Parasietenkuren info

Hulde aan jullie die alles zo bestellen en slikken! Ik ben benieuwd, zeker naar hoe jullie het in je energie level merken.
Kunnen we hier een klein overzicht van maken?
Mike wat heb jij besteld en tot nu toe gebruikt?
En Johnny? Jij?
Dorothe?
 
Ik heb het nog niet binnen. Maar als ik begin, denk ik dat ik dat doe wat Mike aangeraden heeft, 5 dagen 2 tabletten.

Dorothé
 
Hier een stille lezeres die even wil melden dat ik net ook panacur 500mg besteld heeft. Voor mijn partner en mijzelf. Verder hier gebruik van cbd oil en colloïdaal zilver. Ga dat combineren denk ik. Of iemand moet daar andere ideeën over hebben. Dan hoor ik dat graag. 🙏🏼
 
Ik heb besloten dat ik na mijn anti-parasietenkuurtjes afsluit met een Norit-kuur voor ontgifting. Ook zo'n gangbaar medicijn dat spotgoedkoop en zeer effectief is.

Mike
 
Ik heb besloten dat ik na mijn anti-parasietenkuurtjes afsluit met een Norit-kuur voor ontgifting. Ook zo'n gangbaar medicijn dat spotgoedkoop en zeer effectief is.

Mike, ik zag dat je de had gezegd dat je de dosering moest aanpassen van de mebendazol? Waarom is dat? Op de verpakking staat 3 dagen lang smorgens en savonds 1 pil. Dus in totaal 6 in 3 dagen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.236
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan