Hey, Maarten ook van de partij! Goed bezig
Quote:
Evan heeft er ook een handje van om te zeggen: ach, af en toe een boterham moet kunnen.
Inderdaad, af en toe een boterham moet zeker kunnen volgens mij. Zelf eet ik al tijden geen brood meer, maar als mensen af en toe(!) een boterham nemen vind ik absoluut geen probleem. Mits dit een boterham van topkwaliteit is natuurlijk, gekiemd speltbrood is mijn favoriet.
Jij hebt het zelf ook vaak over glutenvrije granen en brood van menno. Door simpelweg "menno westonprice" te googlen kom je ook al snel bij deze reactie van jou:
Quote:
Ik raad mensen vaak aan om witbrood te kopen bij Turkse bakkers. Deze bestaan uit meel, water en gist. Geen 'broodverbeteraars', geen toegevoegde geharde vetten (transvetten) of wat dan ook. Weliswaar niet biologisch, maar nog altijd beter dan de fabrieksmatige variant uit de supermarkt. Ook witte pitabroodjes zijn in dat opzicht een betere keus en deze kun je ook nog eens in de natuurvoedingswinkel kopen.
Ik begrijp niet waar deze reactie van jou over brood ineens vandaan komt, terwijl je zelf mensen witbrood aanraadt.
Quote:
Laatst corrigeerde ik Evan nog toen ik schreef:
Zie je nu echt niet het verschil tussen deze mensen en ons moderne, gedegenereerde mensen? Die indianen hebben een zuurstofoverschot van jewelste, wij hebben een zuurstoftekort van jewelste. Hun energie is overschot, die van ons is schaarste. Geen appels met peren vergelijken graag.
Je zult toch iets beter moeten gaan lezen, Mike. Eerst kijken, dan pas zeiken!
Quote:
Laat ik het dan voor de 3e keer nog maar eens posten
.
Ja dat snap ik ook nog wel Mike. Niet voor niets zei ik een paar posts terug:
Quote:
Natuurlijk vallen sporters tegewoordig bij bosjes neer.
Ze eten allemaal troep, geen grammetje vet, superveel koolhydraten, eiwitshakes, trainen op speciaal gemaakte schoenen die je lichaam ondersteunen en dus ook verzwakken, zijn niet geaard, zijn zware mondademhalers ipv natuurlijke neusademhalers etc etc..
Ik raad helemaal niemand aan om 800 km te gaan hardlopen hoor :wink: