Oxy powder

eeli

New member
hee goedemiddag, ook ik ben hier belandt, blij dat dit forum wel open is :D André is ivm privacy maar Albert geworden

ik ga hier dus ook maar gewoon door met mijn laatste topic

de oxy powder werkt idd als een speer en ruimde vanmorgen in 3 x alles flink op. ik blijf het eerst maar even gebruiken.

 
Albert,

Goed dat je iets gevonden hebt wat werkt! Als Oxy het niet meer zou doen, dan weet ik het echt niet meer! :mrgreen:

Mike

 
Albert,

Je had het bericht wel onder de goede topic geplaatst. Ik heb je andere OxyPowder topic en bericht verwijderd, want je zegt daarin exact hetzelfde als hier. Alle begin is moeilijk! :D

Mike

 
Hehe, eindelijk Albert! Dit maakt me nieuwsgierig, en hoopvol.

 
Hallo Corneliahz...eindelijk gevonden :wink:

ja die oxy powder werkt goed...ik heb nog maar een dag ervaring maar het biedt wel perspectief...Rapunzel is de kenner !

 
Ik heb de hele pot er in één keer doorheen gedraaid. Hoeveel capsules zitten er ook alweer in? 120? Ik denk dat ik er zo'n 100 dagen mee bezig ben geweest.

 
hebben jullie deze van mastercare? Hier staat ook een protocol op om de darmen op een heftige manier te reinigen.. ervaring mee?

 
Hoi Dirtsa

ja... het spontaan naar het toilet gaan is er na Gaps ook niet beter op geworden....er moet nog heel wat worden opgeruimd

ik ga door met de vers geperste sappen, L&G flush ( zag hier trouwens een variant die ik eens wil proberen) HD spoelingen, citroensap, leverondersteuning enz enz maar ik wil ook opruimen en heb nu even hulp van oxy powder

 
Ikke, ik heb de mijne inderdaad van Mastercare. Ik heb geen ervaring met dat heftige protocol. Da's niks voor mij!

 
Dirtsa,

ja ik hoop tijdelijk...ik weet niet wat er in zit...ik kijk morgen even

het zorgt er voor dat je makkelijk naar het toilet gaat :|

 
Oxypowder is naar mijn mening heel goed voor het reinigen van de darmen. Wanneer je het tijdens een sapvast kuur gebruikt, blijf je 3 tot 5 keer onslasting (rommel) houden, zonder dat er ook maar iets aan vaste vezel binnenkomt. Het is wel veel duurder dan magnsiumsulfaat, maar heeft ook een heel andere werking door zuurstof in de darmen te brengen, het ondersteunt dus ook voor het meerendeel de goede darmbacteriën. Magnesiumsulfaat echter vind ik zeer agressief werken en het spoelt volgens mij je hele darmflora weg, dus de goede en de slechte bacteriën. Ik zou het enkel gebruiken voor een leverflush.

 
Dus het is niet zo dat je het levenslang moet blijven gebruiken??

Na een kuur kun je dan weer gewoon "zelf" naar het toilet.

@ Mike..bereik je dit ook niet met een waterstofperoxide kuur??

Dia

 
Oh nee hoor! Na een kuur kun je helemaal zelf niet naar het toilet! Was het maar waar....Het hangt er denk ik maar vanaf hoe het met je darmen gesteld is. Ben je een echte GAPSer dan lukt het daarna nog niet.

 
oh..dank je Rapunzel...dan begin ik er maar niet aan...

Het leek me wel iets om als kuurtje te doen...ik wil het niet blijven gebruiken.

Dia.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.688
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan