Moedervlekken

G

Guest

Guest
Ik ontdek steeds meer moedervlekjes op mijn lichaam. Vooral donkere kleine moedervlekken. Op zich ben ik niet zo heel moedervlekkerig maar zie er de laatste jaren wel steeds meer bijkomen.

Ik heb wel eens gelezen dat de zon in staat is toxines naar de oppervlakte te trekken.

Ik kan het alleen niet meer terugvinden? Wie weet hier meeer over? Is het ook dat als je steeds meer ontgift steeds minder moedervlekken krijgt?

 
Ik denk dat je aanleg voor moedervlekken al vanaf kind heb en dat ze groter worden naarmate men ouder wordt.

Mijn rug is ook een landkaart en volgens mij is de enigste manier om er vanaf te komen, laten wegsnijden

 
Zeker niet wegsnijden, mijn gevoel hoor. Ik weet nog wat dat mijn broer, echt jaren en jaren geleden mij vertelde .Ik heb 3 moedervlekken(bultjesachtig) in het gezicht, niet vanaf geboorte, maar later gekregen.

Ik vroeg mij ook af of ik deze moest laten weghalen, hij zei toen : dit is een teken dat er iets niet goed is binnen in, en als je deze weg laat halen dan keren ze naar binnen en wordt het misschien wel kanker of zo.

Ik was toen nog erg jong, puber of zoiets, en durfde daarna nooit meer deze weg te laten halen. Altijd weer dat stemmetje van mijn broer, stel je voor dat hij gelijk heeft?

Dat is voor dus de reden dat ik geen bultjes of zo weg zou laten snijden.

De H202 alleen drinken of ook erop smeren Mike?

 
3% erop smeren. Of, als je avontuurlijk bent ingesteld, zelfs 5-6% erop smeren. Dan gaat de boel bruisen en wordt wit, dus niet daarvan schrikken!

Mike

 
En dan valt het er af? Ik heb zo'n flubberdingetje op mijn rug, ik heb er onlangs p.o aan gekrabt met als gevolg bloeden. Ik had al met de huisarts afgesproken het er af te willen laten halen.

Ik weet van mijn moeder die er ook heel veel had en haar moeder (mijn oma) heeft er borstkanker van gekregen in de jaren 50. Mijn zus die ook onder zat heeft er ruim 10 weg laten halen.

 
Quote:
3% erop smeren. Of, als je avontuurlijk bent ingesteld, zelfs 5-6% erop smeren. Dan gaat de boel bruisen en wordt wit, dus niet daarvan schrikken!


oh haha! ik heb ook van die bultjesachtige moedervlekken op mijn rug, en dat lijkt me wel wat!

hoe verdun ik naar 5-6% vanaf 35% ?

ik ben geen rekenwondert.

er is ook een site over trekzalf die helpt bij van die kankerachtige moedervlekken wegkrijgen.

 
OK, een basislesje rekenkunde:

Om op 3% uit te komen moet je 35 door 11 of 12 delen. Om op 5% uit te komen moet je 35 door 7 delen. Om op 6% uit te komen moet je (voor het gemak) 36 door 6 en dat is 6. Verdun je 35% H202 dus 1:6 of 1:7 door simpelweg de totale inhoud van je pot of fles te delen door 6 of 7.

Stel, je hebt een jampotje van 250 cl. Je deelt dan dus 250 door 6 of 7. Afgerond moet je dan 35 of 40 ml. van het potje vullen met 35% H2O2 en de rest afvullen met water. Snappie?

Mike

 
Nu we het toch over moedervlekken hebben. Een paar jaar terug vormden zich witte kringen om bepaalde moedervlekken. Nu heb ik dus een aantal van die moedervlekken met een ring waar geen pigment meer in zit. Hier moet ik dus heel voorzichtig mee zijn dat de huid niet verbrand in de zon. Ik heb me laten vertellen dat het met de werking van de lever te maken had. Maar kan dit niet weerleggen. Ik ben wel blij dat het niet door gezet heeft. Maar kan nu wel minder in de zon. ben wel benieuwd of zich dit nog kan herstellen nu ik GAps doe. Met alles er op en eraan. Ik heb nl ook het vermoeden dat het wel eens een firus uitwerking zou kunnen zijn. Dus wat jij zegt mike is als je H202 op de moedervlekken doet dat die dan verdwijnen)? Krijg je daar dan niet rare vlekken van?

 
De moedervlekken ontstaan door zuurstofgebrek op die plekken. Voeg zuurstof toe en je komt niet alleen van de moedervlekken af, maar je huid regenereert eveneens zonder enige littekenvorming! In tegenstelling tot wat vaak beweerd wordt, werkt zuurstof niet verouderend maar verjongend, het zijn bewerkte plantaardige olien en vetten en suiker/zetmeel/koolhydraten die ons vroegtijdig doen verouderen!

Mike

 
Trouwens leuk dat ik je gisteravond heb ontmoet! Poekie was er ook en vroeg nog naar je, maar dat was in de pauze tussen de eerste en tweede helft en toen was je al weg, helaas. Je hebt ook iets gemist, want de tweede helft werd alleen maar interessanter!

Mike

 
Voor echte huidkanker vlekjes...heb ik wel eens gelezen over een mengsel

van olie met veeeeeel curcuma..

http://turmericinfo.com/research_updates/the-spice-turmeric-and-curcumin-as-topical-treatment-for-skin-cancer

Dia.

 
Geldt hetzelfde met H202 3-5% smeren op andere huid aandoeningen om ze weg te krijgen? bijv een wratje? of op freckles (ik weet niet het nederlandse woord - maar het zijn platte moedervlekjes)? of op pigment vlekken?

 
Sproeten. En het antwoord is: ja, dit geldt voor alle oneffenheden van de huid. Denk ook aan 'ouderdomsvlekken' (liver spots).

Mike

 
Over de rekensom Mike: dank je !

Ik was al aan de slag gegaan met propolis, maar daar kwam ik nog niet zover mee.

 
Ff over het rekensommetje. 3 % was 10 gr. waterstof en 110 gr. water. Dus 6% is dan toch 20 gr en 220 gr water? zo kan het toch ook.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan