Parasietenkuren info

Ik vraag me af wat het lichaam reinigen van spike-eiwitten en parasieten doet met deze aandoeningen:

- Macula degeneratie
- Artrose
- Oedeem (vocht) in handen, benen en voeten

Kan daar mogelijk verbetering in komen?
Ik denk dat we nu iets in handen hebben dat ALLE moderne ziektes en aandoeningen kan genezen.

Mike
 
Zolang [ZE] nog aan de macht zijn en jaarlijks s-eiwitten via de lucht verspreiden idd jaarlijks onderhoud.

Mike
 
Ik heb zelf Panacur 500, Endogard Plus XL, en Livsane Mebendazol besteld.

Ik zie dat sommige mensen ook Mansonil All Worm Dog hebben besteld. Waarom eigenlijk? Die is qua werkzame bestandsdelen hetzelfde als Endogard Plus XL, maar dan veel duurder in verhouding.

Kevin
dat bedoelde ik dus met apart draadje maken, ik ben de weg kwijt hahahhaa, kwam zoveel info op meerdere draadjes dat ik totaal van de leg raakte 🤣
 
Ik heb de panacur 500 net binnen gekregen! Ik ga morgen begin met de 3-daagse kuur van 8 tabletten per dag.

Moet je die tabletten 's ochtends op nuchtere maag innemen?
 
Ik heb de panacur 500 net binnen gekregen! Ik ga morgen begin met de 3-daagse kuur van 8 tabletten per dag.

Moet je die tabletten 's ochtends op nuchtere maag innemen?

Op een nuchtere maag schijnt het beter te werken, maar ik weet niet of het veel uitmaakt.
Gisteravond heb ik een half uur voor het eten 7 tabletten genomen.
Wel goed mengen met harde of zachte brokken :D
 
Ik heb een drie-daagse kuur Fenbendazol gedaan, daarna een dosis (4 tabletten) No Worm Pro Milbemycine oxime, Praziquantel. Vandaag nog niets, ik neem straks nog een dosis Praziquantel. De komende periode hou ik het even op Fenbendazol (daar heb ik een flinke voorraad van).

Naast dat ik nu mijn territorium plassend afbaken, heb ik lichte verkoudheidsverschijnselen, waarschijnlijk ontgifting. Ik heb hier eigenlijk nooit last van, dus het is een bijwerking.

Joost
 
Op een nuchtere maag schijnt het beter te werken, maar ik weet niet of het veel uitmaakt.
Gisteravond heb ik een half uur voor het eten 7 tabletten genomen.
Wel goed mengen met harde of zachte brokken :D
Tja op de verpakking staat dat het verkruimeld kan worden over het voer heen, of gewoon meteen in de bek... Ik doe het dan maar meteen in mijn BEK met een glas water😁
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.234
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan