• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Medicijnen

Romagi

Well-known member
Kwam dit ergens tegen.
Interessant artikel om te bewaren

Melkmeisje

Well-known member
Kwam dit ergens tegen.
Interessant artikel om te bewaren
In 2015 werd de producent/fabriek van GcMAF in Zwitserland gesloten. Dat is wat Jeff Bradstreet , de gezelfmoorde arts, inspoot bij kinderen met autisme en genezing mogelijk maakte.

Romagi

Well-known member
Ik ben wel geinteresseerd in GcMaf maar ze hebben het dan over injecties. en heel duur.
Blijkbaar zijn er geen supplementen.

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Gewoon even doorvragen bij de arts, wat verwacht hij, wat weet hij van de medicijnen. Hoe doen andere patienten het op deze medicijnen, wat zijn de bijwerkingen.

Waarom schrijft hij deze medicijnen voor, wat denkt hij wat de oorzaak is van je ziekte.

Lees patientenverhalen die dezelfde medicijnen gebruiken, wordt je meestal echt niet vrolijk van.

Gebruik vooral je gezonde!!! verstand.

Mijn geprek bij neuroloog ging als volgt: Helaas ( na 2 jaar onderzoeken en niet luisteren) gaan wij ervan uit dat je progressieve MS hebt, wij weten nog steeds niet wat MS is....eigenlijk heb ik je niets te bieden...maar ik wil je wel opnemen voor een prednisonkuur van 5 tot 8 dagen...om mee te beginnen.

Alles in mijn lijf ging op verzet, ik ben dus gaan lezen/mijn gevoel gevolgd en heb dus geen medicijnen gebruikt. En aangezien mijn neuroloog hier geen begrip voor kon opbrengen heb ik ook andere neuroloog gezocht.
Ik zie dat sommige forumleden deze post uit 2011 een 👍 hebben gegeven. Door een softwarefout, voortkomend uit de overzetting van deze oude posts (2011) is het beginjaar van dit forum) naar nieuwere forumsoftware sta ikzelf vermeld als auteur, maar ik kan jullie verzekeren dat ik deze post niet heb geschreven en ook geen MS heb of heb gehad.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.405
Leden
8.539
Nieuwste lid
Veke
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan