Oxy powder

Ik moest gewoon even na een paar maandjes kijken, hoe dit topic verder was gegaan.

Lachwekkend en triest hoor.

Je hebt van die mensen die gewoon altijd beter denken te weten.

Mayk, blijf alsjeblieft je zelf.

Er is niks mis met vriendelijkheid.

Jikke, met jou werd ik dus verward. :)

En Jikke, ik wis wel gelijk wat voor kattenkoppen hier op kunnen zitten. Dus misschien maar beter dat ik 'weg gejaagd ben' zo wil ik niet geholpen worden.

Ik zag dat Mike al meerdere discussies heeft gehad over het woord anorexia op andere topics.

Maar dit is Mike's forum :) dus hij mag zeggen wat ie wil!

En al is een ander er niet mee eens, daar heeft ie niks mee te maken.

Duidelijk toch?

Dus vooral zeggen waar het opstaat, sommige mensen hebben nou eenmaal niet altijd gelijk.

Ik heb overigens vandaag geen puntjes dag. Dus wat is de diagnose nu??

 
Dat moet je een hoop moeite hebben gekost, om geen puntjes te gebruiken. Maar je hebt je 'punt' gemaakt. Heb je verder nog iets zinnigs toe te voegen?

Mike

 
Gaan we bijdehand doen? Ga vooral zo door, dan is het snel gedaan met je status hier als actief forumlid. Puntje, puntje, puntje.

Mike

 
Doe wat je niet laten kan :?

Wie doet bijdehand als je niet eens meer zonder

Puntje puntje puntje iets kan zeggen?

 
Ik wil eens een oxypowder kuur gaan doen van een week om m'n darmen eens schoon te blazen en m'n stoelgang een zet te geven.

Het goedkoopst (met verzendkosten meegerekend) heb ik het tot nu toe gevonden bij thefeelgoodcompany.org.

Iemand een nog goedkoper adresje gevonden? Zou ook mooi zijn als iherb het in het assortiment opneemt. Maar eens mailen.

Mark

 
hoi Mark, ik haal de mijne bij unlimited health.

Maar die is nu niet op voorraad zag ik en zeker niet goedkoper dan jouw adres.

 
Bedankt Lievergezond,

dan ga ik voor mijn adresje en kijken wanneer ik die kuur ga beginnen. Ik kan niet hele dagen rond de wc-pot blijven hangen.

PS: Het wordt trouwens Qnaturals :)

 
Ik lees op hun site trouwens een heel protocol voor het nemen van Oxy powder. Onder andere geen zuivel nemen gedurende de kuur.

Ik dacht dat hier nog niet gelezen te hebben of kijk ik niet goed? 8O

 
Ik ken deze kuur niet, maar zuivel wordt bij veel protocollen afgeraden, omdat niet iedereen zuivel goed vertraagd en het nogal zwaar te verteren is voor velen met verminderde spijsvertering. Je moet op basis van je eigen ervaring je eigen protocollen samen gaan stellen. Als je het goed doet op zuivel, kun je bijvoorbeeld wel yoghurt/kefir blijven gebruiken tijdens de kuur.

 
Dank je, Tanja.

Ik zit aan de geiten- en schapenzuivel (geen melk) en vooral de kwark valt goed. Sowieso is kwark/yoghurt wel goed omdat het gefermenteerd is, lijkt me. Hebben de gezonde darmbacteriën ook een verzetje tijdens de kuur ;-)

Vooral vlees gaat moeizaam en eieren in wat minder mate ook, dus dat zal ik dan maar niet teveel nemen tijdens de kuur.

Ben benieuwd!

 
Ik gebruik nu ook sinds paar weken oxy powder, de eerste dag nam ik er twee en er gebeurde weinig pas bij 4 stuks ging ik 3 x naar het toilet maar het was heel dun. Nu slik ik nog elke avond twee capsules en dan heb ik nog steeds dunne ontlasting maar sinds 3 weken gebruik ik ook melkkefir, maar ik wist dat helemaal niet van die zuivel. Ik gebruik verder helemaal geen zuivel meer alleen melk kefir.

Gister en eergisteren had ik veel diarree eigenlijk elke dag sinds die oxy powder, maar als ik naar 1 capsule ga dan gebeurt er niks.

Misschien is de combinatie van kefir en oxypowder net iets te heftig.

 
Kan het eigenlijk kwaad als je paar weken lang elke dag 2 capsules neemt? Weet ik eigenlijk helemaal niet, vind wel prettig dat ik elke dag kan legen

 
Hi Sampjes,

Zou kunnen dat de kefir/oxypowder combi wat te heftig is voor je.

Maar heb je wel het gevoel dat er troep uit je darmen is opgeruimd? Elke dag diarree is geen pretje, zeker als dat al weken aanhoudt.

Ik wou het als een kuur van hooguit 7 dagen gebruiken voorlopig en dan zo laat mogelijk na de avondmaaltijd, want anders lijkt me dat de voedingsstoffen van die maaltijd niet goed worden opgenomen, omdat ze door de oxypowder worden opgeruimd.

Klopt dat een beetje?

Verder las ik dat maagzuur belangrijk is bij het reinigen met oxypowder, dus blijf ik de HCL gewoon nemen na een maaltijd.

 
Even een verslag van m'n oxy powder kuur tot dusver.

Eerste avond 4 oxypowder genomen, volgende dag amper resultaat.

Dag 1: Avond erna 6 oxypowder > volgende dag 6 keer ontlasting, van dik tot steeds dunner (lichtbruin).

Dag 2: 's Avonds 4 oxypowder, volgende dag 5 keer ontlasting, allemaal dun en lichtbruin.

Dag 3: 's Avonds 4 oxypowder, volgende dag (vandaag) binnen 2 uur na wakker worden al 2 x geweest. Nog dunner met kleine zwarte bolletjes en de laatste keer was het echt water (spuitpoep!) met zwarte stukjes erin.

Ik slaap vrij onrustig sinds ik begonnen ben hiermee. Darmen borrelen aan alle kanten, vooral vannacht.

Bijna op de helft nu.

Eet smakelijk! :D

Mark

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.525
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan