Oxy powder

Heel eerlijk Liesje? Als je niets veranderd aan de basis van je problemen, moet het dan op 77 jarige leeftijd nog uitmaken wat je slikt? Ik ben namelijk wel van mening dat er mensen zijn die op deze leeftijd gezondheidswinst kunnen behalen. Maar dan moet ik wel compleet en radicaal om gaan. En als je dat niet doet, waarom dan niet verder sukkelen zoals je al jaren doet? Bekend, vertrouwd en geeft de minste onrust (stress).

Ondertussen geef jij met je fruit advies een overdosis suiker :D En is het maar de vraag of het lijf er uberhaupt op reageerd. Dus voordat je het weet heeft ze er een probleem bij. Wees daarom voorzichtig in het adviseren, zeker op afstand.

 
Waren dingen maar zo gemakkelijk. Ik heb gisteren eerst gegoogeld op pijn en kwam terecht bij het verhaal van Klavertje4. Chronische zenuwpijn. Ze had alles al geprobeerd maar niets hielp. Ik ben benieuwd hoe het nu met haar gaat.

Mijn zus woont in Purmerend en overal heeft ze altijd bezwaren tegen.

Ze loopt met een rollator alleen maar kleine stukjes. Dus ik zei waarom neem je niet een elektrische, ik ken iemand die sjeest door heel amstelveen en ze heeft MS.

Maar dan zijn er allemaal redenen waarom ze het niet doet en waarom het niet kan en het is duur en er liggen allemaal keitjes en daar kan je niet op rijden en de gemeente doet er niets aan. Dat geloof ik allemaal wel maar het is niet direct een type die het heft in eigen handen neemt. Dus wat kan ik adviseren? Daar loop ik dus over te piekeren.

Hoe onschuldig is dan bv oxypowder of iets anders tegenover macrocol?

En moet je tegen de pijn dan zo,n zwaar middel nemen als oxycodon of kan het met iets minder heftigs?

Ze had in ieder geval al een aambei bij haar anus.

Of schrijft de huisarts zomaar iets voor zonder de eigenlijke achtergrond te weten van de pijn.

Wat is wijsheid?

 
Waarom je energie niet in jezelf steken? Waarom haar dingen adviseren als iemand toch niet wil luisteren? Waarom een pleister geven, terwijl ze een open wond heeft van 30 cm. Het zet geen zoden aan de dijk.

Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, genoeg verhalen hier op het forum. Maar 1 pleister voor meerdere open wonden, het werkt gewoonweg niet. Je schoonzus gaat lekker door met klagen, nog een ding erbij, want wat jij zegt helpt ook al niet en jij maar doorgaan met het proberen te zorgen voor haar. Steek die tijd, liefde en aandacht in een extra speelrondje met je kleinkinderen in het park. Daar heb je in ieder geval plezier van en de kleinkinderen ook!

 
Ja, ze belde gisteren, (het is mijn zus) zoveel kontakt hebben we niet. Maar even een dagje meedenken kan geen kwaad. Verder moet ik het loslaten.

 
Hallo Allemaal,

Ik heb gisteravond 3 oxy powder capsules genomen en ik heb vanmorgen 4 x waterdiaree gehad, moest rennen naar de wc.

Kan het te maken hebben met mijn lage gewicht (ik weeg door het dieet nog maar 49 kilo, ook omdat ik geen melkproducten kan verdragen denk ik). Moet ik doorgaan met 3 capsules of maar verder met 2 capsules?

 
hoi Mayk, je moet er gewoon zoveel nemen dat het nog een beetje leuk is voor je zou ik zeggen.

Ik heb geen ervaring met oxypowder, maar wil het ook wel eens proberen!

 
Hoi Lievergezond,

Dan ga ik vanavond maar 2 capsules nemen. Ik heb mijn oxypowder besteld bij The Feelgood company. De bestelling kwam meteen de volgende dag!

 
Op de een of andere manier lijk ik een soort immuun te zijn geworden voor oxy powder (ook voor bitterzout trouwens!). Mijn tolerantie wordt echt hoger - maar dat betekent dus ook dat er zonder 6 capsules oxy tegenwoordig niets meer gebeurt. Als ik bitterzout inneem (doe ik niet, maar bij mijn laatste reinigingen), moest ik ook een dosis extra + ben ik 4 uur eerder begonnen. Het effect was er niet naar.

Oxy vond ik altijd heel fijn, maar op dit moment doet het niet veel meer, geloof ik.

 
Hoi Pinklady,

Wat vervelend voor je...Kan je niet naar de wc? Doe je klisma's? (ik nog niet). Hoe lang heb je de oxy powder gebruikt? Kwam de plaque er eerst wel bij je uit? Reinigingen moet ik ook nog mee beginnen.

 
Mike, ik zie dat ik ook puntjes heb gebruikt; het betekent eigenlijk als je bijvoorbeeld zegt: "morgen moet ik naar de tandarts..." "oh jee" Dus bij Pinklady ook "oh jee".Of "oh oh, als dat maar goed afloopt".

Ik vond jullie wel erg lelijk doen tegen Engelen. Jullie hebben haar weggejaagd. En waarom? Als ze echt een eetstoornis heeft, dan is dat een zeer ernstige aandoening. Mensen met anorexia zijn toch ook altijd in ontkenning?

 
Nog even over Engelen en haar "anorexia". Vitamine B1 (is thiamine) gebrek; symptoom: anorexie; gebrek aan eetlust.

Dit hadden jullie ook aan haar kunnen vertellen.

 
hallo Mayk, over Engelen: deze persoon is hier binnengekomen met op een bestaand topic te praten over het ontlastingspatroon (aparte introductie: hoe realistisch is die? en mocht die wel realistisch zijn: dan nog blijft het een rare manier van jezelf presenteren) en na verzoek heeft deze persoon geweigerd een eigen voorsteltopic te maken.

Je vraagt een bepaald soort voorkomendheid van Mike en andere forumgenoten waaronder ook jezelf, maar waarom zou je die niet ook kunnen verwachten van mensen die hier net nieuw zijn?

En omdat jij ook lyme hebt en ik ook: wat Tanja zegt (wat mij betreft een scherpe waarneming van haar): hoe geloofwaardig is het dat iemand die last heeft van deze ziekte, deze "onder controle" zegt te hebben, ook nog gezien de rest van de klachten die deze persoon heeft?

Ik kan het mis hebben: toch is de kans volgens mij daar dat het ook hier opnieuw over een trol ging Mayk.

Als je voor zwijnen staat die hier letterlijk en figuurlijk shit komen brengen, dan is het misschien toch beter om je parels voor je te houden.

 
Heel simpel, je hebt puntjes gebruiken met een reden of als afwijking. Er is zelfs iemand geweest die blijkbaar eerst veelvuldig met puntjes schreef en nu niet meer. Het zijn processen. Daarnaast verwachten we bepaalde dingen van mensen, staat het je niet aan, dan kan je gaan. Het is geen forum om zieltjes te winnen. Het is een forum dat je uitdaagt je eigen weg te vinden. En ja, er worden bepaalde dingen van je verwacht. Ik zie niet in waarom je dat niet duidelijk mag maken.

Als je op weg bent naar gezondheid, dan laat je je niet weg jagen. Het gaat niet eens om dat je braaf doet wat er van je gevraagd wordt, maar een voorsteltopic maken ipv de boel vervuilen is echt wel minimaal. Enne, heel normaal op heel veel forums! Wat het hier bijzonder maakt is dat je vervolgens niet overladen wordt met "Fijn dat je er bent", "Welkom, veel lees-en schrijfplezier" en meer van dat soort ongein. Maar mensen nemen daadwerkelijk de moeite om zich in je te verdiepen en met je mee te denken. En als je daar hier niet voor komt, dan moet je een stille meelezer blijven. Laten we wel zijn, er zijn sowieso maar weinig mensen die actief meedenken hier. Ruim 7000 unieke bezoekers per dag en een handjevol mensen dat iedere dag weer opnieuw nieuwe en "oude" leden op weg helpen en meedenken.

Laat mij dan maar een grote bek hebben als ik denk dat je een trol bent of dat bepaalde zaken me echt niet aanstaan. Het zijn de mensen zoals jij Mayk en ik die het forum levend houden. Jij met je poging tot zoete broodjes, ik met de botte bijl. En zo is er voor ieder iets wils!

 
Ik Donya dezelfde persoon als Jikke? Hier Jikke's voorsteltopic:

https://www.fatsforum.nl/topic/voorstellen-jikke

Jikke geeft in ieder geval toe een anorexia-verleden te hebben en...schrijft met puntjes. Alexandra wees Jikke hier twee weken geleden op en ook Jikke schoot in de verdediging:

https://www.fatsforum.nl/topic/even-voorstellen-ik-en-mijn-voedinglijf#post-92827

Als dit twee verschillende personen zijn, dan valt dezelfde stijl van communiceren op. Ik zie dat Donya in haar laatste post nu de puntjes ineens heeft weggelaten. Ik mag hopen dat we hier niet met de zoveelste trol te maken hebben die hier alleen maar komt zieken.

Mike

Ik wil jullie er toch even op wijzen...dat Anorexia niet het zelfde is als Anorexia nervosa...Anorexia...dan heb je een probleem met eten...om eten naar binnen te krijgen..dit komt vaak door een traumatische ervaring(zoals bij mij...het ploseling overlijden van mijn beide ouders)

Anorexia Nervosa...is een ziekeijke magerzucht...2 totaal verschillende dingen!!!

 
hallo Jikke, ik heb iemand in mijn omgeving die ook sinds een recent trauma nog anorectischer is geworden dan ze mogelijk al was.

Ik vraag me af of er uberhaupt mensen met anorexia zijn zonder traumatische ervaringen.

Wel geloof ik dat mensen mager kunnen zijn door andere omstandigheden dan niet kunnen eten door traumatische ervaringen.

 
Bij Anorexia Nervosa...de megerzucht dus wordt je wakker 'smorgens met idee hoe je de dag door denkt te komen met zo min mogeljk calorieën.. als je iets gegeten hebt..train je dit er zo snel mogelijk weer af...Dit soort dingen heb je niet bij Anorexia

 
Jikke,

Ik vind het heel erg voor je en leef met je mee :!:

Ik hoop ook dat je de weg kunt vinden om op alle gebied beter te kunnen worden.

Hartelijke groet,

Mayk

 
Lieve Alexandra,

Ik denk dat je wel weet dat ik geen "zoete broodjes" bak, maar dat alles recht uit mijn hart komt. Ook naar jou toe ben ik oprecht :D

Zoals in mijn voorsteltopic staat, kan ik van kleins af aan niet tegen onrecht en wil ik graag dat iedereen zich geaccepteerd voelt voor wie hij/zij is.

En ik wil miet niemand ruzie, hier niet en in het dagelijkse leven ook niet.

Voor mij is het even wennen aan jouw spreekstijl, maar ik begrijp nu dat je het beste met iedereen voorhebt :p en ik ook, dus uiteindelijk zijn we hetzelfde.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.984
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan