Ontlasting: hoe is/was die van jullie en wat zegt het?

Het beste is m.i. nog altijd magnesium olie smeren.

Veruit het allerbeste zelfs, maar dat is mijn ervaring, het is helaas wel wat bewerkelijker dan een pilletje slikken.

Die vloeibare magnesiumchloride rade ik aan omdat je er makkelijk mee kan doseren door een druppeltje meer of minder te nemen.

In feite is het gewoon 100 gram magnesiumchloride vlokken opgelost in 100 ml water dus dit kan je ook heel makkelijk zelf maken.

 
Quote:
In feite is het gewoon 100 gram magnesiumchloride vlokken opgelost in 100 ml water dus dit kan je ook heel makkelijk zelf maken.


En dit is dus wat magnesium olie genoemd word, ok bedankt.

Bestel je die vlokken bij zechstein of zijn er veel goedkopere.

 
Ik haal het altijd hier, redelijk goedkoop vooral als je twee zakken, of meer, van 4,5 kilo haalt.

Dit is de goedkoopste die ik heb kunnen vinden waarvan ik zeker weet dat het uit de zechstein zee komt.

 
bedankt pike! ik ga deze betsellen, ik denk er over om gelijk 4 zakken te bestellen, heb je en idee hoelang ik daar mee doe? :D

ik denk dat m`n ouders ook wel een zak ove wile nemen en anders maar niet.

toevoeging:

kan die oplossing in alle spray flesjes of is het verstandig om op die site 1 keer zo`n flesje te bestellen omdat deze toch net weer anders sprayt ofzo?

 
He Maarten,

Daar doe je heel lang mee, vooral als je het alleen gebruikt voor het maken van de olie en niet in voetenbadjes. De oplossing kan in alle flesjes met een spray is mijn ervaring.

 
hej tanja,

bedankt dat scheelt weer euro 16 excl :D

dat ik er lang mee doen kan vind ik niet erg, maar het moet wel zolang goed blijven al lijkt dat mij niet echt het probleem, wel?

 
Ik denk dat de houdbaarheid onbeperkt is inderdaad, zou niet weten welk organisme zich daar aan tegoed zou willen doen :)

 
Nee dat goed houden is geen probleem Maarten. Het is de laatste 650 miljoen jaar goed gebleven dus de volgende paar maanden of jaren zullen ze ook wel overleven :wink:

Ik zie trouwens vaak dat mensen hier met spray flesjes aan de gang gaan en dan een spray'tje hier en daar aanbrengen.

Dat zal vast ook wel wat helpen maar ik doe dat heel anders.

Ik gooi wat magnesium olie in een klein kommetje en haal dat dan met de hand eruit en smeer bijna mijn hele lichaam ermee in. Dan een minuut of 30 in laten trekken en even snel afdouchen. Doe ik meestal vlak voor het naar bed gaan, werkt perfect.

Edit: het spul is maar 250 miljoen jaar oud, geen 650..

Je moet die vlokken wel in een erg goed afgesloten zak of pot bewaren omdat het enorm goed vocht kan aantrekken.

 
Quote:
Edit: het spul is maar 250 miljoen jaar oud, geen 650..


Je zie.. Daar heb je't al, das al een stuk minder..

Maar als ik de foto zie krijg ik je't in afgesloten zak binnen dus als ik hem maar niet lek maak is er niks aan de hand.

Dank u.

 
Maarten, heb je al besteld? Anders kunnen wij misschien wel samen wat bestellen, je komt toch ook naar het WP congres?

 
Héj, nee nog niet, ja dat zou wel ideaal zijn ja, ik wil ook wel graag gaan maar ik word nog bemoeilijkt door klachten die ik overgehouden heb van de hernia (nek) zenuw beschadiging, een volle dag gaat je't momenteel nooit worden maar ik bekijk de situatie op 31 januari nog eens aan en dan beslis ik of ik ga, maar dat samen bestellen word het niet zo.

 
Maarten, Je kan aan de deur geen kaartje kopen dat moet van te voren via internet.

 
Ok bedankt voort melden, dan kom ik dus zoizo niet. Al verwachte ik niet dat het wat ging worden.

 
Ik zie steeds vaker draden in mijn ontlasting. Vandaag was er een van 7 centimeter. Het lijkt heel erg op parasieten of wormen. Wat het ook is, het is eruit :)

 
Het is volgens mij begonnen na de laatste leverreiniging. Kan dat er iets mee te maken hebben? Dit spul komt waarschijnlijk uit de darmen, maar ik zie niet direct een verband tussen de darmen en lever als het gaat om parasieten lozen.

Ik doe sinds de laatste leverreiniging regelmatig een koffie klysma. Dat is misschien een betere verklaring.

Het was zoiets als dit http://en.wikipedia.org/wiki/Macracanthorhynchus_hirudinaceus maar dan bruin gekleurd door de ontlasting.

 
Ik ben weer begonnen met veel melk en kefir drinken. Weken daarvoor had ik last van dunne ontlasting. Door de melk en kefir weer vast. Sinds ik de melk weer heb toegevoegd is de ontlasting heel droog en heel beige/geel. Ik kan wel vier keer per dag naar de wc. Het is ook belachelijk veel, haha.

 
Draden heb ik bij mij geloof ik niet gezien, wel heel veel kleine zwartje steentjes en zwart gruis erdoor. Ik heb dit pas de laatste twee weken, sinds ik elke dag een pil met lysine/ cats claw slik en er naast nog glutamine en levertraan. Lever en nier thee helpt ook bij mij!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.769
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan