Medicijnen

Kwam dit ergens tegen.
Interessant artikel om te bewaren
 
Kwam dit ergens tegen.
Interessant artikel om te bewaren
In 2015 werd de producent/fabriek van GcMAF in Zwitserland gesloten. Dat is wat Jeff Bradstreet , de gezelfmoorde arts, inspoot bij kinderen met autisme en genezing mogelijk maakte.
 
Ik ben wel geinteresseerd in GcMaf maar ze hebben het dan over injecties. en heel duur.
Blijkbaar zijn er geen supplementen.
 
Gewoon even doorvragen bij de arts, wat verwacht hij, wat weet hij van de medicijnen. Hoe doen andere patienten het op deze medicijnen, wat zijn de bijwerkingen.

Waarom schrijft hij deze medicijnen voor, wat denkt hij wat de oorzaak is van je ziekte.

Lees patientenverhalen die dezelfde medicijnen gebruiken, wordt je meestal echt niet vrolijk van.

Gebruik vooral je gezonde!!! verstand.

Mijn geprek bij neuroloog ging als volgt: Helaas ( na 2 jaar onderzoeken en niet luisteren) gaan wij ervan uit dat je progressieve MS hebt, wij weten nog steeds niet wat MS is....eigenlijk heb ik je niets te bieden...maar ik wil je wel opnemen voor een prednisonkuur van 5 tot 8 dagen...om mee te beginnen.

Alles in mijn lijf ging op verzet, ik ben dus gaan lezen/mijn gevoel gevolgd en heb dus geen medicijnen gebruikt. En aangezien mijn neuroloog hier geen begrip voor kon opbrengen heb ik ook andere neuroloog gezocht.
Ik zie dat sommige forumleden deze post uit 2011 een 👍 hebben gegeven. Door een softwarefout, voortkomend uit de overzetting van deze oude posts (2011) is het beginjaar van dit forum) naar nieuwere forumsoftware sta ikzelf vermeld als auteur, maar ik kan jullie verzekeren dat ik deze post niet heb geschreven en ook geen MS heb of heb gehad.

Mike
 

Medicatie op maat dankzij dna-profiel leidt tot minder ernstige bijwerkingen​


Ernstige bijwerkingen van medicijnen nemen met 30 procent af als de dosering wordt afgestemd op het dna van patiënten. Dat blijkt uit een internationale studie onder leiding van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC). Het is voor het eerst dat is aangetoond dat voorschrijven op basis van een dna-profiel ook echt effect heeft.
 
Er is hier ooit eens vernmedling gemaakt door Mike aangaande een pil tegen al dat transgenero of zoiets gedoe enzovoort. Ik kom echter niet meer op de naam voo de zoekfunctie.
 
Ik had staan NUXE body deodorant. Hoe ik eraan kom weet ik niet precies. waarschijnlijk heeft dat in een totaalpakket gezeten en heb ik het kado gehad ooit. Ik gebruik zelden deodorant, mede omdat mijn huid er niet tegen kan.
Maandag gebruikte ik deze NUXE en ,s-avonds werd de huid rood en verging ik van de jeuk .Met water gereinigd en leek weer in orde. Maar vandaag weer heel veel jeuk.
Ingredienten gezocht maar niet gevonden.
Wetende dat mijn huid zo gevoelig is koop ik zelden of nooit iets bij de drogist.
Best wel lastig om alle ingredienten in niet te lezen kleine lettertjes eerst na te zoeken.
 
Ik had staan NUXE body deodorant. Hoe ik eraan kom weet ik niet precies. waarschijnlijk heeft dat in een totaalpakket gezeten en heb ik het kado gehad ooit. Ik gebruik zelden deodorant, mede omdat mijn huid er niet tegen kan.
Maandag gebruikte ik deze NUXE en ,s-avonds werd de huid rood en verging ik van de jeuk .Met water gereinigd en leek weer in orde. Maar vandaag weer heel veel jeuk.
Ingredienten gezocht maar niet gevonden.
Wetende dat mijn huid zo gevoelig is koop ik zelden of nooit iets bij de drogist.
Best wel lastig om alle ingredienten in niet te lezen kleine lettertjes eerst na te zoeken.
gewoon zelf maken, ff zoeken wat allemaal gezond is voor je huid. dat kieper je bij elkaar en een paar druppels geur olie. de basis is kokosolie/vet
 
  • Leuk
Waarderingen: Binc

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.673
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan