Ik heb nog Kininebast in huis om thee van te maken. In principe is dit tegen malaria maar ik zocht naar meerdere toepassingen.
Na lang zoeken kwam ik dit tegen.
Na lang zoeken kwam ik dit tegen.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Tekort aan antibiotica baart apothekers zorgen: 'Zijn tabletten aan het tellen'
Niet alleen is er een algemeen medicijntekort, het tekort begint nu ook bij de antibiotica op te lopen.nos.nl
"Er wordt geen of nauwelijks onderzoek gedaan naar oorzaken."Ik ben door schade en schande wijzer geworden...reguliere artsen zijn naar mijn idee vooral nog een doorgeefluik voor de medicijnen, waar grof geld aan verdiend wordt.
Er wordt geen of nauwelijks onderzoek gedaan naar oorzaken. Maar ook niet naar de werking van medicijnen als ze eenmaal op de markt zijn.
Veel medicijnen hebben zeer ernstige bijwerkingen, waarvoor weer andere medicijnen worden gegeven, vandaar dat velen wel 5/6 of nog veel meer medicijnen per dag gebruiken.
Vorige week stukje in het nieuwes: pharma neemt bepaalde medicijnen uit de markt omdat er niet genoeg meer aan wordt verdiend...dit zegt alles, niet de werking is belangrijk, maar het verdienen aan de medicijnen staat voorop.
Artsen worden niet meer opgeleid om diagnose goed te stellen, en krijgen er ook niet meer de tijd voor.
Artsen die dit wel doen, vaak natuurartsen/orthomoleculair artsen/homeopaathen worden in de hoek gezet als kwakzalvers.
Je begrijpt het al: ik gebruik geen medicijnen. Ook niet voor mijn MS, ook nooit gedaan trouwens. Helaas wordt dit gedrag niet gewaardeerd door de meeste artsen en zeker niet door de zorgverzekering. Ik kost uiteindelijk veel minder dan patient die wel braaf de voorgeschreven medicatie gebruikt, maar ik wordt gestraft door alles zef te moeten betalen( voornamelijk).
dat dus. Onderzoek de OORZAAK
ja, triest, maar waar. En daar zit je dan met 20 doosjes pillen en lever- of andere schade door al die rommel van hier tot Ierland. Lol.
The World Does Not Need New Antibiotics It Needs Four Old Natural Ones |
![]() |
Kent State University writes, “Antibiotics are becoming obsolete. A recent United Nations report on drug resistance predicted that antibiotics could be useless within 30 years. If so, 10 million people could die each year due to simple bacterial infections.” Antibiotics are losing their magic, but they are not losing any of their toxicity. The ultimate purpose for which a bomb exists is to kill people, to maim people, to cause people great suffering. Now, how is it possible to say the same thing about pharmaceutical companies and many of the drugs and vaccines they create? |
Why Hydrogen is a Primary Cancer Treatment |
![]() |
Hydrogen inhalation offers a lot of hope for cancer patients and can be used extensively and for the rest of life after recovery to make sure cancer does not come back. When a person is healthy again, it is not only insurance that one remains so but constantly works to make you look and feel better. It is the best anti-aging treatment. Reactive oxygen species (ROS), the partially reduced metabolites of oxygen with strong oxidizing capabilities, are harmful to cells at high concentrations. Hydrogen gas is the perfect intervention to reduce ROS because it turns the most noxious free radical into water. Thus, there is little dou |