M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja."Ik heb in deze 10mnd geen IV meer nodig gehad."
Bedoel je ivermectine?
Klopt helemaal! Ik had ook altijd veel darmproblemen. Na weglaten gluten, melk en suiker ging het al een stuk beter maar sinds ik vnl. carnivoor eet is het helemaal top! Zo blij en dankbaar dat dit op mijn pad kwam, mede door @jeroenvzIk had ook jaren lang dat soort darmklachten.
Kijk is naar het carnivoor dieet. Bijna 100% resultaat bij zeer veel darmproblemen
Als je die Amerikaanse vrouwen ziet die het al 50jaar doen dat is echt bizar om te zien.Klopt helemaal! Ik had ook altijd veel darmproblemen. Na weglaten gluten, melk en suiker ging het al een stuk beter maar sinds ik vnl. carnivoor eet is het helemaal top! Zo blij en dankbaar dat dit op mijn pad kwam, mede door @jeroenvz
Daarnaast gaat het nu ook heel goed met mijn ogen (had last van droge ogen), ik ben afgevallen en ik heb het idee dat mijn spieren iedere dag een stukje sterker worden.
Ik koop veel vlees online.Ik sta altijd open voor suggesties maar koop je dan bio-'vlees? gehakt?
Voor op de crackers koop ik soms cornedbeef daar zit de minste rommel in.
Bij de PLUS zit er teveel zout in. smerig. Jumbo heeft betere.
Denk eerder dat het verboden is het erbij zetten wat het doet.Ik kwam stoelgangthee tegen met deze ingredienten.
Niet handig van de producent om er niet bij te zetten wat die kruiden doen.
Heb het gisteren zelf uitgezocht. en ze een mail gestuurd.
Betula alba* 20%, Urtica dioica* 20%, Solidago virgaurea* 15%, Agropyron repens* 15%, Hibiscus sabdariffa* 15%, Taraxacum officinale* 10%, Rosa canina* 5%
*biologisch ES-ECO-020-CV