Medicijnen

Ik heb nog Kininebast in huis om thee van te maken. In principe is dit tegen malaria maar ik zocht naar meerdere toepassingen.
Na lang zoeken kwam ik dit tegen.

 
Laatst bewerkt:

Genoemde ingredienten wil ik eerst nog nakijken alvorens te gaan slikken.
Die laatste 2 was ik ooit al eens tegengekomen. Doet me denken aan senna en bitterzout.

Ik zie wel dat er per dag veel tablets worden geadviseerd. Dus kan ik met die hoeveelheid experimenteren.

Men zegt wel dat dit werkt tegen darmproblemen, maar dan hebben ze mijn constitutie niet. Incontinent als de werking te sterk is.
Nou ja, ik ben zowiezo al veel binnenshuis. lezen en zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Zondag WC gang gehad. Nu is het donderdag.
Steeds maar 1 tabletje genomen om (misschien) gedurende de dag de darmen te laten werken. Voel niets.
Het is ook niet gebruikelijk dat mensen voelen dat de darmen werken.
Pas als de endeldarm vol is voel je dat je naar de WC moet.
Gisteren 2 tablets genomen. voel niets.
Vanmorgen 2 tablets.
Vanmiddag 2 tablets
Nu even afwachten.
 
Laatst bewerkt:
Cinnarizine.
Sommigen gebruiken dit middel als ze gaan reizen (vliegtuig).
De bijwerkingen staan me niet aan.
Als ik het zeker wil weten voordat ik ga reizen moet ik het een paar dagen uitproberen.
andere middelen ?
 
Die wilgenbast thee is zo gek nog niet. ik vind het lekker.
In een recente studie stellen Finse onderzoekers dat wilgenbast mogelijk brede antivirale eigenschappen heeft. Dit biedt mogelijkheden voor het behandelen van zowel coronavirussen als enterovirussen. De studie verscheen in november in het tijdschrift Frontiers in Microbiology.

Wilgenbast staat bekend om de pijnstillende en ontstekingsremmende eigenschappen. Eerder testte dezelfde onderzoeksgroep in 2021 het antivirale potentieel van wilgenbast, wat veelbelovende resultaten opleverde. In het huidige onderzoek gebruikten ze wilgenbastextracten voor in-vitro-testen op menselijke cellen die waren geïnfecteerd met twee verschillende stammen van enterovirus en twee verschillende stammen van het coronavirus. Een hiervan betrof het seizoensgebonden verkoudheidsvirus en de andere SARS-CoV-2, dat COVID-19 veroorzaakt.
De wilgenbastextracten beschermden de menselijke cellen met succes tegen enterovirussen. Hoewel de behandelde coronavirussen nog steeds cellen konden binnendringen, voorkwam het wilgenbastextract dat ze zich vermenigvuldigden. Ook testte het team individuele verbindingen geïsoleerd uit wilgenbast, waaronder salicine. Ze ontdekten dat deze individueel weinig of geen antiviraal effect hadden. Het lijkt erop dat de bastextracten meerdere antivirale stoffen bevatten die waarschijnlijk synergetisch en direct op de virussen werken.
Hoewel meer onderzoek nodig is om de antivirale eigenschappen van wilgenbast te bevestigen, zijn de resultaten van deze voorlopige studies zeer bemoedigend. De onderzoekers gaan nu verbindingen in wilgenbast trachten te isoleren voor de ontwikkeling van antivirale medicijnen.
 
Watch: Did You Know? How John D. Rockefeller Founded Modern Medicine And Took Away Natural Cures:

“Any mention of the healing powers of herbs, plants, and diet was erased from most medical textbooks.”

Doctors and professors who objected the Rockefeller’s plan were crucified by the media, removed from the American Medical Association (AMA), and stripped of their license to teach and practice medicine.

Sound familiar?

This was a major opportunity for Rockefeller who saw the ability to monopolize the oil, chemical and the medical industries at the same time.

The best thing about petrochemicals was that everything could be patented and sold for high profits.

Share this clip to spread awareness.



Mike
 
Ik ben door schade en schande wijzer geworden...reguliere artsen zijn naar mijn idee vooral nog een doorgeefluik voor de medicijnen, waar grof geld aan verdiend wordt.

Er wordt geen of nauwelijks onderzoek gedaan naar oorzaken. Maar ook niet naar de werking van medicijnen als ze eenmaal op de markt zijn.

Veel medicijnen hebben zeer ernstige bijwerkingen, waarvoor weer andere medicijnen worden gegeven, vandaar dat velen wel 5/6 of nog veel meer medicijnen per dag gebruiken.

Vorige week stukje in het nieuwes: pharma neemt bepaalde medicijnen uit de markt omdat er niet genoeg meer aan wordt verdiend...dit zegt alles, niet de werking is belangrijk, maar het verdienen aan de medicijnen staat voorop.

Artsen worden niet meer opgeleid om diagnose goed te stellen, en krijgen er ook niet meer de tijd voor.

Artsen die dit wel doen, vaak natuurartsen/orthomoleculair artsen/homeopaathen worden in de hoek gezet als kwakzalvers.

Je begrijpt het al: ik gebruik geen medicijnen. Ook niet voor mijn MS, ook nooit gedaan trouwens. Helaas wordt dit gedrag niet gewaardeerd door de meeste artsen en zeker niet door de zorgverzekering. Ik kost uiteindelijk veel minder dan patient die wel braaf de voorgeschreven medicatie gebruikt, maar ik wordt gestraft door alles zef te moeten betalen( voornamelijk).
"Er wordt geen of nauwelijks onderzoek gedaan naar oorzaken."

"Artsen worden niet meer opgeleid om diagnose goed te stellen, en krijgen er ook niet meer de tijd voor."

Dat is precies wat ik ook iedereen zeg na de operatie aan mijn hand waarbij er totaal geen onderzoek werd gedaan naar oorzaken, sterker nog de huisarts wilde er niets van weten. "Waarom zeg je dit?"

Belachelijk. gewoon maar het mes erin. Dat zou verboden moeten worden.

Ik moest vanmorgen denken aan mijn lieve lerares Engels van de middelbare school. Heeft chemo gehad, en heeft nu allemaal, 'uitzaaiingen'. Nu kunnen ze niets meer voor haar doen.

Die methodes van de reguliere zorg zijn gewoon gevaarlijk. Mijn vriend/ kennis heeft 2 vaccins gehad en opeens omdat hij met zijn hartmedicatie gestopt was (dit was dan de verklaring van het ziekenhuis) hield hij veel vocht was. Volgens mij willen ze minder handen aan het bed dus prikten ze er een infuus in en kreeg hij dagen lang antibiotica toegediend. De beste man werd alsmaar magerder. Op het laatst hield hij weer / nog vocht vast. Hoppa onder volledige narcose, lichaam opengesneden vocht afgevoerd. Ik schrik er allemaal van als ik dit hoor. Zelf heb ik nog steeds last van de verdoving van de vinger. Zoek nog een goede homeopaat on dit te ontstoren.
 
The World Does Not Need New Antibiotics
It Needs Four Old Natural Ones
Image
Kent State University writes, “Antibiotics are becoming obsolete. A recent United Nations report on drug resistance predicted that antibiotics could be useless within 30 years. If so, 10 million people could die each year due to simple bacterial infections.”

Antibiotics are losing their magic, but they are not losing any of their toxicity. The ultimate purpose for which a bomb exists is to kill people, to maim people, to cause people great suffering. Now, how is it possible to say the same thing about pharmaceutical companies and many of the drugs and vaccines they create?
Why Hydrogen is a Primary Cancer Treatment
Image
Hydrogen inhalation offers a lot of hope for cancer patients and can be used extensively and for the rest of life after recovery to make sure cancer does not come back. When a person is healthy again, it is not only insurance that one remains so but constantly works to make you look and feel better. It is the best anti-aging treatment.

Reactive oxygen species (ROS), the partially reduced metabolites of oxygen with strong oxidizing capabilities, are harmful to cells at high concentrations. Hydrogen gas is the perfect intervention to reduce ROS because it turns the most noxious free radical into water. Thus, there is little dou
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.438
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan