Ontgiften

Quote:
Hoe te handelen na narcose

Na narcose – lokaal en vooral algemeen – is het zaak om het lichaam te ondersteunen in het zo snel mogelijk uitscheiden van de (restanten van de) bedwelmende middelen.

Molybdeen (molybdenum) is het primaire aangewezen middel. De lever heeft molybdeen nodig om toxines onschadelijk te maken. *

Seleen (selenium) en de vitamines C, E en D zouden ook nodig kunnen zijn alsook enige mate van leverondersteuning (een kruidenmiddel).

* Molybdeen is een cruciaal spoorelement (net als seleen, lithium en nog veel meer) dat door bodemuitputting steeds schaarser wordt in de voeding.

http://davidshealthcheck.com/na-narcose

 

Quote:
Natural Detoxifying Tips You Probably Never Thought Of!

Published on Nov 14, 2014

Nutritionist Kim Schuette discusses ways to help your body detoxify on a daily basis. She mentions some beneficial foods as well as other tips that everyone can do to help their liver and overall health!


 
Ontgiften kan ook met klei, bentoniet en/of montmorilloniet.
absorbeert toxines, zware metalen, bacterien, virissen en schimmels.
Dit las ik bij www.kristaldementies.nl.
Ik heb dit topic niet helemaal doorgelezen nu, staat er misschien al bij? Zoja, sorry.

 
Ontgiftigingspatches die je snachts op je voeten kan doen:

Wat zijn de voordelen van ontgiftingspatches?

– Stimuleert de uitscheiding van toxines
– Stimuleert reflexologie punten
Deze ontgiftingspatch zal je ook helpen met:

– De versterking van het immuunsysteem
– Als een preventie
– Het verbeteren van de kwaliteit van de slaap
– Betere concentratie
– Ontgiften en organisme reiniging
– Het Organisme in balans te brengen/houden
– Verandering van leefstijl
– Het vertragen van het verouderingsproces
– Anti-stress-effect
– Het stimuleren van lichaamsfuncties

Ontgiftingspatches zijn erg duur om te kopen, dus presenteren we hoe je ze zelf thuis kan maken

Neem wat aluminiumfolie en snijd een stuk van 10 x 6 cm af. Maak een mengsel van gedroogde plantaardige ingrediënten (kurkuma, groene thee, kamille, baby poeder en vitamine C poeder van de apotheek). Het beste is om ze te verpletteren met een stamper totdat ze in poedervorm zijn.

Tot slot, bedek het met een stuk gaas en plaats deze op de voeten. Laat de patch s’nachts werken. http://worldunity.me/zelf-ontgiftingspatches-maken/ via http://www.leefbewust.com/2015/nieuws/050615.html
 
Dit is het recept voor de genezende pittige drank voor vele kwaaltjes, om het lichaam van gifstoffen te reinigen:

1 theelepel geraspte suiker of ½ theelepel gemberpoeder
½ theelepel kaneelpoeder
½ theelepel kurkuma poeder
1 theelepel kokosolie
1 theelepel honing
1 kopje warm water

Meng alle ingrediënten bij elkaar en je hebt een genezende pittige drank voor vele kwaaltjes om het lichaam te reinigen van giftige stoffen. http://worldunity.me/thee-voor-het-...ines-een-behandeling-voor-meer-dan-50-kwalen/ via http://www.leefbewust.com/2015/nieuws/140815.html

 
Ik sprak in een ver verleden een gedreven defensie arts die al stelde dat een gestressed persoon vaak overgewicht kan ontwikkelen doordat het lichaam slechter ontgift. Deze stoffen worden dan tijdelijk opgeslagen in het lichaamsvet, vermoedelijk om de organen te ontlasten.

Met name de nieren (verdriet), lever (boosheid) en darmen (onrecht / ergenis) zullen erg lijden onder emotionele stress. Zolang we die kant niet willen onderzoeken in de wetenschap dan komen er geen oplossingen. Men zegt wel dat stress ziek maakt maar wil dan weer niet de details weten want dat zou de farmaceutische belangen kunnen schaden. Maar in deze maatschappij is emotionele stress door onveilige gevoelens, bedreiging van je inkomen, hoge eisen van de maatschappij, druk van de omgeving en je geisoleerd voelen een grotere ziekmaker dan ongezonde voeding en gifstoffen. Alleen de combinatie van de twee is een recept voor chronische ziekte. http://www.leefbewust.com/columns/290116.htm

Als je gestressd bent, dan spannen je spieren zich, ook als je het niet doorhebt: dit verhindert ook de soepele doorbloeding: dit leidt ook tot een verminderde ontgiftiging naast dat je minder zuurstof- en nutriententoevoer hebt.
 
Hallo,

Ik heb 10 dagen in het ziekenhuis gelegen op orthodontie en nogal wat pijnstillers (8 paracetamol 2x Oxycodon en Oxynorm dat zijn beiden morfine varianten maar ook een morfine spuit , antibiotica en tromboseprikjes gehad. Een tetanus spuit hoorde in het protocol maar deze heb ik geweigerd.

Nu ik weer thuis ben zal ik nog pijnstillers nodig hebben (oxycodon) maar wil liefst de rotzooi die ik heb gehad uit mijn lijf .

Ik zal v d week al met milde lever reiniging beginnen , heb kombucha in huis evenals rauwe melk en kefir.

Ik drink geregeld water en groene thee. (eigenlijk deed ik dit allemaal al voor ik opgenomen werd)

Op deze manier zal er vast veel opgeruimd worden maar mocht er nog een goeie tip voorbij komen lees ik die graag.
 
Hi Mark ,

Als gevolg van een bedrijfsongeval heb ik twee lende wervels gebroken waarvan één instabiel.Ik hou er gelukkig niets ernstigs aan over behalve de titanium stellage :)

Ik was net aan de gang gegaan met chlorella omdat mijn amalgaam verwijderd gaat worden en moet nog maar eens bekijken hoe of wanneer ik daar mee verder ga.
 
Hoi Johnny, dat klinkt allemaal niet prettig. Een titanium stellage, wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik zie in gedachten een huis in de steigers staan maar dat zul je niet bedoelen.
Je zult vast al wel aan het zoeken zijn over ontgiften. Hoelang moet je nog thuis blijven en revalideren? Geestelijke rust lijkt me ook wel belangrijk.
Ik wens je beterschap.

 
Heftig man! Gelukkig hou je er op de langere termijn niets ernstigs aan over. Moet dat titanium voorgoed blijven zitten?

Misschien was het een teken dat je moet stoppen met die chlorella ?

Je bent volgens mij wel goed bezig verder met het opschonen. Veel (gefilterd) water drinken met elektrolyten. Mariadistel en paardebloemwortel zijn ook goede opruimers en leverondersteuners. (Voeten)baden met bitterzout en baking soda werken ook ontgiftend.

Sterkte!

Mark
 
Hi Johnny, jeetje zeg, pittig letsel! Misschien mbv CBD olie minder pijnstillers nodig? Wat er niet in gaat hoeft er ook niet uit.

Etherische olie van citroen beschermd de lever als je in dit soort gevallen noodgedwongen medicatie moet nemen. Inwendig dus, driemaal daags 1 dr maximaal in olie/honing mengen of in capsule (zelf maken).

Bottenbouillon niet vergeten om herstel te bespoedigen.
Beterschap!
 
Dank je,

De laatste tijd was ik lekker aan het reinigen geslagen en dat zal ongetwijfeld positief zijn geweest voor de verwerking van de chemicaliën.

De CBD olie krijg ik hier binnenkort ook en zat erover te denken om te gaan gebruiken.

Het is natuurlijk een beetje uitvogelen hoe het met de pijn gaat en welke dosering.

Ik zat altijd te promoten dat je lichaam natuurlijke pijnstiller kan maken maar wat was ik blij met de morfine.
 
Nee, dat snap ik, lang leve de morfine als het echt nodig is. Weet dat CBD de werking van pijnstillers versterkt, dan heb je er ws minder van nodig.
 
:mrgreen: LOL :mrgreen:

Sterkte Johnny en succes met het ontgiften van alle -broodnodig gebruikte- middelen!
 
Mijn zoon komt net thuis met hoofdpijn en had dunne ontlasting. Hij drinkt de best wel zure kombucha en ik denk dat hij ook aan het ntgiften is.

De eerste nacht werd ik misselijk wakker en dat is een bijwerking van de Oxynorm. Het kan toevallig zijn maar na het druppelen van de CBD olie heb ik dat niet weer gehad.

Verder lag er een giftig stinkende ontlasting in de pot. ?



 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.808
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan