Parasietenkuren info

Ik heb even drie dagen pauze genomen en gisteren weer verder gegaan met de Mebandazol. Ik heb hoofdpijn en last van mijn longen. Twijfel nog hoe lang ik doorga. Heb inmiddels ook fenbendazol binnen.
 
Geen idee of hier mensen uit Scandinavië meelezen. In Zweden moet je blijkbaar alles via de apotheek halen. Helaas zijn de meeste zaken die in Nederland bij de drogist of supermarkt verkrijgbaar zijn hier alleen op recept :cry:. Kan uiteraard over de grens proberen te bestellen, maar hoop hier nog meer lokaal te vinden (misschien via de biologische boeren met koeien en schapen).

Deze kon ik wel bestellen (Fenbendazol 🐶). Gelukkig zonder "vleessmaak". Wel maximaal 5 stuks. Vandaag heb ik de 100 tabletten ontvangen.

axilur-vet.-tablett-for-hund
 
dat bedoelde ik dus met apart draadje maken, ik ben de weg kwijt hahahhaa, kwam zoveel info op meerdere draadjes dat ik totaal van de leg raakte 🤣
Ik zie dat er inmiddels een nieuw draadje is aangemaakt.

Ook ben ik erachter hoe we posts gemakkelijk naar een ander draadje kunnen verplaatsen. Zal ik dat doen? Dan verplaats ik alle 'ontwormings' posts naar draad 'Parasietenkuren info'
 
Ik zie dat er inmiddels een nieuw draadje is aangemaakt.

Ook ben ik erachter hoe we posts gemakkelijk naar een ander draadje kunnen verplaatsen. Zal ik dat doen? Dan verplaats ik alle 'ontwormings' posts naar draad 'Parasietenkuren info'
Mike akkoord?
 
Ik ben nu 2 dagen aan de mebendazol 200mg per dag. Beiden dagen kortdurende kramp in mijn onderbuik linkerkant, verder nergens last van.
Ik geef mijn jongens 100mg per dag. Die hebben nergens last van.

Hierna ga ik beginnen met panacur💪
 
Gisteren mijn 3 daagse kuurtje Panacur afgerond. Geen bijwerkingen gehad, behalve gisteravond en vannacht veel gasvorming. Wat er bij mij 's ochtends aan de onderkant is uitgekomen? Geen wormen maar wel veel, hoe zal ik het netjes zeggen, stinkende bagger. Deze ochtend nog wat 'napruttel'. Vandaag ga ik demomstreren in Brussel, dus even pauze met de ontwormers, maar morgen of overmorgen begin ik met een nieuw middel, welke weet ik nog niet.

Mike
 
Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Dus ik ga 3 dagen thuis blijven. Maakt niet uit. Ik wacht wel tot het regent. (zie poliepen).
 
Ik heb vandaag voor het eerst 8 tabletjes Panacur ingenomen! Voel me verder prima, alleen ik merk wel dat het onrustig is in mijn onderrug... wss wilt mijn stuitje kwispelen! 😁

Kevin
 
Wat bedoel je met poliepen?


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.241
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan