisarts, maar uiteindelijk vanzelf via ooit diaree. Nooit meer 1 gezien of gevoeld.
Nee al heel lang niet meer gezien of gevoeld hoor. In het verleden wel toen mijn kids nog wat jonger waren. Dus het was me nu een raadsel althans ik kan mij wel vinden in wat Mike uitlegt.
 

Wellicht is dit ook wel iets.
Dan zou ik voor kwaliteit gaan. Ik heb physalis geprobeerd in begin van mijn olieavontuur, 🙄En in etherische olie zit voor zover bekend geen suramine. Alhoewel het heel apart was dat als ik mijn schoonpa scande met mijn itovi apparaat, er diverse keren de den als gebruiks advies uitkwam. Hij had narcolepsie.
Flesje 15 ml kost 18 euro 😉
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan