Ook even voorstellen: Alexandra

Hahahahaha, lekkere praat hier weer. Bloed vindt ik wel lekker, maar die bloederige pleister ga ik niet uitproberen. Het stinkt ook altijd zo die pleisters! Hmmm, net als die jodium :( :D

 
Ik snap niet hoe ik bij die associatie kom want ik heb nog nooit van mijn leven jodium op een wondje gebruikt. Afijn, ik denk er maar niet te veel bij na en neem het gewoon!

 
Ik heb gisteren braaf de jodium genomen hoor :)

Ik krijg net foto's toegstuurd en ik schrik me helemaal verloren! Nu heb ik nooit veel haar gehad, altijd dun en niet zo heel veel in vergelijking met mijn zus bijvoorbeeld, maar als het verkeerd valt lijkt het wel of ik kale plekken heb. En dat heb ik dus nooit gehad. Het is dus ontzettend dun tegenwoordig :( Niet alleen dat ene plekje aan de voorkant. Meer dan genoeg redenen om braaf twee keer per week aan de jodium te gaan. Selenium neem ik al. Pfffff, wat een gedoe. Zo los je het ene op en je krijgt er het andere ervoor terug.... O, en gelijk jeuk op mijn hoofd :D

Hey, wat ik nu pas besef, ik heb ook al een paar weekjes geen roos en/of schilfers meer! Ik geloof dat de balans toch doorslaat richting gezondheid! Alleen met steeds een beetje minder haar....

 
Alexandra, je hebt vandaag de krant bij ons (De Limburger, editie maastricht) gehaald!

Ben nu inmiddels op mijn werk en heb het dagblad niet bij de hand. Maar je hebt het hélémaal mis hoor, met je weston price :D :D :D :D 8O

 
Sta je in de krant Alexandra?

Hoe is het met je haar? Hoop wat beter! Misschien toch ook eens een urinetest laten doen voor de schildklier o.i.d?

 
Ik heb werkelijk waar geen idee waar dit over gaat. En zou er dus ook flink van balen als ik zomaar in een krant wordt gezet waar ik niets vanaf weet!

 
Even uit mijn hoofd, er is een "professor", ik meen Brouns, die ageert tegen al die nieuwerwetse fora op internet die o.a. afraden tarwe te gebruiken. Hij citeert ene Alexandra(dat ben jij m.i.) die op het Weston Price forum mensen afraadt om tarwe te eten. Ik zal straks kijken ,als je dat interesseert, of ik je het artikel kan sturen.

De inhoud is bull shit hoor, ik denk dat je de strekking zelf al kunt invullen.

Het goede nieuws is , dat je dus wel een luis in de pels bent!

 
Ik kan het iig niet vinden, heb even gekeken. Kan De Limburger niet openen. Snap dat je daar absoluut niet op zit te wachten!

 
Nou, graag, want ik krijg het op internet niet gevonden. Bijzonder dat ik eruit wordt gepikt. Ben nog wel zo rustig de laatste tijd!

Goed nieuws? Waarom is dat goed nieuws? "We" worden in ieder geval in de gaten gehouden en gevolgd. Op zo'n manier dat er zelfs over geschreven moet worden in de krant!

Ben wel erg benieuwd naar het citaat, want ik zeg volgens mij niet zoveel over tarwe. Wel weer grappig dat ik blijkbaar zoveel te vertellen heb dat het nodig is dat dat onderuit gehaald moet worden.

 
Ik krijg het ook niet gevonden San.

Zijn er limburgers die t even kunnen scannen en me toe kunnen sturen? Zij die niet werken :D :D :D

 
http://www.refdag.nl/opinie/geen_en..._te_ontraden_1_786244?localLinksEnabled=false

Gelukkig, deze professor laat hier even weten hoe het wel in elkaar zit met granen! Ik begon me al zorgen te maken :p

Lol, lees nu de reacties op fb op dit artikel. Lang leve de wakkere mens!

https://www.facebook.com/Bisschopsmolen/posts/593372817376790

Dat deze mensen nog zo kunnen denken? Je zou bijna denken dat het betaalde trollen zijn!

http://www.suikerinfo.nl/nieuwsbrie...n-niet-alleen-ongezonde-voedingspatronen.html

 
Editie maastricht? Wellicht dat Tanja er aan kan komen. Ik heb geen krant.

Laten we voorlopig maar aannemen dat de professor zich niet verlaagd heeft tot ad hominem maar met 'feiten'komt .Dan kan iedere burger zelf beslissingen nemen of verder achter de feiten aangaan.

Waarom Alexandra specifiek genoemd wordt is me niet duidelijk maar mij lijkt dat er qua titel wel meer geschikte kandidaten zijn die deze professor aan zou kunnen vallen mbt tarwe.

Wellicht komkommertijd,schrijf of sterf mentaliteit.

ad

 
Inderdaad Ad, snap ook niet waarom hij mij heeft gebruikt. Ik stel namelijk nergens dat ik een deskundige ben op het gebied van voeding. Ik ben al een artikel van hem tegengekomen waarin hij, naar mijn idee terecht, stelt dat je na 15 lessen (ja ja, dan zit je gelijk op MBO-nivo) jezelf een deskundige mag noemen aan de hand van het gekregen diploma.

Iedereen mag zelf aan de hand van de links en eigen onderzoek aangeven wat ze van deze professor vinden/denken. Ik vindt het wel jammer dat hij mij niet even ingelicht heeft. Ben volgens mij best makkelijk te bereiken :D

Hier een actie van hem om het voedingscentrum, de voedingsWETENSCHAPPERS en de voedingsindustrie in de tegenaanval kunnen gaan tegen die o zo vervelende maar zeer fout geïnformeerde social media! http://www.rundvleesco.nl/wetenswaa...gen-sensatiezucht-media-over-voedsel-weetjes/

 
Uhm, de burger raakt verward?

Tja,dan hebben we zeker weer de hulp van een overheidsinstantie nodig.Niet zelf op onderzoek gaan maar braaf de adviezen van......opvolgen.

En dat in een tijd waarin ook van iedereen verwacht wordt dat men internet verbinding heeft en veel zaken maar op moet zoeken op het net.Zeker scholen gebruiken het 'begrijp je het niet dan zoek je het maar op'idee. En dat zijn toch de burgers van de toekomst ,die wellicht verward raken van de informatie op datzelde net.

ad

 
Quote:
Laten we voorlopig maar aannemen dat de professor zich niet verlaagd heeft tot ad hominem maar met 'feiten'komt



Ad hominem zal wel niet maar feiten al helemaal niet!

 
Brouns is hoog­leraar gezondheid en voedselinnovatie. Sinds wanneer hebben die twee iets met elkaar te maken? Men wordt zenuwachtig aan de top. Had jij ooit durven vermoeden dat uitgerekend Nederlanders kritisch zouden worden over brood en andere graanproducten? Dit is 'damage control' door een failliete wetenschap via failliete mediakanalen!

Mike

 
Vergeet ook niet: "Graan is emotie", graan en brood zijn verweven met religieuze cultuur en gebruiken.

"Voor veel mensen en in diverse geloofsculturen heeft brood ook een religieuze betekenis. In de christelijke cultuur staat brood symbool voor het lichaam van Jezus. Het breken en delen van het brood tijdens het laatste avondmaal heeft een sterke, spirituele betekenis" (Voorlichtingsbureau Brood).

Kom je aan mijn brood, kom je aan mijn godsdienst. Daar kan het Reformatorisch Dagblad natuurlijk niet zwijgend toezien.

En dan 'gezondheid en voedselinnovatie'. Nu je er even op wijst, Mike, die combinatie brengt een vette cynische grijns op mijn gezicht. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan