Parasietenkuren info

Ja, ik bedoelde te zeggen, dat ik geen 400 mg voor 5 dagen neem, maar 200 mg. voor 5 dagen en dat over een maand weer. Dus niet gelijk bommen gooien maar vaker kanonnen.
Ik denk dat ik het voor de katten ook maar eens ga halen. Want ze slapen vaker bij mij in bed, en je weet maar nooit met parasieten.

Dorothé
 
Gangbare dosering voor mensen is 100 mg per 2 weken of 2 x 100 mg voor 3 dagen, dus dat zou ook kunnen wat jij voorstelt.

Mike
 
vandaag ben ik begonnen met panacur. ik ben rustig begonnen met twee tabletten van 500 mg. ik wil namelijk eerst kijken hoe mijn lichaam hierop gaat reageren.
reageer ik er goed op, dan ga ik vanaf morgen ophogen. het is namelijk behoorlijk lang geleden dat ik een chemisch middel heb genomen. hopelijk valt het mee.
Hee Frank, leuk dat jij er ook nog steeds bij bent!

Mike
 
hey mike, ik volg het nog forum nog steeds hoor, en dotcom radio luister ik ook elke week met veel intresse. ik wil je bij deze bedanken voor je inzet. ik wil je daarom deze week een donatie naar je overmaken. kan je zeggen waar ik het naartoe kan sturen.

gr. frank/zizou
 
Voor hooikoorts en andere huis, -tuin- en keukenallergieën kan de Medinose klachtenremmend werken.
Ik zeg dit uit eigen ervaring. Voor meer info:
Bij deed dit apparaat niks. Ligt ergens op zolder al jaren, zonde van mijn geld.
 
Ik ben na 3dagen 200mg mebendazol toch maar gestopt. Vandaag bijna geen ontlasting, ja een konijnen keutel in de pot. Ik neem even pauze tot mijn stoelgang weer normaal is en dan start ik met panacur.
Toch raar dat ik obstipatie krijg van mebendazol? Zijn er meer hier met die ervaring?
 
Ik ben na 3dagen 200mg mebendazol toch maar gestopt. Vandaag bijna geen ontlasting, ja een konijnen keutel in de pot. Ik neem even pauze tot mijn stoelgang weer normaal is en dan start ik met panacur.
Toch raar dat ik obstipatie krijg van mebendazol? Zijn er meer hier met die ervaring?
Ja, bij mij min of meer hetzelfde!
Minder ontlasting maar mijn behoorlijk spastische darmen lijken de laatste 3 dagen wel rustiger dan anders! Maar even afwachten dus want ik heb zelden een consistente stoelgang. Misschien neemt mijn lichaam nu meer voedingsstoffen op waardoor ik minder uit te scheiden heb; of praat ik nu poep? :unsure:

Verder helemaal geen onprettige bijwerkingen wat op zich een klein wondertje is aangezien mijn darmen snel reageren op voeding en andere prikkels. Wellicht zomaar een middel gevonden tegen PDS?

gr., Kees
 
Welke combi? Ben benieuwd of dat hier werkt voor degene met ernstige hooikoorts in ons gezin.
 
Die Mansonil is krachtig spul! Vanaf het moment dat ik wakker was de hele ochtend nu al diarree. Gisteren de hele dag nadat ik het ingenomen echter geen enkele bijwerking, dus ook dat is veilig spul. Ik geef mijn darmen nu minimaal een dagje rust voordat ik verder ga met de volgende kuur.

Mike
 
Ik plaats het maar hier het eBoek van Hulda Clark

Bedenk echter dat de echte uitdaging niet is om onze indringers te doden, maar om onze gezondheid en immuniteit te herwinnen.

Meer dan alleen parasieten maken ons ziek! Vervuiling ook. Selectieve elektrocutie maakt mensen zelden helemaal gezond. Zieke mensen hebben altijd een omgevingsfactor die ook gecorrigeerd moet worden.

Elke positief gecompenseerde frequentie doodt alle bacteriën, virussen en parasieten tegelijk

gegeven voldoende spanning (5 tot 10 volt), duur (zeven minuten) en frequentie (alles van 10 Hz tot 500.000 Hz).

Het genereren van positieve offset-frequenties is de beste manier om alle ziekteverwekkers snel te doden. Maar er zijn meer dan één behandeling voor nodig.


Er zijn drie behandelingen nodig om alles te doden. Waarom? Het eerste zappen doodt virussen, bacteriën en parasieten. Maar een paar minuten later komen bacteriën en virussen (verschillende) vaak terug. Ik concludeer dat ze de parasieten hadden geïnfecteerd en dat ze door het doden van de parasieten waren vrijgelaten. De tweede zapping doodt de vrijgekomen virussen en bacteriën, maar al snel duiken er weer een paar virussen op. Ze moeten enkele van de laatste bacteriën hebben geïnfecteerd. Na een derde keer zappen vind ik zelfs geen uren later virussen, bacteriën of parasieten.

Waarom stierf het virus in de parasiet niet bij de eerste keer zappen? Het kan zijn omdat elektriciteit langs de buitenkant van dingen reist.

Zappen doodt geen afgeschermde organismen zoals die zich in het midden van uw maag of darmen kunnen bevinden. De elektriciteit gaat langs de maag- of darmwand, niet door de inhoud ervan.

Het hele boek heb ik nog niet nagelezen zoals ruim 10 jaar geleden, deel wat je tegenkomt

 
We zijn echter niet noodzakelijk parasieten aan het opruimen maar spike-ewitten. Mogelijk is iets krachtigers nodig, een nucleaire optie. Daarom kies ik voor chemisch boven natuurlijk in dit geval.

Mike
 
We zijn echter niet noodzakelijk parasieten aan het opruimen maar spike-ewitten. Mogelijk is iets krachtigers nodig, een nucleaire optie. Daarom kies ik voor chemisch boven natuurlijk in dit geval.

Mike
Ik ben het met je eens. Een vuurwapen bestrijdt je ook niet met vuisten of een honkbalknuppel.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.500
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan