Parasietenkuren info

Ragnar, binnenkort gaan we overal lezen dat ALLE 'ontwormers' (lees: eiwitoplossers) GENEESMIDDELEN zijn waarmee we al die schadelijke spike-eiwitten kunnen oplossen die tal van ziektes, klachten en kwalen veroorzaken en MILJOENEN onnodige mensenlevens hebben gekost.

Mike
Gewoon bestellen dus dit middel😁👍🏻
 
Hier bij de plaatselijke apotheek alle ontworming middelen uitverkocht en niet meer te bestellen🤔 toeval??

Etos/Kruidvat/DA...nergens meer te bestellen!?
 
Ja, dat had ik ook al gemerkt. Ik wilde het eerst bij de AH gaan halen, maar omdat ik daar misschien pas over een paar dagen weer eens kom, heb ik het middel maar besteld waar dat mogelijk was. En dit was de BENUshop. Heel vreemd dat het nergens meer te verkrijgen is. Het zal toch niet zo zijn dat de mensen dit al weten. Wij zijn hier op het forum meestal voorlopers. Wat heet wij, ere die ere toekomt en dat is Mike.
Dus het is heel raar.

Dorothé
 
Hoi.

Ik zit er ook over te denken om dit te bestellen. Waar dient het precies voor. En is dit te vergelijken met invermectine? En wanneer slik je dit?

Zie dat je wel minimaal 3 doosjes moet bestellen😉

Ragnar
Ivermectine werkt net als praziquentel op een andere manier tegen het S-eiwit/parasiet. Ivermectine en praziquantel, verlammen de wormen zodat ze met je ontlasting mee naar buiten komen.

Mebendazol, tiabendazol en albendazol hongeren de wormen uit zodat ze doodgaan en dat zijn dat de kuurtjes.

Check
 
Waarom bestellen jullie niet Ivermectine maar gaan jullie voor de wormkuren voor honden?
Omdat er haast niet aan de komen is!
Ik hoorde zelf begin maart of zo Rob Elens ergens in een podcast zeggen dat hij besteld had in China en dat bracht mij natuurlijk op een idee. Dus heb ik ook in China besteld. Dik 2 maanden op moeten wachten omdat het erg lang bij de Nederlandse douane bleef liggen. Had het al haast opgegeven maar tot mijn grote verbazing kwam het spul er toch door!
Momenteel is het ook in China niet meer te bestellen. Duidelijk dus wel dat dit een belangrijk goedje is en dat de elite niet wil dat we zelf gaan dokteren.
 
Bij Vredesapotheek moet ik een credit cardnummer en een cvv2 nr invullen, hoe vind ik die op mijn bankpas?
Die staan denk ik niet op je bankpas.

Op creditcards van Visa en MasterCard staat dit nummer achterop de kaart in het gedeelte voor de handtekening. Het nummer is altijd driecijferig maar wordt soms voorafgegaan door het kaartnummer of de laatste vier cijfers van het kaartnummer.

 
Hier nog een leverancier van

MEBENDAZOL 100MG​

die nog wel voorraad heeft.

 
Ze zullen zich wel afvragen waar die enorme vraag ineens vandaan kont.😄

Morgen komt mijn eerste pakketje binnen. Ik ga dan gelijk beginnen met Diacur (Panacur)!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.190
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan