Parasietenkuren info

Ja ik ga die kuur wel doen maar alleen als het mij uitkomt. dus inderdaad met slecht weer en voor 3 of 4 dagen boodschappen in huis. Als ontl. vanzelf komt door pillen heb ik geen controle.
 
Ja snap ik idd.. ik heb ooit eerder wormenkuur gedaan en had echt enorme kramp, dacht dat ik dood ging. Dus ben wel erg huiverig maar ga het wel doen
 
Weet je toevallig nog welke kuur je toen had?
Zou zomaar kunnen dat er verschil zit wat betreft bijwerkingen van die pillen.
Bovendien wat toen was hoeft nu niet te zijn.
 
Ik heb vandaag voor het eerst 8 tabletjes Panacur ingenomen! Voel me verder prima, alleen ik merk wel dat het onrustig is in mijn onderrug... wss wilt mijn stuitje kwispelen! 😁

Kevin
is dit het eerste wat je neemt Kevin?
ik heb mijn pillendoos ook ontvangen.
 
Ja snap ik idd.. ik heb ooit eerder wormenkuur gedaan en had echt enorme kramp, dacht dat ik dood ging. Dus ben wel erg huiverig maar ga het wel doen
Vandaag dag 3 mebendazol, ook giga krampen na inname alleen opmerkelijk dat ik vandaag geen ontlasting heb gehad? Terwijl ik normaliter elke dag ontlasting heb, het lijkt er op dat ik er dus obstipatie van krijg ipv diarree🤔
 
zoekende naar eiwitten is er veel belangrijks te vinden.
Het zit zit in groente, vlees, noten. maar spike-eiwitten zijn blijkbaar geknutseld.

Interessant. Ik heb natuurlijk ook hier op het forum de info gelezen over de spike-eiwitten.
Wel denk ik dat we ervoor moeten hoeden om nu over deze weg bang te zijn voor corona. Want we hebben toch gezien dat corona niet zo'n gevaar op leverde met zijn IFR van 0,15%. Ik heb ook een beetje mijn bedenkingen over het feit dat gevaccineerden dan een gevaar via de adem vormen voor de niet gevaccineerden. Worden we dan niet weer bang gemaakt voor elkaar en ontstaat hierdoor niet weer een 2-deling tussen ons mensen?
Dat spike-eiwitten bij ons ontstaan door allerlei omgevingsfactoren, door corona en andere griepverwanten en door het vaccin, dat kan ik wel goed inzien en dat we dit kunnen knacken door eiwitoplossers zoals ontwormingskuren, ja dat is de uitvinding van de eeuw. Dat we hierdoor laaggradige ontstekingen kunnen oplossen, is natuurlijk geweldig.
Maar een grote angst ontwikkelen voor corona is weer een andere weg dan het sprookje waarin we van te voren zijn gaan geloven. Corona is niet levensgevaarlijk. Dus laten we nu niet weer in deze val trappen. Als het werkelijk zo gevaarlijk is dan hier in het artikel wordt beschreven, dan zou dit weer een tegenbeweging gaan veroorzaken tegen de vrijheidsstrijders, want dan zouden hiermee de maatregelen goedgepraat kunnen worden. Want stel je voor dat je deze gevaarlijke spike-eiwitten krijgt van de adem van je gevaccineerde medemens. Nou dan loont zich wel een mondkapje en 1,5 meter. Dus daarom vind ik dit angstverhaal zeer bedenkelijk.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Voor wat ik er allemaal over heb gelezen en als niet wetenschapper ervan begrijp ben ik er wel bang voor, in zekere mate. Het is geen gewoon griep virus. En als er een mogelijkheid is bij een besmetting om die wormenkuur in te zetten vind ik toch wel een prettig idee.
 
Voor wat ik er allemaal over heb gelezen en als niet wetenschapper ervan begrijp ben ik er wel bang voor, in zekere mate. Het is geen gewoon griep virus. En als er een mogelijkheid is bij een besmetting om die wormenkuur in te zetten vind ik toch wel een prettig idee.
Ik denk dat de angst veel erger is dan de kwaal. Ook een gewoon griepvirus kan spike-eiwitten veroorzaken, maar dit houdt niet in dat dit gelijk levensgevaarlijk is. Wel kunnen er op den duur laaggradige ontstekingen ontstaan. Die ook kunnen ontstaan door andere aanvallen op ons lichaam Dus ja, oplossen van spike-eiwitten door ontwormers, een zeer goede zaak. Ik heb ze zelf hiervoor aangeschaft. Maar maak nu niet meteen van het coronavirus weer een speciaal virus waar we angst voor moeten hebben. Dan zijn we met al onze kennis, bewustwording en vrijheidsstrijd, niets opgeschoten.

Dorothé
 
Ik weet het niet, heb deze doorgeslikt samen met nog 3 x Panacur die ik.nog over had. Carpet bombing!

Mike
 
Waarom heb je die niet opgespaard? Als we een nieuw beleid krijgen waar we geen vlees meer mogen eten, ben je er nog blij mee :geek:

Dorothé
 
Ook een gewoon griepvirus kan spike-eiwitten veroorzaken, maar dit houdt niet in dat dit gelijk levensgevaarlijk is.

Er is nooit eerder over spike-eiwitten gesproken. Dus dit is nieuw plus dat ze geknutseld zijn. en een heel ander gevaar vormen en n.a. daarvan andere reacties in het lichaam teweeg brengen. Waarvan men bovendien niet wist hoe het te behandelen. misschien nog niet.
Want er wordt behandeld met bestaande middelen die bijwerkingen hebben. Dus kom je van de regen in de drup.
Mijn zoon had vlak van te voren griep (of corona?) en heeft geen dokter gewaarschuwd. Waarom niet? Omdat hij zowiezo niet snel naar een dokter gaat als hij klachten heeft.
Ik vraag me ook nog steeds af waarom het ziekenhuis vol lag, zijn de mensen tegenwoordig zo bang dat ze bij het minste of geringste het ziekenhuis in moeten?
Inmiddels hoor ik wel zeggen dat mensen thuis behandeld worden. Dus nu wel en toen niet?
Ziekenhuizen willen wel bij het minste of geringste opereren en helaas ben ik daar zelf de dupe van geworden. Gebeurt me geen 2e keer.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.234
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan