Parasietenkuren info

Zijn dit foto,s die je zelf hebt gemaakt?
en als dit wormen zijn, zijn die dan door zo vaak klisma,s te doen niet ook eens een keertje weg?
Vertel eens wat meer over jouw klysma,s, denk je dat de lever gereinigd was en waarom ben je gestopt?.
Ik moet al jaren darmspoelingen doen zodoende ben ik geinteresseerd. Maar een klysma is met hoeveel water/koffie?

Deze foto's komen van internet, maar het lijkt er precies op. Omdat er na een jaar nog net zoveel uit kwam als in het begin ging ik twijfelen aan het nut ervan. Als het wormen zijn zijn ze een keer weg. Het kan ook slijm en oude rommel zijn dat vastzit aan de binnenkant van de darm. En ik vond het veel gedoe worden om steeds het water een kwartier binnen te houden. Ik gebruikte zo'n vier eetlepels koffie per liter water voor twee dagen.
 
Gisteren begonnen aan mijn kuur febendazol, een dosis voor 90 kg. Ik weeg ong. 80 kg. Daarna doe ik een kuurtje mebendazol 100 mg. Ik merk helemaal niets, dus Dorothe, ik leef nog :) So far so good. Ik hou jullie op de hoogte.

joost
 
Gisteren begonnen aan mijn kuur febendazol, een dosis voor 90 kg. Ik weeg ong. 80 kg. Daarna doe ik een kuurtje mebendazol 100 mg. Ik merk helemaal niets, dus Dorothe, ik leef nog :) So far so good. Ik hou jullie op de hoogte.

joost

Hoe ga je ons op de hoogte houden als je het niet overleeft? ;)

Welke ontgiftingsreacties zijn te verwachten?
 
Ik verwacht helemaal niets wat betreft bijwerkingen of ontgiftingsreacties. Als je iets doet, moet je het goed doen.

Joost
 
Ik leef ook nog na mijn eerste ronde Ivermectine. Nergens last van, voel me juist erg goed 😇
 
Dat zijn geen levende wormen maar aangekoekte troep, naar alle waarschijnlijkheid plastic vetten (margarine/halvarine, bak- en frituurolie (maisolie, zonnebloemolie).

Mike
Vreemd verhaal met die "Ropeworms" inderdaad.

Het komt op mij allemaal een beetje "pseudo" over in elk geval.
 
Gisteren begonnen aan mijn kuur febendazol, een dosis voor 90 kg. Ik weeg ong. 80 kg. Daarna doe ik een kuurtje mebendazol 100 mg. Ik merk helemaal niets, dus Dorothe, ik leef nog :) So far so good. Ik hou jullie op de hoogte.

joost
Goed dat het zo prima verloopt.
Ik heb net 3 pakjes Mebendazol besteld bij de BENUshop. Het is bijna nergens meer te verkrijgen.

Vanwege mijn rosecae had ik wel het liefste ivectermine gehad omdat dit daarop schijnt te werken, maar ik hoop dat dit middel dit probleem ook meeneemt. Maar dat is natuurlijk niet het hoofddoel.

Dorothé
 
Goed dat het zo prima verloopt.
Ik heb net 3 pakjes Mebendazol besteld bij de BENUshop. Het is bijna nergens meer te verkrijgen.

Vanwege mijn rosecae had ik wel het liefste ivectermine gehad omdat dit daarop schijnt te werken, maar ik hoop dat dit middel dit probleem ook meeneemt. Maar dat is natuurlijk niet het hoofddoel.

Dorothé
Hoi.

Ik zit er ook over te denken om dit te bestellen. Waar dient het precies voor. En is dit te vergelijken met invermectine? En wanneer slik je dit?

Zie dat je wel minimaal 3 doosjes moet bestellen😉

Ragnar
 
Ragnar, binnenkort gaan we overal lezen dat ALLE 'ontwormers' (lees: eiwitoplossers) GENEESMIDDELEN zijn waarmee we al die schadelijke spike-eiwitten kunnen oplossen die tal van ziektes, klachten en kwalen veroorzaken en MILJOENEN onnodige mensenlevens hebben gekost.

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan