Oxy powder

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeli
  • Startdatum Startdatum
Nou ja zeg!? Het gaat lekker hier. Ik wis niet dat je een stempel op je gedrukt krijg met de manier van schrijven.

Dan moet je toch wel iedereen gaan bestempelen met typen want iedereen gebruikt de puntjes.

Zelfs jij Mike.

Maar nee ik ben geen Jikke.

Ik ben een jonge dame van 29 jaar oud die geïnfecteerd is met de ziekte van lyme.

Sindsdien ligt mijn lichaam overhoop. Late diagnose en lange antibiotica kuur achter de rug.

Bedankt voor alle zeer vriendelijke opmerkingen en ik lees wel op de achtergrond mee.

Komen zieken of niet, trol of niet. De reden dat ik hier toch energie in bleef steken is een onderwerp dat ik al eerder bespreekbaar heb gemaakt. Namelijk dat je wapf kan gebruiken om je eetstoornis goed te praten. En ondanks dat ik zelf hier geen verleden in heb gehad, is dit wel 1 van mijn angsten geweest, dat ik controle ging zoeken in eten en alle andere dingen die spelen bij een eetstoornis. Waar ik gelukkig dus geen verstand van heb!

Maar ik wil er voor blijven waken dat wapf en IF niet verkocht gaat worden als de manier om je eetstoornis te verkopen en te verantwoorden. Want ja, ik eet gerust een half bakje boter bij mijn soep, en nee, ik heb daarom geen boulimia.

Vandaar dat ik laatst ook zo van leer trok toen er op de grammen en millimeter vanalles afgewogen ging worden, omdat het zo moeilijk is om anders te weten wat of je moet doen. Het is nu eenmaal een manier van eten die moet leren ontdekken en wil je echt aan de goede hoeveelheden komen, dan moet er eerst een grondige schoonmaak gedaan worden door de meeste mensen. En als je door al die processen heen bent, ja dan ben je niet meer afhankelijk van voedsel alsin dat je drie of 5 keer per dag moet eten en kan je gerust een keer 24/48 uur zonder eten zonder honger(gevoel). Maar komop, er zijn op dit moment zoveel meer mensen die al blij mogen zijn als ze 1 keer per dag naar de wc gaan om te poepen. Zorg dat dat eerst in orde komt, dan kan je met de rest verder.

Je bent iemand die zich niet wil laten zien, want je reageert niet op verzoeken om een eigen topic te maken. Daarnaast is het trollengedrag om een topic moedwillig een andere wending te geven. Nu boeit ons dat nou niet zo heel erg hier op dit forum, want we gaan vaker offtopic dan dat we erop blijven, maar moedwillig is gewoon trollengedrag. Of je er nou eentje bent of niet.

Heerlijk, teksten zijn een stuk duidelijker zonder al die puntjes! Ik ken prive nog iemand die ze ook altijd gebruikt, zal eens vragen wat er achter zit :D

Donya,

Wij hebben eind vorig jaar hier enkele zeer irritante trollen gehad die zich voordeden als iemand anders. Deze personen deden er alles aan om de sfeer hier in korte tijd zo negatief mogelijk te maken. Sinds die tijd zijn wij heel scherp op labiele personen die geen voorsteltopic willen maken.

Heel eerlijk gezegd geloof ik geen snars van je verhaal. Eerst at je nauwelijks, zat je hopeloos verstopt en sportte je je helemaal suf en nu ineens heb je Lyme. Misschien zitten wij hier allemaal fout, maar we krijgen hier nu eenmaal regelmatig patienten over de vloer die weinig hoop geven dat de mensheid nog te redden is. Puntje, puntje, puntje.

Mike

Quote:
Heerlijk, teksten zijn een stuk duidelijker zonder al die puntjes! Ik ken prive nog iemand die ze ook altijd gebruikt, zal eens vragen wat er achter zit

Een (verborgen) eetstoornis dus.

Mike

Als dat t enige zou zijn dan is ze nog te redden Mike. Maar denk dat een eetstoornis bijna wenselijk zou zijn bij die persoon.

Nee puntjes zijn een korte adem pause tussen typen.

Bij mij gaat dat onbewust. En ja ik let erop nu.

Wat betreft mijn verhaal, ik ben een eind op weg met genezing van lyme.

Dus daar wilde en hoefde ik niet mijn ei in kwijt.

En heb al paar keer nu gezegd dat ik vroeger heel slecht at. (jullie idee over maaltijden over slaan).

Ik heb kort uitgelegd, toen ik wat vroeg over oxypowder, wat ik at.

Wat neer kwam op koolhydraten en suiker was jullie antwoord. Nou dan moet ik daar een andere balans in gaan maken.

Over sport, ik vind het leuk. Ik zie het niet als suf sporten.

Een voorsteltopic wou ik wel maken, maar aangezien ik net 2 dagen op forum ben en vast wilde beginnen met oxy powder en daar een vraag over had, heb ik hem hier gesteld. Dan komen jullie met mensen die het in het verleden lopen te verzieken. Sorry, maar dat was ik niet! Dus echt welkom, om nog een voorstel topic te maken heb niet meer.

Als je je al zo slecht voelt, moet je niet ook nog eens al je energie verspillen aan sporten. Dat is je lichaam afbeulen en straffen en dat is een teken van...(puntje, puntje, puntje) een eetstoornis. Jouw lichaam heeft alle kracht nodig om te herstellen en jij houdt jezelf d.m.v. overmatig trainen in vecht- of vluchtstand, een STRESS-respons. De reden waarom jij dit als 'leuk' ervaart, is omdat je lichaam endorfines aanmaakt om te voorkomen dat jij vermoeidheid of uitputting ervaart. Kortom, jouw 'sport' is niets anders dan een verslavende vorm van stimulering, je bent aan de drugs, je eigen chemicalien welteverstaan! Het woord 'dopamine' bevat niet voor niets het woord 'dope' en een Nederlandse vertaling van dit woord is...(puntje, puntje, puntje) sufferd!

Mike

Donya, dit begrijp ik niet:
Quote:
Wat betreft mijn verhaal, ik ben een eind op weg met genezing van lyme.

Dus daar wilde en hoefde ik niet mijn ei in kwijt.

Dus als ik het goed begrijp mogen jou helpen, maar ons vertellen hoe je van je voor een groot deel van je lyme bent afgekomen, daar heb je geen behoefte aan?? Dan ben ik er ook een beetje klaar mee, mooie boel zeg, moet niet gekker worden.

Wordt weer lekker letterlijk opgevat zeg, ik was zelf nog in ontdekkingsreis wat betreft forum. 2 dagen en ik ben helemaal klaar hier.

Heleboel punten punten punten.............

Mike, ik ben net op onderzoek gegaan om mijn profiel te verwijderen, niet mogelijk. Wil je me naam dan veranderen?

Alvast bedankt

Veranderen in wat? Laat maar weten hoe je hier graag bekend wilt staan en ik verander het. Ook ik kan je profiel niet verwijderen. Eenmaal hier ingeschreven, blijf je dat ook. Ik kan je hooguit blokkeren of de status 'niet actief' geven.

Mike

Je bent zelf al veranderd in engelen, zie ik. Heb jij dit zelf gedaan of heb je daadwerkelijk hulp gehad van engelen?

Mike

Ik weet het ook niet, maar volgens mij denken mensen niet goed vantevoren na over dit soort dingen. Dan blijken ze achteraf toch liever meer anonimiteit te willen en krijgen ze spijt van sommige dingen die ze hier openlijk hebben gedeeld.

Mike

Ik haak in op het onderwerp Oxypowder.

Mijn zus heeft voorgeschreven gekregen macrocol.

Gegoogeld en kom het woord polyurethaan tegen en di-isocyanide. Ik zou zelf dat middel niet nemen.

Maar die oxypowder lijkt me wel wat. Kun je dit langdurig gebruiken? ik dacht het wel toch?

Oxypowder is geen oplossing, het is een lapmiddel. Wil je zus haar problemen aanpakken, dan moet ze iets doen aan haar voedingspatroon.

Alexandra, mijn zus heeft een groter probleem, in juni wordt ze 77, ze woont niet bij mij in de buurt (anders kon ik makkelijker bijspringen), ze is te zwaar, heeft een knie-operatie gehad wat nou niet bepaald goed is afgelopen. Ze heeft veel pijn in haar been en heeft oxycocone voorgeschreven gekregen voor de pijn. Zelf heeft ze geen computer en ze is ook niet mobiel. Haar hulp doet de boodschappen.

Gisteren gezocht op oxycodone en lijkt mij een heftig opium-achtig verslavend middel. Dat geeft ook stoelgangklachten, dus ze kreeg meteen macrocol erbij. Zou ik zelf ook niet nemen.

Ik zou zelf naar een pijnpoli gaan om te weten waar de exacte pijn vandaan komt. Zenuwpijn bv of verstopte aderen daar dacht ik aan. Maar als je niet mobiel bent is alles een probleem.

Ik zei eet meer fruit en drink meer sinaasappelsap, want mijn vader liep ooit vaak naar het toilet omdat hij zoveel fruit at.

Dus eigenlijk dacht ik misschien moet je op die leeftijd maar niet meer moeilijk doen en gewoon die pijnstillers slikken.

Als het zenuwpijn is red je het ook niet (niet meer) met voeding ben ik bang.

En ik dacht daarbij ook aan al die ouderen die momenteel met ziektes kampen, dat ze altijd dachten gezond te eten en nu met de gebakken peren zitten. (operaties en medicijnen met bijwerkingen).

Ik ben ook de jongste niet maar ik ben goed mobiel, voel me fit, het spoelen gaat goed behalve door voeding af en toe diaree (waar ik aan werk uiteraard) ben ik best tevreden. Er zullen er niet veel zijn die dat kunnen zeggen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.586
Leden
8.684
Nieuwste lid
GoudMienJong
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan