Ontgiften

Alles wat de lever ondersteunt zal ook behulpzaam zijn bij ernstige leveraandoeningen als hep B of C. Laten we het niet moeilijker maken dat het is en ons gezond verstand blijven gebruiken. Zie ook dit artikel.

Mike

 
Gisteravond op de lezing geweest in de waard van kekerdom. Het onderwerp was ontgifting o.a. dmv dierlijke vetten.

Wij zijn terug in NL van onze reis naar Marokko dus we waren met onze camper. Mike belde einde van de middag op waar we waren en nodigde ons uit om bij hem te komen eten. Het werd Indisch stoofpotje, heerlijk. En dat vetten ontgiften en een stuwende werking hebben dat hebben we allebei zojuist ervaren: waar kwam het allemaal vandaan, een pot vol. We hadden net het 'potje' geleegd maar hij is alweer half vol. 8O

Mike bedankt voor het eten, het smaakt naar meer. Maar gelukkig hoeven we niet lang te wachten, morgenavond eten we weer bij Mike maar dan in 'de Waard van Kekerdom'. Ik verheug me al weer op de vrijdag er na, we zullen zorgen dat het potje leeg is.

't is wel duidelijk wat we voortaan gaan eten, stoofpotjes met een heerlijke vette, ingedikte saus, we hebben het kunnen afkijken bij de 'meester'.

Lia

 
Misschien wil Mike het recept van het Indisch stoofpotje delen?

 
We hebben gisteravond de rest van het stoofpotje gegeten en vanmorgen weer heeeeerlijk naar de wc geweest. Dit is het hoor, een stoofpotje met veel vloeibaar vet in de vorm van kokosmelk, yoghurt, creme fraiche...... Dus niet te droog maar lekker smeuïg.

Thuis eerst op zoek naar een gietijzeren wokpan en houten spatel en dan bakken en braden maar......

En dan de volgende dag lekker naar de wc...

Vanavond in de waard eten, we zullen zorgen dat ons 'potje' in de camper leeg is.

Lia

 
Mooi dat dit het gewenste effect heeft! We hebben het hier nog over gehad. Jullie aten kennelijk te droog. Waarmee maar weer het belang wordt onderstreept van wat ik 'vet vocht' noem. Je hebt de aanduwende werking van vet samen met de doorstromende werking van vocht nodig. Wellicht dat dit ook een gouden tip voor anderen hier die regelmatig verstopt zitten...

Mike

 
Ik weet niet zo goed waar ik dit precies moet posten. Ik weet niet wat ik precies moet doen. Weet niet of het nu echt ontgiftiging is of 'wakker worden' van de organen, maar t lijkt alsmaar erger te worden. M'n hele lever, alvleesklier, galblaasstreek doet pijn, onder m'n ribben, voorkant en achterkant, dat plekje tussen je ribben... Oren (in verbinding met gal), volgens mij ook nieren... Schouders, spierpijn ad binnenkant van m'n benen.. Last van m'n ogen... Het is niet zo dat ik van de pijn niet meer m'n dagelijksedingen kan doen, maar word er een beetje moedeloos van. Ik 'hoor' mijn maag/lever wel geluiden maken dus er gebeurt wel wat, dat lijkt me goed...

Heb ook al een paar keer een lever reiniging gedaan. Verder gebruik ik nu ook nabicarbonaat. Vorige week 3 dagen h 2o2 maar voelde me daardoor erg moe en moest leren dus dat kom ik er even niet bij hebben...

 
Mijn dochter studeert chemie en komt dus met de meest smerige dingen in aanraking, waar ik als moeder maar niet teveel bij stil sta, want anders wordt ik gillend gek.

Ik wil dat ze regelmatig gaat ontgiften, maar weet niet goed hoe en wat.

Pillen krijgt ze dus niet weg, de vitamine c heeft ze in de vorm van kauwtabletten.

Heeft iemand tips voor mij, hoe we dat het beste aan kunnen pakken?

Het is nogal een moeilijk exemplaar, ook wat eten betreft.

 
ook hier nog maar even artikel van Mercola, te weinig slaap is stress.

Voldoende slaap zorgt voor ontgifting:

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/10/31/sleep-brain-detoxification.aspx?e_cid=20131031Z2_DNL_art_1&utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20131031Z2

 
Hier ook veel aan het ontgiften!

Ik voel me stukken en stukken beter sinds ik leef volgens het weston price principe..

Maar waar ik me wel heel rot bij "voel".. is dat mijn mooie volle bos haar wat ik had voordat ik me levensstijl omgooide.. nu heel erg aan het uitvallen is.. en mijn haar echt heel dun is nu.. en heel erg aan elkaar vast- klit..

Dit is in mijn ogen positief omdat ik mijn haaruitval logischerwijs zie als een deel van de ontgiftiging..

Maar mooi is het niet :-( en ik zou wel graag mijn haar willen ondersteunen.. Nu las ik Over vitamine B? (zo ja, wat voor supplement raden jullie aan, of geen supplement?)

rauwe eidooier door het haar?

alvast bedankt voor het meedenken!

 
Nieuwbegin, ik ben erg tevreden tot nu toe over MSM. Volgens mij slik ik het nu een maand en mijn huid haar en nagels zien er al beter uit, het helpt je lichaam ook bij het ontgiften.

 
Mijn god... is zwaar emotioneel zijn en om elk klein dingetje moeten huilen ook een deel van de ontgifting? zijn dit verborgen emoties die opeens losraken?

Ik ben een vrouw die nooit, maar ook echt nooit huilt, en vroeger zo klein als dat ik was (van verhalen) huilde ik ook nooit... eerder een binnenvetter (helaas) dan het emotioneel uiten.. ik heb in mijn jonge leven een hele hoop meegemaakt,nooit een traan.. en ik dacht ook serieus dat ik niet kon huilen..

Maar de afgelopen week is het flink raak, ik hoef maar iets vervelends te horen op het nieuws, of een artikel te lezen die me raakt, en ik voel de tranen al gigantisch prikken.. Bij iedere "boe" of "bah" voel ik het al opkomen...

Vanavond ook bij het luisteren van een favouriete album van me, 2 keer flink emotioneel geweest.. En het verleden komt opeens heel veel bovenzetten in mijn gedachten op de meest vervelende momenten, iets wat ik voor mijn gevoel achter me heb gelaten..

conclusie, ik kan dus huilen...

Maar hoort dit bij de ontgiftiging die mijn lichaam doormaakt na het overstappen op (90%) Wapf voeding?

Of zal het met mijn hormoonhuishouding te maken hebben? dat die van slag ik omdat ik eindelijk regelmatig ongesteld ben sinds de Wapf? (iets wat ik vanaf mijn allereerste menstruatie nog nooit ben geweest! 8 maanden geen menstruatie was hartstikke "normaal"..)

Mijn vraag is dus, of iemand dit herkent..? en waar dit te maken mee zou kunnen hebben?

 
Ik wordt ontzettend depressief van H202. Dat is voor mij het moment dat ik daar dan mee stop. Heb tijdens leverreiniging ook zo mijn boze buien gehad. Dus ja, voor mij is het emotionele ook een teken van ontgiften.

 
Quote:
Vooral de goedmoedige mensen worden ziek nu.

Voorheen was er sprake van de selectie van de sterksten en meest aangepasten.

In deze tijden worden mensen geselecteerd op de sterkste ontgiftigingsgenen.

Mensen die op het punt van ontgiftiging nooit uitgedaagd zijn, zijn veel gevoeliger voor gif dan mensen die er dagelijks veel aan bloot stonden.

De meest creatieve mensen, mensen die zich het makkelijkst uiten of die het meest uitgesproken zijn, die krijgen ook het snelst problemen.

Als men deze mensen in de steek laat, dan verliest men de meest creatieve mensen op deze aarde.

De echte veranderingen op aarde komen van individuen die een probleem met beide handen aanpakten.

http://lymelesslivemore.com/speakers/dr-dietrich-klinghardt-md-phd/

 
Recept van Hulda Clark om pcb je lichaam uit te krijgen: op nuchtere maag mix drinken van geozoneerde olijfolie/geozoneerd water en grapefruitsap:
Quote:
allgemein: PCB-Cocktail aus ½ Tasse 25 min ozonisiertes Olivenöl, ½ Tasse 5min ozonisiertem Wasser und ½ Tasse frisch gepressten Grapefruitsaft gut miteinander verschüttelt auf nüchternen Magen trinken; danach kann man PCB im Urin nachweisen.

http://www.gesund-im-net.de/handbuch6.htm

 
Quote:
In 2005, the American Red Cross took samples of fetal cord blood from 10 newborns and found a shocking 287 chemicals inside the samples, which included dioxins, phthalates, pesticides, Teflon byproducts, flame retardants and many others.

And that’s really just the tip of the iceberg. A study published in the journal Neurotoxicology took samples of the first bowel movement of 426 infants.

- 84% contained mercury

- 27% contained lead

- 27% percent had DDT, a pesticide that was banned in the US for the last 25+ years

There’s no escaping this toxic burden.

http://www.truthaboutfatburningfoods.com/special/index-ffg.php

 
Ik heb maandenlang msm poeder gedronken (gekocht bij ron fonteine) maar merkte helemaal niets?

Ik drink het nu al weken niet meer.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan