Orgaandonatie

we zijn lekker bezig hier met ontdoneren.

ik zag het niet lievergezond, of het moeten de kruisen van het spoor zijn geweest

 
Poekie.

Moet je dan eerst een account maken ofzo?

Want dat is wel een goed idee ja!! :mrgreen:

Dat geeft ook een goed signaal naar buiten, al zal het nooit in de media komen als het "ontdonoren" echt gaat aanslaan zou het?

 
Wat zag je precies niet Naief?

Dat er een satanisch tintje zit aan het promofilmpje over orgaandonatie waarover ik het heb in mijn eerdere bericht?

Een hardlopende man met een donorhart die bijna weer voor een trein springt zodat men er weer een orgaan vanaf kan schrapen?

Als je het nog serieus meent om zo goedbedoelende mensen te werven voor donororganen, ben je dan niet van de pot gepleurd?

Ik kan me niet meer voorstellen dat dat filmpje nog serieus bedoeld is: ik vind het ziek.

 
Maarten,

Je gaat naar deze site: https://www.jaofnee.nl

Bovenin kun je dan kiezen voor 'ben ik al geregistreerd?'

Dan kies je voor 'check op www.donorregister.nl'

Dan klik je op 'uw registratie'.

In het volgende scherm moet je dan inloggen met je DigiD.

De rest wijst de weg van zelf.

Lia

 
ik moet het sinds van de week zonder geluid doen Lievergezond. Zonder geluid is het maar een raar filmpje. Maar blijkbaar met geluid ook.

 
Quote:
Ingrid Geesink, onderzoeker aan het Rathenau Instituut en coauteur van het boek ‘Nier te koop – Baarmoeder te huur’ zegt dat het belangrijk is dat we gaan nadenken over de toekomstige inrichting van de markt voor lichaamsmateriaal.


Quote:
“In Nederland kennen wij een tekort aan nieren en sinds een paar jaar krijgen nierdonoren (bij levende donatie) ter compensatie een onkostenvergoeding. Mensen zijn een tijd uit de running en er zitten ook risico’s verbonden aan een operatie. Het is belangrijk dat donoren er niet financieel op achteruit gaan door hun gift,” aldus Geesink. Betalen en betaald worden voor lichaamsmaterialen lijkt dus de toekomst te hebben.

http://www.scientias.nl/nier-koop/92880

 
Op Ned 1 Omroep Max ging het vandaag over de Hersenbank [Hersendonor weefsel]

http://www.hersenbank.nl/

Creepy shit als je het mij vraagt.

Uiteraard staat er een mooi verhaal bij hoezo etc ;)

Hier gaat men alweer uit van vooral uit de psychische hoek:

Door wetenschappelijk onderzoek aan dit weefsel ontstaat er meer inzicht in de werking van onze hersenen. Hierdoor kunnen therapieën ontwikkeld worden voor de behandeling van neurologische en psychiatrische hersenziekten [Zie verder website]

Het ging ook over een onderzoek naar een fruitvliegje waar we 75% DNA gemeen mee hebben ofzo en men er onderzoek naar doet, voor eventueel meer kennis wat de redenen zijn,oorzaak,welke gen bij mensen met verstandelijke beperkingen dit veroorzaakt en nog meer geblaat,sure.....

De hersenen[weefsel] zullen ze vast nodig hebben om ons brave burgers nog meer te bestuderen hoe men ons nog meer kan brainwashen en manipuleren met onzin.

 
Quote:
Het ging ook over een onderzoek naar een fruitvliegje waar we 75% DNA gemeen mee hebben


Haha Jordy :p, krijgen we straks voortaan een nier van een fruitvliegje.

 
Ja wie weet geneest dat wel effectief de bijnieren.

Trekken wij alvast een [wacht]nummertje voor de niertjes Lievergezond ;)

 
Hebben jullie dat dan nog niet gehoord? Bijnieren schijnt een hoax te zijn! Ze bestaan helemaal niet. :mrgreen:

 
Quote:
Haha Jordy :p, krijgen we straks voortaan een nier van een fruitvliegje.


Of de hersenen.. heeft de elite straks alleen nog maar een vliegenmepper nodig. :lol:

 
Mike haha :p

Maarten hopelijk hebben wij dan als gemuteerde fruitvliegjes hele nare overdraagbare ziektes, zodat we de elite kunnen uitroeien ;)

 
Quote:
Hebben jullie dat dan nog niet gehoord? Bijnieren schijnt een hoax te zijn! Ze bestaan helemaal niet.


Die stomme Mike Donkers! Hij laat ons allemaal op jacht gaan naar iets dat helemaal niet bestaat! En toch zal het me lukken "echte" bijnieren te pakken te krijgen :mrgreen:

 
Er ligt vandaag op de A15 een berg slachtafval, misschien kunnen we daar eens doorheen gaan? ;)

 
Er is ook geen onzichtbare machtselite. De overheid heeft nl. het beste met ons voor, want we leven in vrijheid en democratie. En ons voedsel is beter en veiliger dan ooit. En medicatie geneest. En verzadigd vet en cholesterol zijn hartstikke slecht voor je. Koolhydraten moet je eten, veel koolhydraten. En veel bewegen natuurlijk. Ik heb jullie allemaal voor de gek gehouden. :roll:

Mike

 
Ja, laten we gaan Tanja! Worden we zeker weten voor gek verklaard!

Tja, dan luister ik nu gewoon lekker niet naar je Mike, heeft iets met omkering te maken ofzo ;)

 
Mike is gewoon stiekem van de Elite ons zomaar op het verkeerde pad zetten! 8) ,terwijl de regering juist wel goed is voor ons en het allerbeste met ons voor heeft.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.345
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan