Parasietenkuren info

Kan ook prima. Ik zit vandaag op dag 3. Ik heb hoofdpijn gehad, ben vermoeider dan anders en merk verandering op in mijn smaak. En minder jeuk/irritatie bij ontlasting. De werkzame stof is mebendazol. Ik heb dat knutselvirus vorig jaar al gehad en mijn gezondheid laat te wensen over dus beter zo snel mogelijk een kuur leek me. Paardenmiddelen wil ik me ook nog wel aan wagen..
Deze kuur heb ik ook gedaan; 6 tabletten in 3 dagen. De dosering is hoog; 100 mg. mebendazol per tablet. De prijs is laag; E2,50 per doosje van 6 tabletten bij het Kruidvat. Ik heb er geen last van gehad en merkte dat ik minder vocht vast hield. Dit zijn idd de wormenkuurtjes die al jaren te koop zijn.
 
Mike, are you taking the Equimax and if so, where did you buy them?
Just looked here in France, since the beginning of the year not available anymore. Funny huh!
Thanks for all of this. We are going for it. Everybody here in our village is jabbed.
Francis
 
equimax tabletten blijken alleen op recept van de dierenarts verkrijgbaar .....:mad: ik heb diverse sites geraadpleegd.
 
Ik wil graag even reageren op het ontwormingsmiddel, bijna 1 jaar geleden is mijn man van de ene op de andere dag gediagnosticeerd met een dodelijke hersentumor. We hebben toen Mike geraadpleegd en overgegaan op Kangenwater en alle natuurlijke vitamines en gestopt met suikers en toevoegingen. Hoge dosering THC ook erbij( wat een gezellige boel hier gaf thuis ;-)Helaas heeft hij ook de chemo en de bestraling die alleen levensverlengend zou zijn gehad. 25% overleeft deze tumor na 15 maanden en wij zitten nu bijna op 12 maanden. Een aantal maanden geleden is mijn man de panacure gaan slikken in combinatie met zink, vit en selenium. Tot nu toe is de tumor stabiel en moet hij 31 mei opnieuw voor een scan. We weten niet wat wat precies gedaan heeft en door de stress van de diagnose en de molen waar je in komt toch de chemo en bestraling gedaan maar we weten ook dat dit niet de oplossing is en achteraf misschien beter niet kunnen doen. Wat we wel weten is dat de panacure geen schadelijke gevolgen heeft want de bloedwaardes worden regelmatig gecontroleerd van mijn man en die zijn goed. Ik ga het zelf ook komende week uitproberen na de uitzending gisteren op dotcom radio. Het liefst zouden we ook de HCQ erbij gebruiken maar daar is echt niet aan te komen.
Het lijkt erop dat het proberen waard is!
 
Ik wil graag even reageren op het ontwormingsmiddel, bijna 1 jaar geleden is mijn man van de ene op de andere dag gediagnosticeerd met een dodelijke hersentumor. We hebben toen Mike geraadpleegd en overgegaan op Kangenwater en alle natuurlijke vitamines en gestopt met suikers en toevoegingen. Hoge dosering THC ook erbij( wat een gezellige boel hier gaf thuis ;-)Helaas heeft hij ook de chemo en de bestraling die alleen levensverlengend zou zijn gehad. 25% overleeft deze tumor na 15 maanden en wij zitten nu bijna op 12 maanden. Een aantal maanden geleden is mijn man de panacure gaan slikken in combinatie met zink, vit en selenium. Tot nu toe is de tumor stabiel en moet hij 31 mei opnieuw voor een scan. We weten niet wat wat precies gedaan heeft en door de stress van de diagnose en de molen waar je in komt toch de chemo en bestraling gedaan maar we weten ook dat dit niet de oplossing is en achteraf misschien beter niet kunnen doen. Wat we wel weten is dat de panacure geen schadelijke gevolgen heeft want de bloedwaardes worden regelmatig gecontroleerd van mijn man en die zijn goed. Ik ga het zelf ook komende week uitproberen na de uitzending gisteren op dotcom radio. Het liefst zouden we ook de HCQ erbij gebruiken maar daar is echt niet aan te komen.
Het lijkt erop dat het proberen waard is!
 
Bijna overheen gelezen, wat een verhaal Loeki! Wat ik me afvraag is waarom jullie besloten hebben om panacur te gaan gebruiken?.
 
Even een dwarsstraat, nu we toch met parasieten bestrijden bezig zijn, zat net te kijken in de apotheekkast hier en voor vlooien,luizen, teken gebruiken we voor de honden seresta banden, bevat imidaclaropide en flumethrine. Nu heeft imidaclaropide een slechte naam m.b.t. bijen, maar wat ik dan weer bijzonder vind isdat het wel in middelen zit dat gegeven mag worden aan honden die het MDR1 gen hebben en dat bijen er zo slecht tegen schijnen te kunnen. is wel iets om over na te denken
 
Mike, are you taking the Equimax and if so, where did you buy them?
Just looked here in France, since the beginning of the year not available anymore. Funny huh!
Thanks for all of this. We are going for it. Everybody here in our village is jabbed.
Francis
Apparently Equimax is not an option because you need a recipe. No probs, just focus on large dogs instead. Here's the full list I have compiled so far:

https://petsplace.nl/no-worm-diacur-500-hond-en-kat-anti-wormenmiddel-8713184189066-pps.html

https://petsplace.nl/no-worm-pro-hond-s-anti-wormenmiddel-m-8713112003853-pps.html (kies large)

https://www.medpets.nl/mansonil-all-worm-dog/

https://www.newpharma.nl/virbac/648...en-groot-en-zeer-groot-hond-12-tabletten.html

Mike
 
Ja hoor.

Mike
Dan zou zo een kuur van amper 2 euro dus al in orde zijn. Het is dan wel geen ivectermine, maar wel ontwormingsmiddel voor mensen. Er zitten ook wat niet zo goede stoffen in:
De andere stoffen in dit middel zijn lactosemonohydraat (zie onder rubriek 2 “Albert Heijn Wormkuurtabletten Mebendazol 100 mg bevat lactose”), aardappelzetmeel, natriumzetmeelglycolaat, saccharoïde-natrium, polyvidon (E1202), talk, colloïdaal watervrij siliciumdioxide (E551), magnesiumstearaat (E470b), sinaasappelsmaakstof, zonnegeel FCF Aluminiumlak (E 110) (zie onder rubriek 2 “Albert Heijn Wormkuurtabletten Mebendazol 100 mg bevat de kleurstof zonnegeel FCF Aluminiumlak (E110)”). Hoe ziet Albert Heijn Wormkuurtab.
Iets om zorgen over te maken is misschien kleurstof zonnegeel FCF Aluminiumlak (E110)”

Dorothé
 
Who cares? Nuke 'em!

Mike
Ik heb nog een vraag. Ik begrijp dat het hier gaat om een kuur die je dus preventief gaat doen. Nou werk ik in de zorg en kom bijna dagelijks in contact met gevaccineerde cliënten.
Zou ik zo’n middel dan voor langere tijd moeten gebruiken of gewoon vaker een kuur doen?

Wendy
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.249
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan