Heel simpel, je hebt puntjes gebruiken met een reden of als afwijking. Er is zelfs iemand geweest die blijkbaar eerst veelvuldig met puntjes schreef en nu niet meer. Het zijn processen. Daarnaast verwachten we bepaalde dingen van mensen, staat het je niet aan, dan kan je gaan. Het is geen forum om zieltjes te winnen. Het is een forum dat je uitdaagt je eigen weg te vinden. En ja, er worden bepaalde dingen van je verwacht. Ik zie niet in waarom je dat niet duidelijk mag maken.
Als je op weg bent naar gezondheid, dan laat je je niet weg jagen. Het gaat niet eens om dat je braaf doet wat er van je gevraagd wordt, maar een voorsteltopic maken ipv de boel vervuilen is echt wel minimaal. Enne, heel normaal op heel veel forums! Wat het hier bijzonder maakt is dat je vervolgens niet overladen wordt met "Fijn dat je er bent", "Welkom, veel lees-en schrijfplezier" en meer van dat soort ongein. Maar mensen nemen daadwerkelijk de moeite om zich in je te verdiepen en met je mee te denken. En als je daar hier niet voor komt, dan moet je een stille meelezer blijven. Laten we wel zijn, er zijn sowieso maar weinig mensen die actief meedenken hier. Ruim 7000 unieke bezoekers per dag en een handjevol mensen dat iedere dag weer opnieuw nieuwe en "oude" leden op weg helpen en meedenken.
Laat mij dan maar een grote bek hebben als ik denk dat je een trol bent of dat bepaalde zaken me echt niet aanstaan. Het zijn de mensen zoals jij Mayk en ik die het forum levend houden. Jij met je poging tot zoete broodjes, ik met de botte bijl. En zo is er voor ieder iets wils!